The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
EXC-HER - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: EXC-HER (/showthread.php?tid=1393) Pages:
1
2
|
- de nieuwe - 25-11-2006 Ad Wim Wrote:3-1 Bruinspingel, rood Reekers - Ekslem - 25-11-2006 Lijkt me dat managers met Bruins spekkoper zijn ![]() - de nieuwe - 25-11-2006 En dan te bedenken dat ik Bruins niet durfde op te stellen omdat ik niet wist of ie al wel voldoende hersteld was. ![]() - Tripplexxx - 25-11-2006 Ekslem Wrote:Lijkt me dat managers met Bruins spekkoper zijn Bruins, Slory, Kennedy, Wilkshire, Farfan als cap en Kromkamp. Er zullen vast wel managers al deze spelers hebben. Is toch al gauw 56 punten.... - Tripplexxx - 25-11-2006 6 tegen 1. Bruins en Grot.... - kuiper - 25-11-2006 Tripplexxx Wrote:Ekslem Wrote:Lijkt me dat managers met Bruins spekkoper zijn Bruins, Slory, Wilkshire, Farfan, Da Costa en ook nog Assou-Ekotto Niet ontevreden dus. En morgen Sneijder als cappie - de nieuwe - 25-11-2006 Slory assist 5e doelpunt, en geel Assist doelpunt 6 is van Steur. - kuiper - 25-11-2006 kuiper Wrote:Mist Wrote:Slory 1-1! =D> - Mist - 25-11-2006 Ik moest natuurlijk op het laatst weer Messoudi ipv Bruins nemen omdat ik nog wat centjes overhad en dat me iets zekerder leek... En ook nog eens deze week Alex ipv Farfan als captain. - RR - 25-11-2006 Respect voor diegenen met Bruins! Ik durfde het helaas niet aan.. - de nieuwe - 25-11-2006 Tripplexxx Wrote:Inmiddels al wel meer......Excelsior weet niet van ophouden.Ekslem Wrote:Lijkt me dat managers met Bruins spekkoper zijn - Peter - 25-11-2006 kuiper Wrote:Tripplexxx Wrote:Ekslem Wrote:Lijkt me dat managers met Bruins spekkoper zijn Das dan weer jammer. - FC Petr - 26-11-2006 RR Wrote:Respect voor diegenen met Bruins! Ik durfde het helaas niet aan.. Mwah....Braber was ook een leuke optie geweest. :waf: - D'r an met de lippe - 26-11-2006 :cry: - Peter - 26-11-2006 Peter Wrote:kuiper Wrote:Tripplexxx Wrote:Ekslem Wrote:Lijkt me dat managers met Bruins spekkoper zijn :8: :| - Vret Mien Gras - 27-11-2006 Respect voor de meegereisde Heracles fans. Ik las vandaag in de krant dat Rudy Jansen (ex Heraclied) niet blij was met de dikke uitslag tegen zijn oude club. Voor hem had het duel ook wel in 2-1 voor Excelsior mogen eindigen. Rudy had geen baisiplek maar mocht in de 79ste minuut invallen voor Bandjar. Hij kreeg een staande ovatie van de Heraclieden die op dat moment al met 6-1 achterstonden; RESPECT!!!!! - D'r an met de lippe - 28-11-2006 Vret Mien Gras Wrote:Respect voor de meegereisde Heracles fans. Ik las vandaag in de krant dat Rudy Jansen (ex Heraclied) niet blij was met de dikke uitslag tegen zijn oude club. Voor hem had het duel ook wel in 2-1 voor Excelsior mogen eindigen. Rudy had geen baisiplek maar mocht in de 79ste minuut invallen voor Bandjar. Hij kreeg een staande ovatie van de Heraclieden die op dat moment al met 6-1 achterstonden; RESPECT!!!!! Kampioenen worden nooit vergeten! |