The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Danny Blind onder invloed rijdt vrouw en kind half dood. - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Danny Blind onder invloed rijdt vrouw en kind half dood. (/showthread.php?tid=1488) |
- Gerben Zonderland - 08-12-2006 waf Wrote:kuiper Wrote:Zo vind ik het ook mooi voor het nederlandse voetbal en feyenoord dat de straf zo laag is uitgevallen. laag ten opzichte van wat vooraf door alle (ajax-)media was gehoopt. :wink: Hoeveel doden en gewonden waren er eigenlijk bij die grootschalige rellen en hoeveel arrestaties zijn er verricht? - Marshall - 08-12-2006 Nationaal Spammer Bocaloca... NIks mis mee toch? Komt wel redelijk met de werkelijkheid overeen - Fabian - 08-12-2006 OT : Boca is zijn daden alweer vergeten, zo gaat dat dus =D> - Bocaloca - 08-12-2006 Fabian Wrote:OT : ![]() Verbaast me niets. - Riekki - 08-12-2006 kuiper Wrote:Ik zit helemaal niet te zeuren man. Het maakt in dit geval toch niet uit, van welke club of wat dan ook. was dat niet in de Arena???? - Genomico - 08-12-2006 Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer. Wat een flauwekul zeg. Deze actie is totaal niet goed te praten. Opknopen is beter dan om het maar weer weg te mompelen. - Depor - 08-12-2006 Genomico Wrote:Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer. Eens, met drank op achter stuur zou van mij echt 100x zwaarder gestraft mogen worden (jaar cel ofzo) laatst die controle 1300 man aangehouden met teveel drank op, boete van 1000 euro en vastzetten, levensgevaarlijk die idioten. Blind zal er wel met een milde straf vanaf komen zoals alle BN-ers die illegale dingen doen (Marco Bakker, Katja Schuurman, Ron Brandsteder, meneer Kluivert) - Tripplexxx - 08-12-2006 Quote:Blind zal er wel met een milde straf vanaf komen zoals alle BN-ers die illegale dingen doen (Marco Bakker, Katja Schuurman, Ron Brandsteder, meneer Kluivert) Hij gaat publiekelijk natuurlijk geweldig op z'n plaat en dat is heeeeeel slecht voor je PR en verdere loopbaan. Ik ben vreselijk tegen rijden met drank op. Wat mij betreft ligt de grens bij 0 drankjes, maar je ziet toch overal dat mensen er hele andere grenzen op na houden. - kooltje - 08-12-2006 wat zijn we allemaal braaf - Marshall - 08-12-2006 kooltje Wrote:wat zijn we allemaal braaf Hahaha, nee hoor... 1x gepakt met een flink stuk in mijn kraag (wat ze daar deed snap ik nog altijd niet). Sindsdien wel een totaal andere kijk op alcohol en verkeer gekregen. Op vrijdagmiddag dan tegenwoordig ook slechts 2 wijntjes en daarna of naar huis of voorstellen om de gehele groep richting loungecafe te verhuizen (waarbij de auto eerst thuis geparkeerd wordt). Had mezelf nooit vergeven als mij dit toentertijd gebeurt was... :eeeek: - Tripplexxx - 08-12-2006 Marshall Wrote:kooltje Wrote:wat zijn we allemaal braaf Foei! :wink: - Depor - 08-12-2006 kooltje Wrote:wat zijn we allemaal braaf Tsja rijden onder invloed dat doe ik nooit...wil best 1 biertje drinken om wat "losser" te worden maar daar blijft het dan ook zeker bij. Je zal maar iemand doodrijden als je half lam achter het stuur zit. - Bocaloca - 08-12-2006 Marshall Wrote:kooltje Wrote:wat zijn we allemaal braaf hehe je ging toen toch midden in de nacht sigaretten halen en ze stonden vlakbij je benzinepomp ofzo? - FC Petr - 08-12-2006 Marshall Wrote:kooltje Wrote:wat zijn we allemaal braaf Is er al ééntje teveel. :cheers: - Ekslem - 08-12-2006 Depor Wrote:kooltje Wrote:wat zijn we allemaal braaf Dat heb ik doorgaans pas bij de 10e of zo :8: - Depor - 08-12-2006 Ekslem Wrote:Depor Wrote:kooltje Wrote:wat zijn we allemaal braaf Dan lig ik al onder de bank..... Eigenlijk ook onzin om dat ene biertje te drinken maar ja eentje moet kunnen - recreantb - 08-12-2006 Blind de nieuwe Korbach?! - Marshall - 08-12-2006 Tripplexxx Wrote:Quote:mij dit toentertijd gebeurt was... :eeeek: Ouch inderdaad... :lol: Bocaloca Wrote:hehe je ging toen toch midden in de nacht sigaretten halen en ze stonden vlakbij je benzinepomp ofzo? Ja klopt, laatste peuk opgerookt om 2.30uur ofzo, nog twee biertjes in de koelkast liggen dus maar even peuken gaan halen. Stond precies bij waar ik moest zijn een fuik... :roll: FC Petr Wrote:Marshall Wrote:ook slechts 2 wijntjes en Nee hoor, ik ben nog van de vele geslaagden die met een promillage van 0.5 mag rijden... - Hoef - 08-12-2006 waf Wrote:kuiper Wrote:Zo vind ik het ook mooi voor het nederlandse voetbal en feyenoord dat de straf zo laag is uitgevallen. laag ten opzichte van een hoge straf? - de nieuwe - 08-12-2006 Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer.Dus omdat Blind het geluk heeft dat het met de slachtoffers wel meevalt maakt het dat minder erg? Je mag best dronken iemand aanrijden als ze het maar overleven, zoiets ?Wat een bullshit! - kooltje - 08-12-2006 de nieuwe Wrote:mag je wel iemand aanrijden als je nuchter bent?Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer.Dus omdat Blind het geluk heeft dat het met de slachtoffers wel meevalt maakt het dat minder erg? Je mag best dronken iemand aanrijden als ze het maar overleven, zoiets ?Wat een bullshit! - de nieuwe - 08-12-2006 kooltje Wrote:Als je dan maar niet aan je radio zit te klooien....de nieuwe Wrote:mag je wel iemand aanrijden als je nuchter bent?Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer.Dus omdat Blind het geluk heeft dat het met de slachtoffers wel meevalt maakt het dat minder erg? Je mag best dronken iemand aanrijden als ze het maar overleven, zoiets ?Wat een bullshit! - EJR - 08-12-2006 Vret Mien Gras Wrote:Ekslem Wrote:Mensen met drank op achter het stuur moeten ze opknopen! En omdat de wieven auto's kieken niet begrijpen natuurlijk. :8: - EJR - 08-12-2006 Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer. Dan had je dat onderwerp lekker zelf moeten openen flapdrol. Wat mij opvalt is dat het nog zolang geduurd heeft voordat het voorval hier gepost is. Maar ja er viel dan ook weinig eer te behalen voor de gemiddelde 020-gloryhunter hier. :razz: - EJR - 08-12-2006 Er was eens blinde uit mokum Die dronk graag een cola met rum .... shit, verkeerde topic :waf: - kooltje - 08-12-2006 EJR Wrote:Er was eens blinde uit mokumals de twee laatste letters hetzelfde zijn wil het niet zeggen dat het rijmt. dus doe dan iets als het leek wel een blinde stier na al dat bier - Ekslem - 08-12-2006 EJR Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ekslem Wrote:Mensen met drank op achter het stuur moeten ze opknopen! :lol: - Berend Botje - 08-12-2006 ![]() - Vret Mien Gras - 08-12-2006 Ekslem Wrote:EJR Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ekslem Wrote:Mensen met drank op achter het stuur moeten ze opknopen! Brommers kiek'n is zoenen, auto's kiek'n is op de rug op de achterbank. Dat weet toch iedereen. - Ekslem - 08-12-2006 Uhmmmm. ik kende alleen brommers kiek'n. Auto's kiek'n heet hier uit elkaar trekken :8: |