The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
ADO-AZ - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: ADO-AZ (/showthread.php?tid=1680) |
- Peter - 19-01-2007 1-0 penalty Mendes Da Silva. Jeuj. - Ekslem - 19-01-2007 Kut ![]() - Ad Wim - 19-01-2007 Koef :x - Peter - 19-01-2007 Ad Wim Wrote:Jezus, wat een pech. Koevermans neemt normaal de penalties maar die had nu verzorging nodig dus neemt Mendes hem :| Koef mag ze na die misser een tijdje terug al niet meer nemen van Louis. Mendes wordt nu hij de pingels neemt nog intressanter dan hij al was. :p - Ad Wim - 19-01-2007 En nu loopt Koevermans weer vrolijk rond :cry: - Peter - 19-01-2007 Ad Wim Wrote:En ja hoor, gestaakt Rust noemen ze dat. - Ad Wim - 19-01-2007 Peter Wrote:Wanneer miste hij dan?Ad Wim Wrote:Jezus, wat een pech. Koevermans neemt normaal de penalties maar die had nu verzorging nodig dus neemt Mendes hem :| Tegen Groningen een maand geleden nam en scoorde ie er nog een. - Ad Wim - 19-01-2007 Peter Wrote:Sorry, ik hoorde ze schelden op de tribune en had niet naar de klok gekeken.Ad Wim Wrote:En ja hoor, gestaakt - Ricochan - 19-01-2007 Ad Wim Wrote:En nu loopt Koevermans weer vrolijk rond :cry: Een hoerenjong noemen ze zo iemand. - Ad Wim - 19-01-2007 Wel echt heel zuur. Ik heb Koevermans er net deze week met Dreamteam ingezet. Ook omdat ik ervan uitging dat hij de penalties nam. Is hij groggy als hij hem moet nemen :| Zul je net zien dat hij zijn plek kwijt is aan Mendes... - Vret Mien Gras - 19-01-2007 Koevermans neemt de pingels echt nog wel, maar hij moest natuurlijk wel even zielig doen alsof de klap echt hard aan kwam en de pingel echt terecht was. Uiteraard was het ook een pingel. - Peter - 19-01-2007 Ad Wim Wrote:Peter Wrote:Wanneer miste hij dan?Ad Wim Wrote:Jezus, wat een pech. Koevermans neemt normaal de penalties maar die had nu verzorging nodig dus neemt Mendes hem :| Een week later tegen NEC wassie mis en was van Gaal nogal boos daarover. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid=151716/typeofpage=40435/sc=ee2ff2">http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid ... /sc=ee2ff2</a><!-- m --> - Peter - 19-01-2007 Vret Mien Gras Wrote:Koevermans neemt de pingels echt nog wel, maar hij moest natuurlijk wel even zielig doen alsof de klap echt hard aan kwam en de pingel echt terecht was. Uiteraard was het ook een pingel. Hoezo? Als ie eenmaal gegeven is kan ie zo weer opstaan en een vreugdedansje doen. Wat was de laatste keer dat de scheids zo'n beslissing terugdraaide? :o - Ad Wim - 19-01-2007 Jeetje, helemaal niet gezien. Toen was ik ook op vakantie. Toch blijf ik erbij dat hij hem nu had genomen als hij niet duizelig was geweest. Maar miscchien is hij nu zijn plek kwijt :| - centre court - 19-01-2007 Lekker belangrijk! Ik heb Mendes! ![]() - Ad Wim - 19-01-2007 Vret Mien Gras Wrote:Koevermans neemt de pingels echt nog wel, maar hij moest natuurlijk wel even zielig doen alsof de klap echt hard aan kwam en de pingel echt terecht was. Uiteraard was het ook een pingel.Ja, daar dacht ik ook aan. Reputatie noemen ze dat geloof ik. - Vret Mien Gras - 19-01-2007 0-2 Koevermans (pingel :razz: ) - Vret Mien Gras - 19-01-2007 Ik had Molhoek, De Zeeuw en de grootste krant Steinsson allang gewisseld, wat beroerd zeg. Nog erger is dat Ado niet profiteert van dit uitermate zwak voetballende AZ. - Ad Wim - 19-01-2007 Vret Mien Gras Wrote:0-2 Koevermans (pingel :razz: ) ![]() - kratovsk - 19-01-2007 2-1 Rankovic - Vret Mien Gras - 19-01-2007 Daar gaan de AZ verdedigers. 1-2 Rankovic - Ad Wim - 19-01-2007 Gelukkig geen AZ verdediger. Koef als captain, dus hij mag er nog wel eentje bijprikken. - Ad Wim - 19-01-2007 Mooi, Jenner ingevallen. Nu nog effe een assistje op Koef. - Ad Wim - 19-01-2007 1-3 Martens (De Cler), mooie goal. - Peter - 19-01-2007 Ad Wim Wrote:Vret Mien Gras Wrote:0-2 Koevermans (pingel :razz: ) Noemen ze dat in de achterhoek een pingel? :p - Peter - 19-01-2007 Haha die nieuwe protesteerregeling.. direct rood voor de 1e belager terwijl je voor zoiets voor de winter niet eens geel voor kreeg. Het gaat rode kaarten regenen deze weken (totdat de KNJB inziet dat het niet werkt, wat wrs zal gebeuren zodra een Ajacied een keer zo aan rood komt). :| - Ad Wim - 19-01-2007 Ik vind direct geel voor protesteren wel goed. Dat deed Blom ook goed bij Vreven in het begin van de wedstrijd. - Peter - 19-01-2007 Ad Wim Wrote:Ik vind direct geel voor protesteren wel goed. Dat deed Blom ook goed bij Vreven in het begin van de wedstrijd. Toe maar, ik ben meer voor indirect geel. :p Hoeveel punten heeft die Rankovic nou deze week? Een 3-1 nederlaag, een goal, een gele kaart en direct rood. - kratovsk - 19-01-2007 Mooi ook om te kijken wanneer een club een wedstrijd durft stil te leggen wegens spreekkoren, ook dit gaat niet werken lijkt me. (Niet dat dat nu van mij hoefde, t was toch afgelopen zo ongeveer en tegen Blom heb ik er nooit zo'n bezwaar tegen) - Vret Mien Gras - 19-01-2007 Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Vret Mien Gras Wrote:0-2 Koevermans (pingel :razz: ) De achterhoek is de parkeerplaats van Twente.... |