The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Fey - RKC - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Fey - RKC (/showthread.php?tid=1717) Pages:
1
2
|
- Depor - 29-01-2007 Ad Wim Wrote:Wel mooi trouwens dat die pielpenalty's van Lucius een keer afgestraft worden. Ik raad je aan om eens naar een opticien te gaan Adje.... Zoals de beelden van Talpa al lieten zien rold de bal weg op het moment van schieten, vind het nog knap dat ie de paal raakt... - Ad Wim - 29-01-2007 waf Wrote:Ik kan me niet voorstellen dat iemand ze zo slap en pielerig neemt als Lucius. Het is nog een wonder dat hij er zoveel heeft gemaakt.Ad Wim Wrote:Wel mooi trouwens dat die pielpenalty's van Lucius een keer afgestraft worden. - waf - 29-01-2007 Ad Wim Wrote:waf Wrote:Ik kan me niet voorstellen dat iemand ze zo slap en pielerig neemt als Lucius. Het is nog een wonder dat hij er zoveel heeft gemaakt.Ad Wim Wrote:Wel mooi trouwens dat die pielpenalty's van Lucius een keer afgestraft worden. het is een groter wonder dat jij al je tanden nog hebt. - Ricochan - 29-01-2007 Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:waar zit die ignore knop?Als je die al niet eens kan vinden... Jij hapt echt overal op he :lol: - Ad Wim - 29-01-2007 Depor Wrote:Ken je nagaan, hij kreeg zelfs nog een leggertje!Ad Wim Wrote:Wel mooi trouwens dat die pielpenalty's van Lucius een keer afgestraft worden. - Depor - 29-01-2007 Ad Wim Wrote:Depor Wrote:Ken je nagaan, hij kreeg zelfs nog een leggertje!Ad Wim Wrote:Wel mooi trouwens dat die pielpenalty's van Lucius een keer afgestraft worden. Zucht, je noemt spelers bij hun voornaam Hup Klaas-Jan! je vind dat op het been staan door Schneijder niets en vind dat de rest hem veroordeeld wil zien, je zegt dat Lucius geen pingels kan nemen..... Ad alsjeblieft kan je niet voor een andere club gaan supporteren?? Word AZ fan ofzo alsjeblieft.... - Ad Wim - 29-01-2007 Ricochan Wrote:Check even de afgelopen reacties in dit topic, ik ben niet de enige :razz:Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:waar zit die ignore knop?Als je die al niet eens kan vinden... - Ad Wim - 29-01-2007 Depor Wrote:Anders ga jij even overal serieus op in...Ad Wim Wrote:Depor Wrote:Ken je nagaan, hij kreeg zelfs nog een leggertje!Ad Wim Wrote:Wel mooi trouwens dat die pielpenalty's van Lucius een keer afgestraft worden. En ik heb schijt aan "de rest". Dat moet ook wel op dit forum. - Depor - 29-01-2007 Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:Check even de afgelopen reacties in dit topic, ik ben niet de enige :razz:Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:waar zit die ignore knop?Als je die al niet eens kan vinden... Ja...probeer je er maar weer onderuit te lullen... - Ad Wim - 29-01-2007 Depor Wrote:Nogmaals, anders ga je er even serieus op in.Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:Check even de afgelopen reacties in dit topic, ik ben niet de enige :razz:Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:waar zit die ignore knop?Als je die al niet eens kan vinden... - Depor - 29-01-2007 Ad Wim Wrote:Depor Wrote:Nogmaals, anders ga je er even serieus op in.Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:Check even de afgelopen reacties in dit topic, ik ben niet de enige :razz:Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:waar zit die ignore knop?Als je die al niet eens kan vinden... Ja ga ik ook....en je probeert je er nog steeds onderuit te lullen - Ad Wim - 29-01-2007 Moet ik het nu echt uit gaan leggen? :roll: Mijn Feyenoordcollega herinnerde me net even aan dat moment en vond het net als ik wel een grappig moment. Vooral de reactie van Brabo Theo daarna. Tevens herinnerde ik mij een aantal slap ingeschoten penalty's van Lucius eerder dit jaar. Maar het was een beetje om te fucken. Ondanks dat ie ze soms slap inschiet, vind ik het goed dat hij op is gestaan in moeilijke tijden. - Ad Wim - 29-01-2007 waf Wrote:Hoe weet jij dat?Ad Wim Wrote:waf Wrote:Ik kan me niet voorstellen dat iemand ze zo slap en pielerig neemt als Lucius. Het is nog een wonder dat hij er zoveel heeft gemaakt.Ad Wim Wrote:Wel mooi trouwens dat die pielpenalty's van Lucius een keer afgestraft worden. - waf - 29-01-2007 Ad Wim Wrote:waf Wrote:Hoe weet jij dat?Ad Wim Wrote:waf Wrote:Ik kan me niet voorstellen dat iemand ze zo slap en pielerig neemt als Lucius. Het is nog een wonder dat hij er zoveel heeft gemaakt.Ad Wim Wrote:Wel mooi trouwens dat die pielpenalty's van Lucius een keer afgestraft worden. je typt verstaanbaar. anders had je wel zulke teksten uitgepoept: kljsa ndf ajskjd irajsoi;jfa |