The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Twe - Ado - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Twe - Ado (/showthread.php?tid=1718)

Pages: 1 2

- Vret Mien Gras - 28-01-2007

Braafheid maakt helemaal geen kans als Heubach zo blijft ballen. Wilkshire eruit getrapt, vieze schoppers van Ado. Twente was de voetballende ploeg en had al binnen 10 minuten dik voor moeten staan. Kennedy, Touma en Engelaar voetbalden onder hun niveau. Ook Kufo had zijn vizier niet helemaal scherp. Aissati werd aangemoedigd door het publiek wat hem zeer gretig maakte en dat werd beloond met een goal op aangeven van Kufo die het overzicht behield. Mooi goal, en hij rende gelijk naar ons VakP om het feestje te vieren. Mooi knulletje, hij is bij PSV vast en zeker nog nooit zo toegejuicht :razz:
Bakkal is zijn plaatsje kwijt, dat lijkt mij nu wel zeker.

Over de Roelof Luinge show wil ik verder niks kwijt......

Braafheid maakt helemaal geen kans als Heubach zo blijft ballen. Wilkshire eruit getrapt, vieze schoppers van Ado. Twente was de voetballende ploeg en had al binnen 10 minuten dik voor moeten staan. Kennedy, Touma en Engelaar voetbalden onder hun niveau. Ook Kufo had zijn vizier niet helemaal scherp. Aissati werd aangemoedigd door het publiek wat hem zeer gretig maakte en dat werd beloond met een goal op aangeven van Kufo die het overzicht behield. Mooi goal, en hij rende gelijk naar ons VakP om het feestje te vieren. Mooi knulletje, hij is bij PSV vast en zeker nog nooit zo toegejuicht :razz:

Over de Roelof Luinge show wil ik verder niks kwijt......

- Ricochan - 28-01-2007

Aisatti heeft meer klasse in zijn pink dan dat hele team van twente bij elkaar dus logisch dat jullie hem toejuichen =D>

Ricochan Wrote:Aisatti heeft meer klasse in zijn pink dan dat hele team van twente bij elkaar dus logisch dat jullie hem toejuichen =D>

Aisatti mag blij zijn dat hij bij ons mag ballen.
Dat lelijke demotiverende kutelftal van Ado is pas poep. Ik snap niet dat jij dat aanmoedigd Rico, mooie teletekstsupporter.

- Ricochan - 28-01-2007

Mooi he :Big Grin Ik zit lekker thuis voor mijn 42 inch scherm met mijn biertje :8:

- Fabian - 28-01-2007

Ricochan Wrote:voor mijn 42 inch scherm met mijn biertje :8:

Zonde van dat scherm....

- EJR - 28-01-2007

Twente heeft gewoon een goede ploeg en ADO op dit moment niet. Meer een trainer poep eigenlijk die geen team kan maken van materiaal waar menig nr. 12-18 in de eredivisie wel wat mee kan.

Luinge floot vandaan zoals gewoonlijk warrig, maar daar is het Luinge voor. Waar de gele kaart van Vreven belachelijk is, krijgen Boschaart en Tienienjo misschien te weinig voor hun charge. Ook hier werd het protest van Kufo niet beloond met geel. (O nee, die regel geldt niet voor mensen buiten de hofstad... :8: )

EJR Wrote:Twente heeft gewoon een goede ploeg en ADO op dit moment niet. Meer een trainer poep eigenlijk die geen team kan maken van materiaal waar menig nr. 12-18 in de eredivisie wel wat mee kan.

Luinge floot vandaan zoals gewoonlijk warrig, maar daar is het Luinge voor. Waar de gele kaart van Vreven belachelijk is, krijgen Boschaart en Tienienjo misschien te weinig voor hun charge. Ook hier werd het protest van Kufo niet beloond met geel. (O nee, die regel geldt niet voor mensen buiten de hofstad... :8: )

Vreven kreeg onterecht geel. Pascal ging hard door en op dat moment keek Luinge bewust weg. Luinge stond spelers van Ado en FCT in de weg, deed geen moeite om ballen te ontwijken. Kortom de Luinge show.

Maar het klopt wat je zegt. Ik denk dat menig coach een aardig team kan opstellen en motiveren uit de selectie van Ado. Toch ook een gewaagde uitspraak van Vreven; "mensen willen ons uit de eredivisie". Wij zongen "het is een wijf zonder tieten" en Luinge moest er gewoon om lachen. Vervolgens fluit hij weer eens voor een overtreding van FC Twente. Wij fluiten en Luinge weer lachen. Dus ik begrijp de reactie van Vreven wel.

- Depor - 28-01-2007

Vreven heeft ook gelijk, we willen ADO ook uit de Eredivisie Smile

- Ricochan - 29-01-2007

Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:voor mijn 42 inch scherm met mijn biertje :8:

Zonde van dat scherm....

Met dank aan 10 :8:

- Peter - 29-01-2007

Vret Mien Gras Wrote:Aissati werd aangemoedigd door het publiek wat hem zeer gretig maakte en dat werd beloond met een goal op aangeven van Kufo die het overzicht behield. Mooi goal, en hij rende gelijk naar ons VakP om het feestje te vieren. Mooi knulletje, hij is bij PSV vast en zeker nog nooit zo toegejuicht :razz:

:eeeek: Vanwaar die omslag al na 1 potje? Jij was toch tegen zijn komst omdat El Ahmadi en Bakkal beiden beter waren?

- gittermaster - 29-01-2007

Depor Wrote:Vreven heeft ook gelijk, we willen ADO ook uit de Eredivisie Smile

Vond het een aparte opmerking, iig naar aanleiding van die wedstrijd.
Vond hem niet in het nadeel van ADO fluiten.
Maar zal wel te maken hebben met zijn gele kaart en dus het missen van de wedstrijd tegen zijn oude club.

- Depor - 29-01-2007

gittermaster Wrote:
Depor Wrote:Vreven heeft ook gelijk, we willen ADO ook uit de Eredivisie Smile

Vond het een aparte opmerking, iig naar aanleiding van die wedstrijd.
Vond hem niet in het nadeel van ADO fluiten.
Maar zal wel te maken hebben met zijn gele kaart en dus het missen van de wedstrijd tegen zijn oude club.

Vreven loopt gewoon te janken zoals het een echte Calimero betaamt...
Als ze daar nou gewoon lekker gaan voetballen inplaats van tussen de doodschoppen door nog een bal proberen te raken, stopt ie ook met zeuren

- Ad Wim - 29-01-2007

Hij was wel altijd degene die de hand in eigen boezem stak als het het spel van ADO betrof.

- gittermaster - 29-01-2007

Moest wel lachen om het "ai-ai-sattie jippie jee" Smile

- Vret Mien Gras - 29-01-2007

gittermaster Wrote:Moest wel lachen om het "ai-ai-sattie jippie jee" Smile

Aangezien ze dat bij PSV niet doen (zingen), dan wij maar.

- Depor - 29-01-2007

Ad Wim Wrote:Hij was wel altijd degene die de hand in eigen boezem stak als het het spel van ADO betrof.

Dus dat betekend dat hij nu gelijk heeft? Van wat ik in de samenvatting kon zien was het niet zo een groot drama als meneer Vreven de wereld wil doen geloven....beter voetballen dat is de enige manier om te winnen, en als ze wat minder gruwelijke overtredingen maken zullen ze ook minder fluitjes tegen krijgen.

- Ad Wim - 29-01-2007

Depor Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij was wel altijd degene die de hand in eigen boezem stak als het het spel van ADO betrof.

Dus dat betekend dat hij nu gelijk heeft? Van wat ik in de samenvatting kon zien was het niet zo een groot drama als meneer Vreven de wereld wil doen geloven....beter voetballen dat is de enige manier om te winnen, en als ze wat minder gruwelijke overtredingen maken zullen ze ook minder fluitjes tegen krijgen.
Het was geen aanval, slechts een opmerking om te laten zien dat hij het nu opeens bij de scheids gaat zoeken terwijl ze nog steeds dramatisch spelen.
En even voor de duidelijkheid, van mij mag ADO eruit.

- Depor - 29-01-2007

Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:

Het was geen aanval, slechts een opmerking om te laten zien dat hij het nu opeens bij de scheids gaat zoeken terwijl ze nog steeds dramatisch spelen.
En even voor de duidelijkheid, van mij mag ADO eruit.

Normaal is het andersom, eerst is het de rest van de wereld voordat je het bij jezelf gaat zoeken, bij hem gaat het andersom....eerst tsja ik speelde niet goed, maar als hij denkt dat hij uber speelde en het team ook dan kan het alleen de schuld zijn van of de bal, het veld, de scheidsrechter, gebrek aan pleepapier en zo kan ik nog wel wat onzin neerzetten :Big Grin

Vreven niet janken beter spelen...

- Ricochan - 29-01-2007

Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:

En even voor de duidelijkheid, van mij mag ADO de tyfus krijgen.

- Vret Mien Gras - 31-01-2007

gittermaster Wrote:Moest wel lachen om het "ai-ai-sattie jippie jee" Smile

Check:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=pncDdSY1_To">http://www.youtube.com/watch?v=pncDdSY1_To</a><!-- m -->