The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
3FM - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Tips/Verzoeken/Mededelingen/Foutmeldingen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=22) +--- Thread: 3FM (/showthread.php?tid=190) Pages:
1
2
|
Re: 3FM - Davydoff - 30-09-2005 goa Wrote:Davydoff Wrote:Daar zijn The Stones, The Beatles, Elvis en weet ik veel wie nog meer ook schuldig aan. Maar is het bagger om dat het van Georgia O'Keeffe is of omdat er een miljoen mensen dol op zijn. Genoeg mensen die Coldplay vinden zuigen omdat ze bang zijn een meeloper te zijn. Ik vind die Stones echte zakkenvullers. Krijgen we nu weer zo'n wereldtour waar je voor 100 pleuro ergens achterin een stadion mag staan kijken naar gitaarspelende opa's.... maarja ze hebben wel een paar goede liedjes gemaakt, dus roep ik niet dat het bagger muziek is. - goa - 30-09-2005 Jurassic 5 ben ik volkomen met je eens. Ook goed vind ik bijvoorbeeld Beatnuts en Mos Def maar NERD vind ik eigenlijk niks. Die Pharrell kan ik echt niet meer luchten langzamerhand. Al met al kun je de Jurassic 5s van de wereld nietegenstaande niet ontkennen dat de scene volkomen gedomineerd wordt door Vijftig Cent en aanverwante idioten. - Mac - 30-09-2005 uiteraard maar dat is omdat die gasten gewoon 24uur per dag op tv te zien zijn en jurassic 5 etc niet. Eigenlijk alleen maar bekend zijn bij de liefhebbers. jammer ook dat sommigen zich mee laten slepen door de commercie. NAS bijvoorbeeld is volgens mij hele goeie rapper maar wil ook beetje teveel meedoen met de fifty's. - goa - 30-09-2005 Qua Stones denk ik ook eerder aan Beggars Banquet en dat soort platen. Niet aan de rommel van tegenwoordig. Voor zowel O' Keeffe als Coldplay geldt dat het gewoon heel slim gemaakt is. Het richt zich precies op het midden van de normaalverdeling en daar zitten nu eenmaal de meeste mensen dus verkoopt het als een tiet. Kwaliteit kun je nou eenmaal moeilijk objectiveren maar artistiek valt het wat mij betreft in dezelfde categorie als de Vogeltjesdans, Vader Abraham en Marco Borsato. - Treesong - 30-09-2005 goa Wrote:Vader Abraham Hoho, wel een beetje respect voor de man die Het Kleine café aan de haven heeft geschreven en ontelbare andere hoogtepunnten van het Neerlandschtaalige lied! - goa - 30-09-2005 Collaboreert hij niet met die inhalige weduwe van Hazes? - Davydoff - 30-09-2005 goa Wrote:Jurassic 5 ben ik volkomen met je eens. Ook goed vind ik bijvoorbeeld Beatnuts en Mos Def maar NERD vind ik eigenlijk niks. Die Pharrell kan ik echt niet meer luchten langzamerhand. Al met al kun je de Jurassic 5s van de wereld nietegenstaande niet ontkennen dat de scene volkomen gedomineerd wordt door Vijftig Cent en aanverwante idioten. Pharell is idd TE commercieel, maar die albums van N.E.R.D. zijn zo goed. Echt goede teksten met lekkere muziek. En sinds ik ze 2 jaar terug LIVE heb gezien ben ik helemaal "fan" geworden. Maar idd de commerciele kut rappertjes domineren de Amerikaanse hitlijsten. Rappers als The Game, 50 cent en Ja Rule maken alleen maar dezelfde muziek. Alles lijkt op elkaar, zelfs de clips. Ik ben trouwens wel schuldig aan het kopen van Eminem albums. Sorry, maar de eerste 2 albums klinken heerlijk. - Lamme Lennie - 30-09-2005 Dune, Party Animals, DJ Paul Elstak, Charly Lownoise& Mental Theo..............wat een wereldtijd! Re: 3FM - Marshall - 30-09-2005 goa Wrote:Dat er miljoenen mensen dol zijn op "kunst" van Georgia O' Keeffe moeten zij zelf weten. Het blijft bagger Volgens luister ik te weinig radio tegenwoordig.. Wie??? :oops: Al gevonden... een amerikaanse 'kunstenares'? Nooit van gehoord... - Bocaloca - 30-09-2005 Lamme Lennie Wrote:Dune, Party Animals, DJ Paul Elstak, Charly Lownoise& Mental Theo..............wat een wereldtijd! Whoohooo dat waren tijden. De tijd van australians en cavellotjes - Kleine Jan - 30-09-2005 20 Underworld Born Slippy 1996 =D> =D> - Bocaloca - 30-09-2005 Wonderfull days =D> =D> =D> =D> :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= \/ \/ \/ \/ :-({|= :-({|= :-({|= - Treesong - 30-09-2005 Geen Pixies natuurlijk, maar wel the Guano Apes :!: - Davydoff - 30-09-2005 Treesong Wrote:Geen Pixies natuurlijk, maar wel the Guano Apes :!: De betere Pixies liedjes zijn meer van eind jaren 80 toch? - goa - 30-09-2005 Anouk op 4 is natuurlijk ronduit bespottelijk. Dat mens is wel zo schromelijk overschat. Maar goed om 2x Blof moet ik zo mogelijk nog harder lachen. - boeskoolcity - 30-09-2005 Toen party animals erop kwam ging iedereen uit zijn dak...op mijn stage - Marshall - 30-09-2005 boeskoolcity Wrote:Toen party animals erop kwam ging iedereen uit zijn dak...op mijn stage zegt genoeg.... :roll: Voor mij draaien nu nagenoeg de mooiste nummers uit de jaren '90: : Live - Lightning Crashes Cranberries - Zombie En dan zo Pearl Jam en RATM nog - Lamme Lennie - 30-09-2005 Marshall Wrote:boeskoolcity Wrote:Toen party animals erop kwam ging iedereen uit zijn dak...op mijn stage Zegt genoeg.... :roll: sorry moest even, heb het niet zo op denigrerende opmerkingen |