The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Davis Cup - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Davis Cup (/showthread.php?tid=2076) |
Re: Davis Cup - kooltje - 08-02-2008 geen djokovic...beetje grieperig geweest deze week. youzhny wint wel van zimonjic Re: Davis Cup - kooltje - 08-02-2008 regen in israel... zimonjic verrast voorlopig tegen youzhny Re: Davis Cup - Ad Wim - 08-02-2008 Youzhny voor eigen publiek ook, wat een afgang. Zo zie je maar dat hij totaal niet constant is... Re: Davis Cup - kooltje - 08-02-2008 klopt... tweede set lijkt hij wel te gaan pakken Re: Davis Cup - kooltje - 08-02-2008 op 6-5 mist bjorkman een 30-0 op eigen service. 5-1 voor in tb...en tb verliezen met 10-8...wat nou ervaring Re: Davis Cup - buurs - 08-02-2008 kooltje Wrote:op 6-5 mist bjorkman een 30-0 op eigen service. Op een gegeven moment slaat het om in ouderdom :wink: Re: Davis Cup - kooltje - 08-02-2008 youzhny toch nog een redelijk simpele overwinning. roddick begint goed op het oostenrijkse gravel Re: Davis Cup - kooltje - 08-02-2008 melzer pakt de tb en dwingt roddick tot 5de set. davydenko ook de vijfde set in...met twee x 6-1 een set te verliezen :roll: Re: Davis Cup - kooltje - 08-02-2008 beide winnen toch Re: Davis Cup - omyaca - 11-02-2008 Weinig verassingen in de wereldgroep. In Europees/Afrikaanse zone daarentegen wint Macedonie wel heel makkelijk van Letland. Voor mij een grote verassing, en denk ook zeer gunstig voor Nederland. Die laagvliegers moeten de Nederlanders toch makkelijk aankunnen. Re: Davis Cup - omyaca - 02-04-2008 De Bakker lijkt nu een goede keus van Siemerink, sowieso wel goed om hem erbij te hebben. Hij laat dus Wassen thuis, toch een top 30 dubbelaar. Ik zou hem toch wel meenemen, desnoods ipv Huta Galung. Met Wessels/Wassen en 2 keer Haase heb je toch 3 vrij zekere punten lijkt me. Re: Davis Cup - kooltje - 02-04-2008 hij vindt haase/wessels beter dan wessels/wassen of haase/wassen. Dan is het een logische keuze. Of het ook echt zo is trek ik in twijfel Re: Davis Cup - omyaca - 02-04-2008 Haase is toch niet echt een dubbelaar? En ik zou hem liever sparen voor zijn 2 singels, kunnen toch zware potjes zijn op dat gravel. Re: Davis Cup - kooltje - 02-04-2008 dat vind ik ook...zovaak speelt Haase geen dubbel....maar ja het mag geen probleem zijn Re: Davis Cup - Ad Wim - 02-04-2008 omyaca Wrote:De Bakker lijkt nu een goede keus van Siemerink, sowieso wel goed om hem erbij te hebben. Hij laat dus Wassen thuis, toch een top 30 dubbelaar. Ik zou hem toch wel meenemen, desnoods ipv Huta Galung. Met Wessels/Wassen en 2 keer Haase heb je toch 3 vrij zekere punten lijkt me.Hij laat dus Verkerk thuis. Volgens mij was het Verkerk of De Bakker. En volgens mij dubblet Huta Galung met Wessels... Re: Davis Cup - omyaca - 02-04-2008 Ad Wim Wrote:Heb het niet zo gevolgd. Heeft hij serieus Verkerk overwogen?omyaca Wrote:De Bakker lijkt nu een goede keus van Siemerink, sowieso wel goed om hem erbij te hebben. Hij laat dus Wassen thuis, toch een top 30 dubbelaar. Ik zou hem toch wel meenemen, desnoods ipv Huta Galung. Met Wessels/Wassen en 2 keer Haase heb je toch 3 vrij zekere punten lijkt me.Hij laat dus Verkerk thuis. Volgens mij was het Verkerk of De Bakker. En volgens mij dubblet Huta Galung met Wessels... ![]() En Huta Galung is niet echt lekker bezig, die zou ik dan thuislaten en Wassen gewoon lekker laten dubbelen. Re: Davis Cup - Ad Wim - 02-04-2008 Ik zou sowieso altijd Wassen laten dubbelen, maar wellicht heeft Wassen er zelf geen zin om naar Macedonië af te reizen... En volgens mij hebben Huta Galung en Wessels de laatste duels samen gedubbeld... Re: Davis Cup - Aap - 03-04-2008 Elke idioot die zich volledig op het dubbelspel focust kan top 30 van de wereld halen. Heb die Wassen nu een paar keer live zien spelen in de DC, maar ik ben er absoluut niet van onder de indruk. In Birmingham vorig jaar was Haase nota bene de speler die aangaf wat er moest gebeuren. Daarnaast heeft Siemerink een sterke voorkeur voor spelers die hij zowel een single als een dubbel kan laten spelen. En Wassen wil geen singles spelen. Gaat een leuk weekendje worden daar trouwens, plaats voor 800 man in het "stadion", waarvan 150 zitplaatsen... Re: Davis Cup - mindlight - 03-04-2008 Eens Aap, Wassen heb ik ook gezien (op Wimbledon) en ik was ook alles behalve onder de indruk. Re: Davis Cup - kooltje - 03-04-2008 Ad Wim Wrote:Ik zou sowieso altijd Wassen laten dubbelen, maar wellicht heeft Wassen er zelf geen zin om naar Macedonië af te reizen... Siemerink heeft het hem niet opgenomen in de selectie zoals hierboven al te lezen was. bron: Algemeen Dagblad + Telegraaf Re: Davis Cup - kooltje - 11-04-2008 wessels staat met huta galung op hte schema voor de dubbel... Haase tegen 28jarige nr 777 van de wereld.... de bakker tegen 24jarige 290 van de wereld... Mag geen problemen geven...het zal volgens mij om 12:30 nederlandse tijd beginnen. Niet op tv. ik heb toch maar even 3 eurootjes op het Zweedse team gezet...die kansloos worden geacht...quote= 12.0 Re: Davis Cup - _Tampie - 11-04-2008 kooltje Wrote:ik heb toch maar even 3 eurootjes op het Zweedse team gezet... Geef het dan aan een goed doel, dit is gewoon geld in de sloot gooien. Re: Davis Cup - kooltje - 11-04-2008 haha... ik moet het nog zien...tojo wel redelijk in vorm en soderling kan natuurlijk ook verrassen. dubbelspel met bjorki... safin berdych inmiddels begonnen..kijken hoeveel games safin haalt. Re: Davis Cup - _Tampie - 11-04-2008 Tojo op gravel in een best of five tegen Nalbandian? Neuh. Gewoon 5-0 voor de Argentijnen. Re: Davis Cup - _Tampie - 11-04-2008 Ik snap niet dat Safin speelt i.p.v. Davydenko. Blessureleed? Toch gaat Marat minimaal 18 games halen. Re: Davis Cup - kooltje - 11-04-2008 nee volgens mij zijn davy en youzhny gepasseerd...ze spelen wel samen de dubbel maar dat is tegen dlouhy Er is overigens wel bij aangegeven dat davy tijd krijgt om zich aan te passen Re: Davis Cup - kooltje - 11-04-2008 _Tampie Wrote:Ik snap niet dat Safin speelt i.p.v. Davydenko. Blessureleed?3x 6-7? in de eerste set is het al gelukt Re: Davis Cup - mindlight - 11-04-2008 Heb ik van de week idd ook al geld op gezet Kooltje, die quotering was prima! Re: Davis Cup - Bocaloca - 11-04-2008 1-0 6-3 6-2 6-2. eitje voor haase Re: Davis Cup - kooltje - 11-04-2008 ja het is vroeger begonnen dan ze dachten op davis cup site. Prima snelle overwinning |