The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Ik ben vader geworden... - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Ik ben vader geworden... (/showthread.php?tid=2112) |
- Bor de Wolf - 10-04-2007 Treesong Wrote:Hoef Wrote:Feli! Maarruh, een hond in de stad? Of is dit een aanzet tot verhuizen naar grazige buitengebieden? Wel lid worden Tree: http://www.hondenbezittersvondelpark.nl/index.php lees vooral het verhaal over de "poepzakaffaire" - Treesong - 10-04-2007 Ik vrees dat ik aan de verkeerde kant van het park woon veur deze club :| - Adder - 10-04-2007 Treesong Wrote:Marshall Wrote:Overigens mag ik vanuit heel mijn hart hopen dat je dat arme beestje niet de troep gaat voorschotelen die Feits op zijn bordje legt... :roll: Filmpje gezien bij Radar vorig jaar? Vanaf dat moment is er geen eukanuba meer in mijn huis gekomen. - Treesong - 10-04-2007 Ik ben niet bang voor Felix Meurders - Bor de Wolf - 10-04-2007 Treesong Wrote:Ik ben niet bang voor Felix Meurders Felix roept bij mij altijd nostalgische gevoelens op ivm Voetbal 80 (ook met Maarten Spanjer als drs. Vijfje)... - Gerben Zonderland - 10-04-2007 Treesong Wrote:Ik ben niet bang voor Felix Meurders En mensen met een kattennaam die hondenvoer afkraken hoef je sowieso niet serieus te nemen. - Berend Botje - 10-04-2007 Treesong Wrote:Feits Wrote:En de naam-rebus van jouw teefje vind ik te lastig :oops: ![]() ![]() - Hoef - 10-04-2007 Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:Ik ben niet bang voor Felix Meurders Maar wat heeft Meurders nou met Radar te maken? - Treesong - 10-04-2007 Hoef Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:Ik ben niet bang voor Felix Meurders Die presenteert het, Hoef... :waf: of is ie sinds kort weggepromoveerd? - Bumme - 10-04-2007 Treesong Wrote:Hoef Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:Ik ben niet bang voor Felix Meurders Kassa ! - Gerben Zonderland - 10-04-2007 Bumme Wrote:Treesong Wrote:Hoef Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:Ik ben niet bang voor Felix Meurders #-o Oh ja, die van Radar is Marie-Antoinette....boeiuh! - Treesong - 10-04-2007 Oh ja... :| - Gerben Zonderland - 10-04-2007 Het lijkt er trouwens op dat er vandaag nog iemand (weer) vader wordt: ![]() En tis weer een mokkel... Heeft ie tenminste nog iets gemeen met zijn opa, naast jakkeren in (te) snelle auto's.... - Balthazar - 10-04-2007 Gerben Zonderland Wrote:Het lijkt er trouwens op dat er vandaag nog iemand (weer) vader wordt: Was ik 9 maand geleden weer eens dronken dan? :razz: - Feits - 10-04-2007 Marshall Wrote:Zag je maar vaker zwaarlijvigen op de fiets, dan hadden ze misschien minder te zeiken dat ze zo vet zijn... Vooruit herkansing dan: ![]() Rebus GOK : Major Tom - Jansoe - 10-04-2007 Leuk beessie, Tree. - FC Petr - 10-04-2007 Meteen maar even de dierenbescherming inlichten, ennuh.... ontklit ze. ![]() - FC Petr - 11-04-2007 Treesong Wrote:Feits Wrote:En de naam-rebus van jouw teefje vind ik te lastig :oops: :-k Eh....sloebertje, net als zijn baasje. - Lamme Lennie - 11-04-2007 Gerben Zonderland Wrote:Het lijkt er trouwens op dat er vandaag nog iemand (weer) vader wordt: Het is geboren!! ![]() - Treesong - 11-04-2007 Zou het weer zo'n lelijke rotbaby zijn? - Marshall - 11-04-2007 Feits Wrote:Marshall Wrote:Zag je maar vaker zwaarlijvigen op de fiets, dan hadden ze misschien minder te zeiken dat ze zo vet zijn... OMFG!!! Royal Canin! Voor pretentieuze hondebezitters die ervan overtuigd zijn het beste voor 'het beestje' te doen zonder kennis van zaken te hebben! En het dan ook nog met een rollende R uitspreken ![]() - Hoef - 12-04-2007 OMFG! Mensen die zich druk maken over merken honden- en kattenvoer :eeeek: - Bocaloca - 12-04-2007 OMFG mensen die zich druk maken over mensen die zich druk maken over merken honden- en katten :eeeek: voer - Marshall - 12-04-2007 OMFG! Ik heb liever geen stinkende verharende zichzelf open krabbende hond in huis :| - Gerben Zonderland - 12-04-2007 Marshall Wrote:OMFG! Ik heb liever geen stinkende verharende zichzelf open krabbende hond in huis :| Dat doe je zelf allemaal al voldoende? - Marshall - 12-04-2007 Gerben Zonderland Wrote:Marshall Wrote:OMFG! Ik heb liever geen stinkende verharende zichzelf open krabbende hond in huis :| Tering, het niveau van de humor daalt drastisch op dit forum... :roll: - waf - 12-04-2007 Marshall Wrote:Tering, het niveau van de humor daalt drastisch op dit forum... :roll: daar mag je pas over oordelen als je zelf ook een keer een grap gemaakt hebt. nu even geen humor, maar pure ernst. zouden de oranjes duitse voorouders hebben? ![]() - Treesong - 12-04-2007 Typisch BDM materiaal :lol: - Marshall - 12-04-2007 waf Wrote:Marshall Wrote:Tering, het niveau van de humor daalt drastisch op dit forum... :roll: Mijn leven is al een grote grap dus ik probeer er liever wat serieuze inhoud aan te geven. Wat ook nog niet echt lukt overigens... - Gerben Zonderland - 12-04-2007 Marshall Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Marshall Wrote:OMFG! Ik heb liever geen stinkende verharende zichzelf open krabbende hond in huis :| Jij bent zeker een katten-mens? |