The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
PSV kampioen! - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: PSV kampioen! (/showthread.php?tid=2228)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


- splinter - 29-04-2007

intertoto voetbal......
dacht het niet
gewoon uefa cup


- gittermaster - 29-04-2007

pappa kan wel janken.


- Jansoe - 29-04-2007

Het meest krankzinnige scenario vanmiddag. Man o man o man

Feli aan de lampjes, maar hier ben ik echt goed ziek van...


- Gerben Zonderland - 29-04-2007

AZ-supporter op Tien: "Ik heb een kampioens-tatoe laten zeten....." :lol:


- centre court - 29-04-2007

Die Benson had een pingel moeten hebben in blessuretijd. :wink:


- Ad Wim - 29-04-2007

Daar leuk het inderdaad verdacht veel op...

Vitesse leek niet echt zin te hebben, die goals vielen wel heel makkelijk en uberhaupt werd PSV geen strobreed in de weg gelegd.


- Tripplexxx - 29-04-2007

Ad Wim Wrote:Daar leuk het inderdaad verdacht veel op...

Vitesse leek niet echt zin te hebben, die goals vielen wel heel makkelijk en uberhaupt werd PSV geen strobreed in de weg gelegd.

:lol: :lol:


- de nieuwe - 29-04-2007

Ad Wim Wrote:Daar leuk het inderdaad verdacht veel op...

Vitesse leek niet echt zin te hebben, die goals vielen wel heel makkelijk en uberhaupt werd PSV geen strobreed in de weg gelegd.
Xtragaap4de


- Ad Wim - 29-04-2007

Ik had het wel ecth met Koevermans te doen. Samen met Schaars en De Cler toch wel iemand die ik het echt gunde bij AZ.
Mooi ook die opmerking van Schaars over Luijcx.


- goa - 29-04-2007

Ik had het AZ het meest gegund, maar alles beter dan Ten Cate en Sneijder.


- Dre - 29-04-2007

goa Wrote:Ik had het AZ het meest gegund, maar alles beter dan Ten Cate en Sneijder.
Same here.


- Bakke - 29-04-2007

Hahaha, die Ronald Koeman.

Jack van Gelder: "Ronald, Theo (Maassen) wil weten hoeveel je op hebt?"
Koeman: "Dat zal ik je precies zeggen. Acht biertjes en drie wodka-sprite."

:lol:


- Winstonicus - 29-04-2007

Jammer voor AZ, maar mooi voor PSV, en weg met R.Koeman


- Bredanaar - 29-04-2007

KAMPIEJOEOENNNNN !!!!!!!!!

=D> =D> Hakkuh :cheers:


- Dre - 29-04-2007

O ja nog gefeliciteerd en niet teveel zuipen he Wink


- de nieuwe - 29-04-2007

Nee, laat dat dus maar aan Koeman over :razz:


- centre court - 30-04-2007

Ad Wim Wrote:Ik had het wel ecth met Koevermans te doen. Samen met Schaars en De Cler toch wel iemand die ik het echt gunde bij AZ.
Mooi ook die opmerking van Schaars over Luijcx.

wat zei hij nou precies? Iets in de zin van: Wat doe je nou man? Je speelt volgend jaar bij az klootzak!


- Depor - 30-04-2007

Bakke Wrote:Hahaha, die Ronald Koeman.

Jack van Gelder: "Ronald, Theo (Maassen) wil weten hoeveel je op hebt?"
Koeman: "Dat zal ik je precies zeggen. Acht biertjes en drie wodka-sprite."

:lol:

En Theo die weer ff een gejatte prijs uit zijn tas tovert.....

Theo Maassen is mijn held!


- v.v. Boom - 30-04-2007

Kleine Jan Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Gefeliciteerd Ekslem en Peter! Vergeet ik iemand? Nouja, alle psv-supporters gefeliciteerd dan maar!

Wat een ontknoping, ik zat vanmiddag aan de radio gekluisterd.

Je vergeet mij! :razz:
En mij! Enige nadeel is dat ik iets te veel heb gevierd dat PSV kampioen is geworden Icon_twisted Icon_twisted


- Ad Wim - 30-04-2007

Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar leuk het inderdaad verdacht veel op...

Vitesse leek niet echt zin te hebben, die goals vielen wel heel makkelijk en uberhaupt werd PSV geen strobreed in de weg gelegd.

:lol: :lol:
Kun je dom lachen of gapen, maar het leek er wel verdomd veel op. Nu is het verschil wel dat Vitesse niet thuis speelde, zoals Excelsior en Willem II, maar het leek echt alsof ze een lekker zomermiddagje aan het voetballen waren. Een vriend van mij heeft dat duel live gezien. PSV was wel goed, maar Vitesse had er ook echt geen zin in. Een goed voorbeeld daarvan was die goal van Farfan, waarin Cocu de bal omhoog kopte en Farfan alle gelegenheid had om die bal in te schieten zonder dat iemand reageerde. Ook Alex die zomaar de bal in kon koppen door op iemand te leunen was schrijnend. En dan heb ik het nog niet over het slappe schot van Appelvlaai waar die Velthuizen wel heel erg langzaam naar toe dook. Aad de Mos was zo door het dolle toen ze van Ajax thuis wonnen, hadden ze nu maar een grijntje van die inzet getoond...
Dat neemt natuurlijk niet weg dat Ajax het zelf heeft laten liggen, maar ik baal wel van de klaarblijkelijke overgave van Vitesse.


- harry_bierdop - 30-04-2007

Wat een aanstellerig gedoe zeg... die Stoiko nog iets begon al in de 5e minuut met tijdrekken en die Velthuizen keepte de 2e helft weer steengoed (Nijmegenaar hé :lol: )!

Daarbij werd het 2 en 3 jaar geleden 3-0 maar goed als het op zo'n moment is dan ist in 1 keer een klaarblijkelijke overgave...

Trouwens, weet iemand een site waar ik een herhaling kan kijken van de Wedstrijden?


- Voyou - 30-04-2007

Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh

KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!!


- Ekslem - 30-04-2007

HIK :cheers:


- Mukkus - 30-04-2007

Ad Wim Wrote:Kun je dom lachen of gapen, maar het leek er wel verdomd veel op. Nu is het verschil wel dat Vitesse niet thuis speelde, zoals Excelsior en Willem II, maar het leek echt alsof ze een lekker zomermiddagje aan het voetballen waren. Een vriend van mij heeft dat duel live gezien. PSV was wel goed, maar Vitesse had er ook echt geen zin in. Een goed voorbeeld daarvan was die goal van Farfan, waarin Cocu de bal omhoog kopte en Farfan alle gelegenheid had om die bal in te schieten zonder dat iemand reageerde. Ook Alex die zomaar de bal in kon koppen door op iemand te leunen was schrijnend. En dan heb ik het nog niet over het slappe schot van Appelvlaai waar die Velthuizen wel heel erg langzaam naar toe dook. Aad de Mos was zo door het dolle toen ze van Ajax thuis wonnen, hadden ze nu maar een grijntje van die inzet getoond...
Dat neemt natuurlijk niet weg dat Ajax het zelf heeft laten liggen, maar ik baal wel van de klaarblijkelijke overgave van Vitesse.

Calimero

Reageer toch eens als een kerel. Zielig gejank van je. Jij bent er ook zo eentje die samen met zijn vriendjes met kaas en worst voor het eurovisiesongfestival zit te zaniken over de puntenverdeling.

Ongelooflijke zielige heaumeau.


- Depor - 30-04-2007

Was wel mooi geweest als hij die pingel nog had gegeven in de laatste minuut...was wel onverdiend geweest aangezien die goal van Koné ten onrechte was afgekeurd.
[waf-mode] ze lieten die herhaling niet tijdens de wedstrijden zien! KNVB heeft de scheids geinstrueerd![/waf-mode]

Nee van harte gefeliciteerd PSV, de belangrijkste wedstrijd van het seizoen stonden het team en het publiek er. Zuur dat het op 1 doelpunt gebeurd maar een verdiende kampioen na een fantastisch competitieslot.
En Ad, quit whining Vitesse bakt er al tijden niets meer van, PSV speelde geweldig en praktisch alles ging erin...ze speelden een kampioen waardig.
Nu bidden dat we Heerenveen en Twente kunnen pakken en dan dit keer wel de CL halen.


- Bredanaar - 30-04-2007

Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar leuk het inderdaad verdacht veel op...

Vitesse leek niet echt zin te hebben, die goals vielen wel heel makkelijk en uberhaupt werd PSV geen strobreed in de weg gelegd.

:lol: :lol:
Kun je dom lachen of gapen, maar het leek er wel verdomd veel op. Nu is het verschil wel dat Vitesse niet thuis speelde, zoals Excelsior en Willem II, maar het leek echt alsof ze een lekker zomermiddagje aan het voetballen waren. Een vriend van mij heeft dat duel live gezien. PSV was wel goed, maar Vitesse had er ook echt geen zin in. Een goed voorbeeld daarvan was die goal van Farfan, waarin Cocu de bal omhoog kopte en Farfan alle gelegenheid had om die bal in te schieten zonder dat iemand reageerde. Ook Alex die zomaar de bal in kon koppen door op iemand te leunen was schrijnend. En dan heb ik het nog niet over het slappe schot van Appelvlaai waar die Velthuizen wel heel erg langzaam naar toe dook. Aad de Mos was zo door het dolle toen ze van Ajax thuis wonnen, hadden ze nu maar een grijntje van die inzet getoond...
Dat neemt natuurlijk niet weg dat Ajax het zelf heeft laten liggen, maar ik baal wel van de klaarblijkelijke overgave van Vitesse.

Slechte verliezer! :-s :lol: Xtragaap4de


- Bumme - 30-04-2007

De schok van het zelf niet winnen van de titel valt mee, die zal in Alkmaar vele malen groter zijn.
Ik baal vooral van het feit dat die schaal weer in Eindhoven terecht gekomen is, had zo gehoopt dat ze het echt weg gegeven zouden hebben.

Is helaas niet anders en daarom mijn felicitaties aan de aanhangers van PSV.


- Peter - 30-04-2007

Leuke TV maken ze daar in Noord Holland! <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rtvnh.nl/programmas/programma/uitzending.asp?showid=9">http://www.rtvnh.nl/programmas/programm ... p?showid=9</a><!-- m --> cry


- Tripplexxx - 30-04-2007

Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar leuk het inderdaad verdacht veel op...

Vitesse leek niet echt zin te hebben, die goals vielen wel heel makkelijk en uberhaupt werd PSV geen strobreed in de weg gelegd.

:lol: :lol:
Kun je dom lachen of gapen, maar het leek er wel verdomd veel op. Nu is het verschil wel dat Vitesse niet thuis speelde, zoals Excelsior en Willem II, maar het leek echt alsof ze een lekker zomermiddagje aan het voetballen waren. Een vriend van mij heeft dat duel live gezien. PSV was wel goed, maar Vitesse had er ook echt geen zin in. Een goed voorbeeld daarvan was die goal van Farfan, waarin Cocu de bal omhoog kopte en Farfan alle gelegenheid had om die bal in te schieten zonder dat iemand reageerde. Ook Alex die zomaar de bal in kon koppen door op iemand te leunen was schrijnend. En dan heb ik het nog niet over het slappe schot van Appelvlaai waar die Velthuizen wel heel erg langzaam naar toe dook. Aad de Mos was zo door het dolle toen ze van Ajax thuis wonnen, hadden ze nu maar een grijntje van die inzet getoond...
Dat neemt natuurlijk niet weg dat Ajax het zelf heeft laten liggen, maar ik baal wel van de klaarblijkelijke overgave van Vitesse.

Dom lachen is beter dan dom lullen. Dat Calimero-geraaskal van je komt me de keel uit. Puke


- Vret Mien Gras - 30-04-2007

PSV-ers proficiat.
Toch nog een geslaagd seizoen.