The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Digitale Camera-topic - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Thread: Digitale Camera-topic (/showthread.php?tid=2284) Pages:
1
2
|
- Berend Botje - 11-05-2007 Ik heb maar 1 camera, maar ook nog een zwart-wit vergrotingsapparaat Meopta Axomat met toebehoren. Iemand interesse? - EJR - 11-05-2007 waf Wrote:EJR Wrote:Mukkus Wrote:D'r is hier op het forum vandaag echt geen flikker te beleven! Met een mannelijke collega naast me had jij misschien gedacht dat we ook die parking op wilde... :8: - waf - 11-05-2007 EJR Wrote:waf Wrote:EJR Wrote:Mukkus Wrote:D'r is hier op het forum vandaag echt geen flikker te beleven! dat dacht ik sowieso (vooral toen je aankondigde 2 grun spitsen te nemen). hoe het ook zij, ik dacht ook dattie vent in z'n blote hol de klant was waarnaar jij en je collega op weg waren. - Treesong - 11-05-2007 waf Wrote:EJR Wrote:waf Wrote:EJR Wrote:Mukkus Wrote:D'r is hier op het forum vandaag echt geen flikker te beleven! 't was volle maan de avond d'r voor, dus 't ken ook Bor de Wolf zijn geweest - EJR - 11-05-2007 waf Wrote:EJR Wrote:waf Wrote:EJR Wrote:Mukkus Wrote:D'r is hier op het forum vandaag echt geen flikker te beleven! Je vindt het toch niet heel raar als ik mijn laatste fiducie in fainort voor dit seizoen verloren ben he? : ![]() - waf - 11-05-2007 EJR Wrote:Je vindt het toch niet heel raar als ik mijn laatste fiducie in fainort voor dit seizoen verloren ben he? : djeez, wat ben jij veranderd zeg sinds dat ado gedegradeerd is. - gittermaster - 11-05-2007 EJR Wrote:Mukkus Wrote:D'r is hier op het forum vandaag echt geen flikker te beleven! Ik dacht al dat ik een Hagenees zag die mij aan t aanstaren was. 13 graden is best te doen - EJR - 12-05-2007 waf Wrote:EJR Wrote:Je vindt het toch niet heel raar als ik mijn laatste fiducie in fainort voor dit seizoen verloren ben he? : Alleen omdat ik het koningskoppel Befland/Soares opstel? :waf: Uiteraard hoop ik dat Feyenoord de grond aanveegt met die groenwitte plagen van Ron Jans, maar in het leven van een CM manager telt hoop niet. Slechts vrees... - Gerben Zonderland - 13-05-2007 Gerben Zonderland Wrote:En als je al weet dat het vechten tegen de bierkaai/roeien tegen de stroom is, waarom reageer je dan in deze topic waar je niks mee te maken wilt hebben? Treesong Wrote:Wat het eerste deel van deze zin betreft: dat zuig je uit je duim. Wat betreft deel 2: Dat heb ik al eerder gezegd, Alzheimer Jij zegt dat je dat van mij verwacht, omdat ik het jij-bakken tot kunst zou hebben verheven. Dan KAN je verwachten dat ik wederom reageer op jouw nutteloze reactie. Dus wederom: waarom reageer je dan, als je toch wel weet dat het niet helpt? Gerben Zonderland Wrote:En zolang jij je eigen handmatige diarree relevanter vindt dan die van anderen en dat blijft verkondigen kan je verwachten dat er ge-jij-bakt wordt. Treesong Wrote:Dat zeg ik nergens. Dus weer een leugen om je eigen verbale armoe recht te lullen :yellow: Als je dat niet vindt, dan is het dus echt een pot-verwijt-ketel-verhaal en kan je beter even iets gaan doen aan je eigen kwantiteit-kwaliteit-verhouding voordat je over arrogantie begint te schreeuwen in een topic waar een gewone, simpele vraag staat in de daarvoor bedoelde Kantine. ![]() - Ekslem - 13-05-2007 ![]() - Ekslem - 15-05-2007 Panasonic camera's schijnen nogal wat ruis te geven bij binnenfoto's (als het donkerder is). Iemand hier eravring mee die dit kan bevestigen/ontkennen? Ik zit zelf aan de Panasonic DMC FX01EG te denken.... - Dugarry - 15-05-2007 Een foto die ruis geeft? Mijn mobiele telefoon heeft er wel last van. Afg. zomer de Sony T9 gestrikt, klein en makkelijk, niet speciaals derhalve. - Depor - 15-05-2007 Ik gebruik alleen HP spul, mede doordat het mijn werkgever is ![]() - Hoef - 15-05-2007 Ekslem Wrote:Panasonic camera's schijnen nogal wat ruis te geven bij binnenfoto's (als het donkerder is). Iemand hier eravring mee die dit kan bevestigen/ontkennen? Dan doe je toch gewoon het licht aan, ontzettende Willem Ruis! - Ekslem - 15-05-2007 Ik zat laatst 's nachts op het strand en had toen een camera zonder flitser bij me, toen heb ik idd ff het licht aangedaan :roll: - Hoef - 15-05-2007 Maak jij binnenfoto's op het strand? :-k - Ekslem - 15-05-2007 Je hebt gelijk, excuses.... Bedoelde echter niet alleen specifiek binnenfoto's - Hoef - 15-05-2007 :razz: - Treesong - 15-05-2007 Hoef, ga een ei bakken! - Hoef - 15-05-2007 Dat moet in een ander topic! |