The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
We worden genaaid!! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: We worden genaaid!! (/showthread.php?tid=2303) Pages:
1
2
|
- Aap - 14-05-2007 Ik zie het probleem ook niet zo hoor, laat regelmatig mijn team na de deadline nog aanpassen. Zo lang er geen wedstrijden bezig zijn doen ze daar bij Sportdreams helemaal niet moeilijk over. - andre - 14-05-2007 Blijkbaar waren ze vergeten dat Starace nog bezig was. - Aap - 14-05-2007 tja, dat is de verantwoordelijkheid van SD. Ik doe het overigens alleen in toernooiweken waarin 's avonds niet meer wordt gespeeld. Dat vind ik zelf wel zo eerlijk. - Dr. Pils - 14-05-2007 Aap Wrote:Ik zie het probleem ook niet zo hoor, laat regelmatig mijn team na de deadline nog aanpassen. Zo lang er geen wedstrijden bezig zijn doen ze daar bij Sportdreams helemaal niet moeilijk over. Onder welke naam speel jij dan Aap? Ben jij soms die Nonnekes? Als dit echt waar is, dan is het voor mij nu echt de laatste keer dat ik meedoe aan TM. - THE MAILMAN - 14-05-2007 In dat geval stel ik voor: ONMIDDELIJK VAN DE DEELNEMERSLIJST SCHRAPPEN en het spel alleen laten spelen door mensen die zich wel aan de regels houden (ook al krijgen ze daarbij hulp van SD-medewerkers). - Aap - 14-05-2007 onder welke naam ik speel is verder toch niet zo relevant? ik zie het probleem echt niet hoor, met het invoeren van de nieuwe deadline die voor mij erg lastig is vanwege het geven van training is dit een mooie oplossing om toch mee te kunnen spelen. Heb destijds met SD overleg gehad en die vonden het geen probleem, mits er geen wedstrijden bezig waren. Maar daar letten ze niet altijd op geloof ik. Ik speel niet voor de prijzen, maar puur voor de eer. - kooltje - 14-05-2007 Aap Wrote:onder welke naam ik speel is verder toch niet zo relevant?rot op naaier - Aap - 14-05-2007 kooltje Wrote:Aap Wrote:onder welke naam ik speel is verder toch niet zo relevant?rot op naaier Er mist een komma in je zin. Maar goed, ik ben tenminste zo eerlijk om er gewoon voor uit te komen. - kooltje - 14-05-2007 nee er mist een uitroepteken... en als je voor de eer speelt..na sluitingstijd wisselen...dan valt er geen eer te behalen - THE MAILMAN - 14-05-2007 Ik zou de eer aan mezelf houden en stoppen met deze oneerlijke praktijken. Want hoe luidt het spreekwoord: Al draagt een AAP een gouden ring, het is en blijft een LELIJK DING. :razz: :razz: - Aap - 14-05-2007 Als je zo goed bent met spreekwoorden en gezegdes, dan zou ik maar eens rap gaan zoeken naar onderstaand spreekwoord: In den aap gelogeerd zijn. - Juan Zueco - 15-05-2007 Aap Wrote:onder welke naam ik speel is verder toch niet zo relevant? H'mm. Op zich kan ik er wel in mee gaan, maar anders en belangrijker : regels zijn regels. Je kunt geen aparte regels opstellen, naar de (werk) situatie van je deelnemers. Wat dat betreft is het voor mij gelijke monniken, gelijke kappen. Maar de historie heeft al geleerd dat SD wat dat betreft met twee maten meet. Zie de AO Het leed is dus al geschied en ik zie de SD niet meer veranderen in hun houding. Ze zullen zich in hun eigen vingers blijven snijden met dit soort acties. Uiteindelijke verliezers zijn de benadeelden en die lijst blijft groeien. - Genomico - 15-05-2007 Aap Wrote:onder welke naam ik speel is verder toch niet zo relevant? Tja, zolang er geen wedstrijden worden gespeeld, maakt het natuurlijk niet uit of je nog even wat verandert na de deadline via een mailtje. Kan je natuurlijk ook gebeuren dat je per ongelijk op de 'maak team leeg' knop drukt een minuut voor tijd en dan wil iedereen ook dat dat nog even recht gezet kan worden. Maar goed, het belangrijkste is natuurlijk dat er bij tennismanager geen eer te behalen is. Tenzij je in een subleaugje zit met wat vrienden. Tjonge, wat ben ik blij dat ik na 2 weken dit jaar al gestopt ben :razz: - kuiper - 15-05-2007 Wat ben ik blij dat ik er mee gestopt ben. Het was niet goed voor mijn hart, altijd maar weer boos worden. :wink: - Dugarry - 15-05-2007 Aap Wrote:onder welke naam ik speel is verder toch niet zo relevant? Precies, dit kan toch geen kwaad? Ik vraag na afloop van een weddenschap ook altijd even of ze mn inleg willen wijzigen, lijkt me niets mis mee. Het spreekwoord "De aap valt niet ver van de boom." lijkt me hier beter op zijn plaats. - Ekslem - 15-05-2007 Ik dacht dat het bij competitiemanager een zooitje was :lol: - Dugarry - 15-05-2007 Ben gelukkig gestopt met alles waar SD ook maar iets mee te maken heeft, corrupt stelletje oplichters! - Elikian - 15-05-2007 Idem Dugarry, Ze zeggen dat ze het gaan onderzoeken. Ik denk dat je een respons krijgt in de richting "Sorry, we hebben geen database backup van net na sluitingstijd, dus we kunnen er helaas niks aan doen". ALS je al een respons krijgt. - Fred Naaigaren - 15-05-2007 Ze moeten gewoon de schuld aan mij geven. - Jansoe - 15-05-2007 Leuke ophef over die Nonnekes, als ik er vanavond Jansoe neer zet, worden jullie dan nog bozer? :lol: :razz: - kooltje - 15-05-2007 Jansoe Wrote:Leuke ophef over die Nonnekes, als ik er vanavond Jansoe neer zet, worden jullie dan nog bozer? :lol: :razz:doe dan - Jansoe - 15-05-2007 Neu, ik lees deze discussie gewoon even mee. Volgende week zal ik SD vragen om aan het einde het best mogelijke team voor mij neer te planten. :wink: - Haggie - 15-05-2007 Doe maar eens ja.. - kooltje - 15-05-2007 het is geen poker..dus stop maar met bluffen. - Jansoe - 15-05-2007 Ik zet toch niet voor niets van die smileys erachter. MIsschien eens een cursusje volgen van hoe je een forumbericht moet lezen. (en hoe je er 1 moet schrijven.) - kooltje - 15-05-2007 Jansoe Wrote:Ik zet toch niet voor niets van die smileys erachter. MIsschien eens een cursusje volgen van hoe je een forumbericht moet lezen. (en hoe je er 1 moet schrijven.)oh je bent jarig en wilde even wat aandacht..feli man - Aap - 15-05-2007 SD al met een reactie gekomen? - Aragorn - 16-05-2007 Haha lache dit stuk ben ik blij dat ik jaren geleden al gestopt ben. |