The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Wimbledon - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Wimbledon (/showthread.php?tid=2410) |
- Overdune - 24-06-2007 kooltje Wrote:roddick won toch queens? Natuurlijk, maar fantastisch was t niet wat hij liet zien, to say the least. Had er weinig vertrouwen in voor Wimbledon, totdat ik de loting zag. Murray is definitief weggevallen, Gasquet is niet meer serieus te nemen de laatste tijd. Blijft over Ljubicic. Lastig, maar te doen. - Ad Wim - 24-06-2007 Roddick zou met elke loting de halve finale halen. Hij heeft pech dat hij bij Federer zit, dat kost hem de finale. - kooltje - 24-06-2007 Roddick serveerde echt super op queens....beter dan ooit in mijn ogen. maar ja ljubo is een rare tegenstander...die kan minder spelen en toch winnen. - centre court - 24-06-2007 roddick kan niet tennissen, alleen serveren. toch haalt ie de halve finale en heeft iedereen hem in z'n team. - kooltje - 24-06-2007 centre court Wrote:roddick kan niet tennissen, alleen serveren. toch haalt ie de halve finale en heeft iedereen hem in z'n team.kan inderdaad niet tennissen :lol: - kooltje - 25-06-2007 Ad Wim Wrote:Nadal gaat waarschijnlijk weer flink zwijnen met de loting, aangezien Murray en/of Haas nog wel af gaan zeggen en Fish de volgende is die plaatsing krijgt. Nadal komt dan waarschijnlijk tegen een LL...kevin kim is de ll...maar niet tegen nadal...gewoon tegen lapentti - centre court - 25-06-2007 hoe is 't weer? - kooltje - 25-06-2007 nu half bewolkt...wel regen voorspeld in de middag maar niet heel erg slecht....hopen dat de helft toch wel gespeeld kan worden - Bocaloca - 25-06-2007 centre court Wrote:hoe is 't weer? Hier een donkere lucht ![]() Mijn antwoord voor de bakker is 12 - Elikian - 25-06-2007 kooltje Wrote:nu half bewolkt...wel regen voorspeld in de middag maar niet heel erg slecht....hopen dat de helft toch wel gespeeld kan wordenIk hoop van niet. Hoe minder er vanavond gespeeld is hoe leuker ![]() - Ad Wim - 25-06-2007 kooltje Wrote:Klopt ja, aangezien Murray top 8 geplaatst was. Als Haas zich alsnog terugtrekt, dan ontloopt Nadal Fish wel.Ad Wim Wrote:Nadal gaat waarschijnlijk weer flink zwijnen met de loting, aangezien Murray en/of Haas nog wel af gaan zeggen en Fish de volgende is die plaatsing krijgt. Nadal komt dan waarschijnlijk tegen een LL...kevin kim is de ll...maar niet tegen nadal...gewoon tegen lapentti - Ad Wim - 25-06-2007 En ja hoor, het begin is uitgesteld... Verwachting voor vandaag is ook niet al te goed, gelukkig moet ik werken: Quote:Today: - centre court - 25-06-2007 Ik werk hele dagen, dus zal er sowieso weinig van zien. Vind 't wel een keer leuk om een team te maken voor een GS zonder enige kennis van gespeelde wedstrijden. Krijg je toch wat leukere teams. Anders heeft elke manager al voor een aantal duizend euro aan klojo's die al door zijn met kans op meer. Tel dat Federer bij en je hebt een standaard team. - Ad Wim - 25-06-2007 Het is wel leuker inderdaad, maar toch denk ik juist dat je deze Wimbledon meer standaardteams krijgt als er niks gespeeld wordt vandaag... - Mr. T - 25-06-2007 team met federer is denk ik al vrijs snel standaard. Met team zonder federer zijn er (veel) meer mogelijkheden, maar moet je wel kijken of die een reële kans hebben op minimaal 200 punten.. Afgelopen twee jaar geen Federer genomen en dat betaalde zich niet echt uit (behalve vorig jaar toen SD me redde :8: ) maar dit jaar moet het beter gaan! - Ad Wim - 25-06-2007 Zelfde verhaal als altijd. Met Federer haal je een (boven)gemiddelde score. Zonder Federer kun je een topscore halen, maar meer kans op een middelmatige score en dus een achterstand op de mensen met Roger. - centre court - 25-06-2007 Precies. 90% zeker dat ie weer wint. Dan moet je kijken hoeveel punten je denkt te halen met spelers die je ipv federer neemt. dat zullen er geen 200 zijn in de meeste gevallen. of er moet een verrassende halve finalist bij zitten bijv. - Ad Wim - 25-06-2007 En het gaat natuurlijk om de gasten die je naast Federer neemt. Daar zijn ook nog heel wat opties voor... - Scholten! - 25-06-2007 Kutregen.. Die reportage die nu op tv is, zie je ook elke jaargang :| - centre court - 25-06-2007 Dat dak had er al lang op moeten zitten natuurlijk. - Scholten! - 25-06-2007 Fedex gaat zo de baan op. Hoop niet dat ze straks Hingis gaan uizenden, wat wel op de planning stond :x - Mr. T - 25-06-2007 Wel leuke eerste ronde voor Fedex. gabashvili staat aardig te ballen. 3 keer 6-3? - Genomico - 25-06-2007 Mr. T Wrote:Wel leuke eerste ronde voor Fedex. gabashvili staat aardig te ballen. Ik denk dat Roger nog wel een setje meepakt. - Ad Wim - 25-06-2007 Roddick gaat wel hard zeg. - Scholten! - 25-06-2007 : ![]() - Mr. T - 25-06-2007 Genomico Wrote:Mr. T Wrote:Wel leuke eerste ronde voor Fedex. gabashvili staat aardig te ballen. :wink: - Scholten! - 25-06-2007 Roddick 5-0 voor, die is binnen anderhalf uur klaar - Ad Wim - 25-06-2007 En dat voor iemand die helemaal niet kan tennissen =D> - Ad Wim - 25-06-2007 Haas trekt zich dus niet terug dus Nadal gewoon tegen Fish ![]() Wel alweer suspended bij Haas... - Ad Wim - 25-06-2007 Federer heeft het gemakkelijk, waar Roddick het lastiger heeft in de tweede set. Opmerkelijk: Falla maakt gehakt van Querrey. Ik dacht dat die Querrey vanuit een boom serveerde... Pey 2-0 voor in sets en Ginepri de 1e set tegen Gonzo is ook opvallend. |