The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
middenvelders - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21) +---- Thread: middenvelders (/showthread.php?tid=2426) |
- kooltje - 06-11-2007 Forever Wrote:koppen maar 1 training in de week schiet ook niet erg op trouwens. staat namelijk op zondag in het schema...en op zondag gaat fitheid nou eenmaal voor.kooltje Wrote:hebben wij wat aan lange passes of koppen? volgens mij totaal niet? slechte teamtraining dus voor ons. - Lib - 06-11-2007 hangt er maar net vanaf welke wedstrijd je speelt. Ik speel dus voornamelijk op woensdag dus de training van donderdag heb ik niet zoveel aan.... enne kooltje...feli :wink: - kooltje - 07-11-2007 misschien moeten we ervoor kiezen een training van ons te steken in conditie. hoe denken jullie hierover? - Adder - 08-11-2007 kooltje Wrote:hebben wij wat aan lange passes of koppen? volgens mij totaal niet? slechte teamtraining dus voor ons. dribbel en tackle zijn ook in deze ME erg belangrijk. lange pass en koppen ben ik niet van overtuigd dat het belangrijk is, maar ik kan het mis hebben. Wel kan het in de volgende belangrijk worden, dus dan hebben wij alvast een bodempie. - T00L - 08-11-2007 kooltje Wrote:misschien moeten we ervoor kiezen een training van ons te steken in conditie. tegen. we hebben een week geleden ofzo besloten om de TT te wijzigen en de situatie is nu niet dermate gewijzigd dat er ineens conditie in gepropt moet worden. - kooltje - 08-11-2007 nee hoor niet gepropt..in goed overleg - gittermaster - 28-11-2007 Ik zie graag Game vision in de TT. Wat vinden anderen hiervan? - T00L - 28-11-2007 ik vind de huidige training nog prima. - Lib - 28-11-2007 Mijn game vision staat al op 2, is hoog zat :wink: - kooltje - 28-11-2007 ipv korte pass..lijkt me prima - Adder - 28-11-2007 2 wel, 2 niet. nog 4 middenvelders te gaan. - Lib - 28-11-2007 Adder Wrote:2 wel, 2 niet. nog 4 middenvelders te gaan. Mijne was meer neutraal hor! Moet alles nog flink trainen, dus maakt mij niet heel veel uit! - Adder - 28-11-2007 Lib Wrote:Adder Wrote:2 wel, 2 niet. nog 4 middenvelders te gaan. 2 voor 1 tegen 1 neutraal. - gittermaster - 28-11-2007 op zich korte pass ook nog prima hoor, maar ipv iets anders misschien? - Fabian - 28-11-2007 Ik vind het best, ik kan van alles wel wat extra gebruiken.... =D> - T00L - 28-11-2007 de andere optie is positiespel (want dat was onze andere keuze). dat lijkt me al helemaal geen optie, want daarvan profiteren de verdedigers en aanvallers ook. - Adder - 29-11-2007 Fabian Wrote:Ik vind het best, ik kan van alles wel wat extra gebruiken.... =D> Dat is een beetje duister.... Voor , tegen , neutraal teamtraining verandering? - Devlin - 29-11-2007 VOOR! - Lib - 29-11-2007 Adder Wrote:Fabian Wrote:Ik vind het best, ik kan van alles wel wat extra gebruiken.... =D> Duuh, alles richten op de middenvelders :wink: - Adder - 29-11-2007 Lib Wrote:Adder Wrote:Fabian Wrote:Ik vind het best, ik kan van alles wel wat extra gebruiken.... =D> alweer? jullie tijd is wel geweest. 2 tt's hebben jullie. 3 voor 1 tegen 1 neutraal 3 te gaan ( ijp, koek, boer) als het voor wordt, neem ik aan dat korte pass er uit gaat en inzicht er in? - Bumme - 02-12-2007 Maakt mij geen drol uit! Ik kijk wel wat jullie er van maken en pas daar mijn training op aan. - Adder - 06-12-2007 Misschien dat Bostoen wat IO tips heeft voor onze vleugels, want die zijn de laatste wedstrijden een stuk belangrijker geworden. Als je het niet via het forum wilt doen, mag je ze ook rechstreeks een bericht sturen. We hebben uiteraard wel wat ingevuld wat voor een vleugel nodig is ( in onze ogen), maar feedback van een kenner is nooit weg. Btw, Acda, heb jij nog wat info uitgewisseld met Meerte? - Mukkus - 06-12-2007 Adder, als het goed is, heb je een PB via dit forum van mij ontvangen een paar dagen geleden! - Bocaloca - 06-12-2007 Die leest hij nooit heb ik uit betrouwbare bron vernomen ![]() - Legion - 06-12-2007 Adder Wrote:Misschien dat Bostoen wat IO tips heeft voor onze vleugels, want die zijn de laatste wedstrijden een stuk belangrijker geworden. Hoe hebben de wingers het nu staan dan? Ik kan overigens lullen als brugman tegen Van Pijperen maar die neemt toch niets aan van een ander. Ja tenzij het op feiten berust is maar dat is lastig bij FS. Ik zal ook even hun skills met de mijne moeten vergelijken maar laat die orders maar even zien dan. Kan ook per PB. - Devlin - 06-12-2007 Orders van Jelle (MR) Quote:Individuele orders - Adder - 06-12-2007 Mukkus Wrote:Adder, als het goed is, heb je een PB via dit forum van mij ontvangen een paar dagen geleden! wat boca al zei, ik kijk bijna nooit daar. heb een pb terug gestuurd. - Adder - 06-12-2007 IO ijp: Schiet van afstand: Nee Ren naar het midden met de bal (vanaf de vleugel): Nee Houd de bal vast: Nooit Passing type/Distribution (GKs): Kort Dribbelen/Trukendoos: Regelmatig Vermijd vermoeidheid: Nee Verdedigende positie bij hoekschoppen: Zone Positie bij aanvallende hoekschoppen: Zone Vrije trappen actie: Gemengd Penalty voorkeur: Willekeurig Onder druk zetten: Normaal Voorkeurszijde (passing): Normaal Voorzetten vanaf: 3/4 van het veld Manier van voorzetten: Normaal Beweging: Normaal Vooruit Speel de bal de ruimte in: Normaal Probeer los te komen van je mandekker: Ja Ren naar het midden bij een voorzet: Normaal Manier waarop een goal gevierd wordt: Willekeurig Probeer effectballen: Ja Hardheid van tackles: Hard Speel de bal naar voren: Regelmatig Positie bij voorzetten (GK): Normaal Weg met die bal!!: Zelden - Mac - 06-12-2007 Adder Wrote:Mukkus Wrote:Adder, als het goed is, heb je een PB via dit forum van mij ontvangen een paar dagen geleden! anders moet je popup of email bij PB eens aanzetten in je profiel ![]() - El Parasito - 07-12-2007 Legion Wrote:Adder Wrote:Misschien dat Bostoen wat IO tips heeft voor onze vleugels, want die zijn de laatste wedstrijden een stuk belangrijker geworden. Hoe kom je daar bij? volgens mij ben ik juist degene die het voorstelde om beter met elkaar te communiceren wat training betreft... |