The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
GG-Subleague 2007/2008 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: GG-Subleague 2007/2008 (/showthread.php?tid=2591) |
Re: GG-Subleague 2007/2008 - Kleine Jan - 29-08-2007 de nieuwe Wrote:Kleine Jan Wrote:Deelnemers die het nog aan moeder de vrouw moeten vragen::nono: Zo beter? - Peter - 29-08-2007 Volgens mij is je lijstje niet compleet KJ. - cruijff - 29-08-2007 Zelfde opzet als CM? Dan ben ik van de partij ![]() - Ricochan - 29-08-2007 Haal mij maar uit de lijst van deelnemers want voor een tientje schiet het niet op nu dat spel 20/30 euro gaat kosten. - Kleine Jan - 29-08-2007 Ricochan Wrote:Haal mij maar uit de lijst van deelnemers want voor een tientje schiet het niet op nu dat spel 20/30 euro gaat kosten. a joh... niet zo flauw doen joh... als we om meer spelen doet niemand mee en zo kunnen we in ieder geval nog iets spelen toch.... - Tripplexxx - 30-08-2007 Ricochan Wrote:Haal mij maar uit de lijst van deelnemers want voor een tientje schiet het niet op nu dat spel 20/30 euro gaat kosten. Ik wil best voor 20 spelen als de rest dat ook wil...... - Kleine Jan - 30-08-2007 Tripplexxx Wrote:Ricochan Wrote:Haal mij maar uit de lijst van deelnemers want voor een tientje schiet het niet op nu dat spel 20/30 euro gaat kosten. Ik ook... maar 10 is ook prima als we daar meer deelnemers mee krijgen... ik heb liever een leuk aantal deelnemers dan grotere prijzenpot... - Tripplexxx - 30-08-2007 Kleine Jan Wrote:Tripplexxx Wrote:Ricochan Wrote:Haal mij maar uit de lijst van deelnemers want voor een tientje schiet het niet op nu dat spel 20/30 euro gaat kosten. Absoluut. - Kleine Jan - 30-08-2007 Peter Wrote:Volgens mij is je lijstje niet compleet KJ. done. 8 deelnemers tot nu toe Re: GG-Subleague 2007/2008 - de nieuwe - 30-08-2007 Kleine Jan Wrote:Nee!de nieuwe Wrote:Kleine Jan Wrote:Deelnemers die het nog aan moeder de vrouw moeten vragen::nono: - Kleine Jan - 02-09-2007 Nog 2 weken en dan begint t weer.... tot nu toe 8 eventuele deelnemers (als Rico meedoet 9) We moeten nu zo langzamerhand gaan bepalen of we de GG-subleague organiseren dit jaar zodat we deze week met geld overmaken kunnen beginnen. zou leuk zijn als we nog op 10 deelnemers zouden komen... Schrijf u in! - de nieuwe - 02-09-2007 Ik heb inmiddels besloten toch maar met competitiemanager mee te doen, maar ik wil met deze subleague eigenlijk wachten op wat meer deelnemers, want een stuk of 10 schiet niet echt op natuurlijk..... - Ricochan - 02-09-2007 Ik heb besloten om dit jaar niet serieus aan CM mee te doen, ik ga met 1 credit spelen, dus kan ik hier niet aan meedoen. Volgend jaar hopelijk weer als de CM weer een normale opzet heeft. - Ekslem - 02-09-2007 Mag je niet van de minister van financien?? :razz: - Kleine Jan - 02-09-2007 Ik denk niet dat het nut heeft om de GG-subleague te gaan organiseren voor een beperkt aantal mensen met een zeer beperkte prijzenpot. Jammer maar helaas, het is te veel moeite ben ik bang. Hopelijk tot volgend jaar groetjes De GG-Subleague - Ricochan - 03-09-2007 Ekslem Wrote:Mag je niet van de minister van financien?? :razz: Ik heb geen zin om steeds een pakket credits te gaan aanschaffen, ik vind het gewoon een belachelijke opzet, dus uit protest doe ik niet meer mee, en ik hoop/verwacht dat heel veel mensen er de brui aan geven na een tijdje dus dan gaan ze vanzelf volgend seizoen wel weer terug naar de oude opzet. Tot volgend jaar. @ ekslem ; Mijn geld gaat nu gewoon naar gokken op de premier league :8: - Tripplexxx - 03-09-2007 Met 10 man 20 euro is ook 200 euro. Winner takes all en je hebt een leuke prijs..... - Peter - 03-09-2007 Er moet ook een prijs zijn voor de nummer 2 anders kunnen we net zo goed gewoon meteen allemaal 20 euro overmaken naar KJ hoeven we geen credit meer te verspelen om voor de subleague te mogen inschrijven. :wink: - Kleine Jan - 03-09-2007 Peter Wrote:Er moet ook een prijs zijn voor de nummer 2 anders kunnen we net zo goed gewoon meteen allemaal 20 euro overmaken naar KJ hoeven we geen credit meer te verspelen om voor de subleague te mogen inschrijven. :wink: Kan ik mee leven hoor Maar om even serieus te reageren... ik vind 20 euro prima.. maar denk dat dan een heleboel mensen zowiezo afhaakt.. - Peter - 03-09-2007 Als er niet een heleboel meedoen kunnen er ook niet een heleboel afhaken. :wink: Ik vind 20 wat veel, maar als het rijtje deelnemers voor 10 euro allemaal bereid is om 20 te lappen doe ik ook gewoon mee. Als er van de 8 al 2 of 3 afhaken als het 20 euro wordt sla ik ook een jaartje over. Liever met 8 man voor een tientje dan 5 voor 20 euro. - de nieuwe - 03-09-2007 Jammer dat er niet nog wat meer mensen willen meedoen. Niet dat ik de illusie heb dat ik wat zou kunnen winnen, ik speel met plezier voor sponsor, maar met een deelnemer of 20 lijkt het me gewoon wat leuker. - Kleine Jan - 03-09-2007 de nieuwe Wrote:, maar met een deelnemer of 20 lijkt het me gewoon wat leuker. ja..mij ook.. maar ja.. :wink: - de nieuwe - 03-09-2007 Kleine Jan Wrote:Om een heel andere reden inderdaad...de nieuwe Wrote:, maar met een deelnemer of 20 lijkt het me gewoon wat leuker. - Ekslem - 03-09-2007 Ik vind iedere inleg prima.... - Kleine Jan - 03-09-2007 Denk toch niet dat we hieruit gaan komen.... is te lastig regelen en zal je ook zien dat uiteindelijk een paar managers op laatste moment nog afhaken... Nope.. het zit er echt niet in dit jaar :cry: - de nieuwe - 03-09-2007 Kleine Jan Wrote:Nope.. het zit er echt niet in dit jaar :cry:Had je die extra inkomsten erg hard nodig ? :wink: - Ricochan - 03-09-2007 jantje had alweer een leuk nieuw zwart monster op het oog :razz: - de nieuwe - 03-09-2007 Of probeert nog steeds indruk te maken op juffrouw Jannie ![]() - Kleine Jan - 03-09-2007 Auto rijdt nog steeds perfect.. dus geen nieuw zwart monster voor mij... maar wilde inderdaad wel mijn badkamer gaan verbouwen volgende zomer.. :x - de nieuwe - 03-09-2007 Dan zul je er toch voor moeten "werken".... :lol: |