The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
SD-Cup seizoen 15 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: SD-Cup seizoen 15 (/showthread.php?tid=2650) |
- Bakke - 18-09-2007 Openingswedstrijd tegen Sjeffer... wordt al lastig zat. Ik heb een flauw vermoeden dat ik ook dit seizoen niet ver zal reiken. Maar goed, we zien het wel! Iig mooi dat er weer een strijd komt. Een ieder veel succes! - Antidote - 18-09-2007 SD-Cup Poule C C1: Antidote C2: Nr.12 C3: Fred Naaigaren C4: Adder Wat zal ik zeggen. Fred en Adder zullen mijn grootste concurrenten zijn. Heb zo vermoeden dat de eerste ronde ook exit voor mij zal zijn. Succes allen. - Lamme Lennie - 18-09-2007 Voor de 3e keer achter elkaar bij EB in de poule, wat een luxe!! - Jansoe - 18-09-2007 Dan zit je volgens mij ook voor de derde keer achter elkaar bij mij in de poule :lol: - Sjeffer - 18-09-2007 Toernooischema en regels toegevoegd, heb er zin an! : ![]() - Lamme Lennie - 18-09-2007 Jansoe Wrote:Dan zit je volgens mij ook voor de derde keer achter elkaar bij mij in de poule :lol: Herstel, de 4e keer achter elkaar bij EB zelfs :razz: Vorige keer zat jij er niet bij, maar heb jou ook al genoeg ontmoet idd. - Jansoe - 18-09-2007 Nou ja, ik Eb ook. Vandaar dat ik dacht jou ook al meer dan eens te hebben ontmoet... - Sjeffer - 18-09-2007 Ontmoetingen met EB blijven kennelijk lang in het geheugen hangen. :wink: - Ad Wim - 18-09-2007 Hoe kan het trouwens dat EB nog steeds in de CT-Cup speelt? :o - Jansoe - 18-09-2007 De spelers van andere teams waren beter en dat is natuurlijk niet eerlijk! - Sjeffer - 18-09-2007 Is gebaseerd op de eindstand van de poules van vorig seizoen. EB eindigde toen als 3e achter Bocaloca (die gepromoveerd is naar de SD-Cup) en inderdaad LL. - Dre - 19-09-2007 Zo de eerste keer in de CT. Tijd om die beker ook binnen te halen ![]() - Nr. 12 - 19-09-2007 Ad Wim Wrote:Hoe kan het trouwens dat EB nog steeds in de CT-Cup speelt? :o En ik in de SD cup??? - Sjeffer - 19-09-2007 Nr. 12 Wrote:En ik in de SD cup??? Jij won vorig seizoen glansrijk je poule in de CT-Cup, dus tijd om het op het hoogste niveau te proberen! ![]() - Bocaloca - 19-09-2007 Ad Wim Wrote:Hoe kan het trouwens dat EB nog steeds in de CT-Cup speelt? :o 'T is EB, Nuff said - EB Sports - 20-09-2007 Vorig jaar had jij veel betere spelers opgesteld. Hoe kon ik daarvan winnen? - Bocaloca - 20-09-2007 =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> Daaaaar is ie weeeeeer =D> =D> =D> =D> - Mukkus - 20-09-2007 EB Sports Wrote:Vorig jaar had jij veel betere spelers opgesteld. Hoe kon ik daarvan winnen? Jij, als geniale tacticus, behoort altijd te winnen. Dat ben je nu aan je stand verplicht. Dan kun je je niet meer verschuilen achter 'dat de tegenstander betere spelers heeft'. EB, wanneer ga je voor het bondscoachschap? Met jou wordt Nederland kampioen, geen twijfel mogelijk. - Ad Wim - 20-09-2007 Het wordt in ieder geval lachen op de persconferenties. - Jansoe - 20-09-2007 UItdaging EB staat.... - Ad Wim - 20-09-2007 Idem voor Lennie. - EB Sports - 20-09-2007 Ik kan alleen winnen als mijn middenveld genoeg is of mijn verdediging om ruimschoots de aanval van mijn tegenstander tegen te houden. Natuurlijk moet mijn aanval niet te laag staan. - Ad Wim - 21-09-2007 Ad Wim Wrote:Idem voor Lennie.Waarom weiger je mijn uitdaging, Lennie? - Sjeffer - 21-09-2007 Verkeerde regio uitgedaagd? - Ad Wim - 21-09-2007 We zitten allebei in Amsterdam, dus ik heb het in de Gitter Arena gedaan, zodat we meer publiek kunnen krijgen... - Sjeffer - 21-09-2007 Een derby, dan kan het nooit mis gaan idd. Er komt alleen niet meer publiek kijken dan bij een gewone wedstrijd, dat is een paar jaar geleden al door de HT's afgeschaft. Gebruikers gingen namelijk massaal bij elkaar in de regio zitten om meer publiek te trekken. :lol: - Adder - 21-09-2007 Ad Wim Wrote:We zitten allebei in Amsterdam, dus ik heb het in de Gitter Arena gedaan, zodat we meer publiek kunnen krijgen... Ik dacht dat de thuisspelende ploeg dan toch voordeel krijgt. - Aragorn - 21-09-2007 Nou eens kijken of ik dit seizoen goed genoeg ben om Anti weer ergens tegen te komen. - Vietjes - 21-09-2007 Adder Wrote:Ad Wim Wrote:We zitten allebei in Amsterdam, dus ik heb het in de Gitter Arena gedaan, zodat we meer publiek kunnen krijgen... Nope, bij een derby is er geen thuisvoordeel. Zie reglement - Ad Wim - 21-09-2007 Maar het is op neutraal terrein... |