The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Heracles-Ajax - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Heracles-Ajax (/showthread.php?tid=2659) |
- Ad Wim - 16-09-2007 Ekslem Wrote:Ad wat ben jij toch een verschrikkelijke heikneuter :lol:En wat laat jij mij toch elke keer weer krom liggen van die debiele, ongefundeerde opmerkingen van je ![]() - Peter - 16-09-2007 Ten Cate over de blessures Met het oog op het komende duel tegen Dinamo Zagreb komende donderdag kwam Ajax niet schadevrij uit het duel tegen Heracles. Ajax coach Henk ten Cate liet op de persconferentie weten dat Jaap Stam gewisseld was omdat hij 'overal' pijn had. Hij klaagde over problemen met zijn enkels, knieën en rug als gevolg van het spelen op kunstgras. Ogararu moest met dezelfde blessure van het veld als waar hij juist van hersteld was. Hij had last van zijn hamstrings. "Er zat veel spanning op, hij is niet gescheurd." Wat Kennedy betreft moeten we gewoon afwachten. Het is een onwillige buikspier. Daar valt weinig over te zeggen, ook door de medische staf niet. Het is afwachten of hij de komende dagen op tijd hersteld." Suarez was door Ten Cate gewisseld omdat hij last had van zijn hamstrings, maar ook omdat hij duidelijk vermoeid was van de pittige week met een reis naar Zuid-Afrika en terug. :lol: - Ekslem - 16-09-2007 Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Ad wat ben jij toch een verschrikkelijke heikneuter :lol:En wat laat jij mij toch elke keer weer krom liggen van die debiele, ongefundeerde opmerkingen van je Ik word uberhaupt al moe van je, maar steeds dat gezeik over PSV en lelijk resultaatvoetbal. Ze hebben de afgelopen seizoenen iig mooier voetbal laten zien dan die godenploeg van jou. Kap toch eens met dat gejank zeg. - gittermaster - 16-09-2007 ik moest wel lachen gisteren op de persconferentie. Hoofdsponsor van Heracles is Ten cate. Stond ie daar met een zuur gezicht en 10.000 keer zijn naa erachter. dusssss. - D'r an met de lippe - 16-09-2007 Ad Wim Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Een compliment voor Heracles hoe onsportief en bang de topclubs zich al 3 jaar gedragen in het Polman.Laat me niet lachen man. Knietjes, nare overtredingen en ook nog eens met aanstekers en andere shit gooien (leuk zo'n tribune vlak op het veld :roll: ), dat is lekker sportief =D> Wij schreeuwen ook niet dat wij de beste zijn. Van een topclub verwacht ik niet dat ze zo kleinzielig tijd gaan zitten te rekken. Nare overtredingen waren er ook wel van Ajax zijn kant. Bijvoorbeeld een Emanuelson die is even heel smerig Everton een tik na geeft. - Ad Wim - 16-09-2007 'Wij' schreeuwen ook al tijden niet meer dat we de beste zijn, dat hebben we 1x gedaan en toen was het ook zo. Dit is gewoon traditioneel een lastige uitwedstrijd, vooral door het kunstgras, en dan lijkt het me helemaal niet vreemd om te rekken als je vlak voor tijd de 1-0 maakt. - D'r an met de lippe - 16-09-2007 Meningen verschillen. Hoe dan ook, Ajax heeft de 3 punten in de tas en Heracles moet moed putten uit het goede spel van gisteren. Het moment dat we weer is moeten presteren in een uitwedstrijd breekt nu in ieder geval aan. Eerst staat Sparta uit voor de boeg en daarna moeten we naar Telstar voor de beker. Anderhalf jaar zonder uitwinst is lang genoeg geweest... - FC Petr - 16-09-2007 Ad Wim Wrote:'Wij' schreeuwen ook al tijden niet meer dat we de beste zijn, dat hebben we 1x gedaan en toen was het ook zo. Dit is gewoon traditioneel een lastige uitwedstrijd, vooral door het kunstgras, en dan lijkt het me helemaal niet vreemd om te rekken als je vlak voor tijd de 1-0 maakt. Dit is vrij nieuw voor me, sinds wanneer flappie?. #-o Prachtige goal van Huntelaar overigens, maar wat is het een slecht meevoetballende speler. - Ad Wim - 16-09-2007 D'r an met de lippe Wrote:Meningen verschillen. Hoe dan ook, Ajax heeft de 3 punten in de tas en Heracles moet moed putten uit het goede spel van gisteren. Het moment dat we weer is moeten presteren in een uitwedstrijd breekt nu in ieder geval aan. Eerst staat Sparta uit voor de boeg en daarna moeten we naar Telstar voor de beker. Anderhalf jaar zonder uitwinst is lang genoeg geweest...Ik vind Heracles altijd wel sympathiek, maar ik begin meer en meer door te krijgen dat het goed presteren thuis bijna alleen maar aan het kunstgras ligt, dat was gisteren wel weer duidelijk. Eigenlijk idioot dat een club er zo van kan profiteren. Niet voor niets presteren ze uit zo dramatisch. Verder is het voetballend niet veel bij Heracles, misschien door het vertrek van Tanghe en Schilder, ze moeten het vooral van strijd hebben maar daarin blinken ze wel uit thuis. - Bredanaar - 16-09-2007 Ad Wim Wrote:'Wij' schreeuwen ook al tijden niet meer dat we de beste zijn, dat hebben we 1x gedaan en toen was het ook zo. Dit is gewoon traditioneel een lastige uitwedstrijd, vooral door het kunstgras, en dan lijkt het me helemaal niet vreemd om te rekken als je vlak voor tijd de 1-0 maakt. Niet lullen man, jullie arrogantie laat zich zien in websites bijvoorbeeld: <!-- m --><a class="postlink" href="http://ajaxdebest.goedbegin.nl/">http://ajaxdebest.goedbegin.nl/</a><!-- m --> Zuig nu maar lekker nog meer uit je duim, voor mij ben je een grote fantast en een echte calimero want sjongejonge wat ben jij jaloers op (de resultaten van) PSV. Enne, dat jullie gisteren zo slecht speelden, dat kwam door het veld he :crazy: :^o , competitievervalsing noemde HtC het. :lol: - Mac - 16-09-2007 whahahaha was dat serieus het beste voorbeeld dat je kon vinden? - Bredanaar - 16-09-2007 nee gewoon het eerste, niet het beste. Ik kreeg namelijk een nogal vieze smaak in mijn mond tijdens het googelen, dus stopte er maar gauw mee. :wink: - Bredanaar - 16-09-2007 Even vergelijken dan, wat de top 4 scoort op "google-hits": 1. 'Ajax de beste' geeft 118000 hits 2. 'AZ de beste' geeft 111.000 hits (dankzij van Gaal natuurlijk) 3. 'Feyenoord de beste' geeft 77.200 hits 4. 'PSV de beste' geeft 75.000 hits (ondanks meer recht van spreken gezien de resultaten van vooral het laatste decennium) Dit vind ik dan toch een beter bewijs van misplaatste Ajax-arrogante. :razz: :wink: - Mac - 16-09-2007 prachtig bewijs bredanaar!! vooral omdat 90% van die sites nieuwsberichten zijn waarin dingen staan in de trant van: ajax/psv/feyenoord/az de beste in arena - Depor - 16-09-2007 Dat Ajax zo slecht speelde kwam niet door het veld, maar je ziet wel dat steeds meer spelers daar niet willen spelen (Kromkamp bij PSV, interview met Bosz gelezen waar hij zei dat veel F'noorders het ook niets vinden) omdat het gewoon een kutveld is. Sportief bij Heracles me hoela, paar goede trappen gezien en dan natuurlijk dat gezeik met die achterlijke Duitsers die aanstekers op het veld gaan gooien. Lelijke wedstrijd waarbij we ons in de handjes mogen wrijven met 3 punten - Bredanaar - 16-09-2007 op zich heb je gelijk dat het geen waterdicht bewijs is, maar wat betreft dat voorbeeld van jou: vind jij niet dat ajax meestal de beste is in de arena? Verder geldt dit natuurlijk voor iedere club van de top 4 dus de verhouding lijkt me wel te kloppen. :razz: - Mac - 16-09-2007 Bredanaar Wrote:op zich heb je gelijk dat het geen waterdicht bewijs is, maar wat betreft dat voorbeeld van jou: vind jij niet dat ajax meestal de beste is in de arena? jewel, ajax wint nog altijd meer wedstrijden in de arena dan feyenoord, psv en az bij elkaar! ![]() - Bredanaar - 16-09-2007 dat geldt dan toch voor alle 4 de topclubs in hun eigen stadion? (oeps, alleen voor Feyenoord niet natuurlijk :wink: ) :razz: - D'r an met de lippe - 16-09-2007 Trouwens, als ik mocht kiezen tussen Collen of Boakye dan had ik het wel geweten :lol: Maargoed, Ajax heeft natuurlijk nog wel Ogaragu achter de hand. - Mukkus - 16-09-2007 D'r an met de lippe Wrote:Trouwens, als ik mocht kiezen tussen Collen of Boakye dan had ik het wel geweten :lol: Pieter Colin of Jurgen Collen? - Fabian - 16-09-2007 D'r an met de lippe Wrote:Gvd, gvd. Weer laten we Ajax ontsnappen uit het Polman. Weer laten wij een topclub ontsnappen uit het Polman. Als Everton die penalty voor rust er gewoon even in knalt was Ajax nog hard aan het wankelen gekomen. Hoewel, dat wankelen deden ze gisteren al meer dan genoeg. Maarja, als als als als. En dan nog die bal tegen de lat in de blessuretijd. De 0-1 kwam uit een vrije trap die schitterend werd afgemaakt door Huntelaar. Nu even hoe die vrije trap tot stand was gekomen. Doorspelen bij een blessure van Heracles waardoor Ricky niks anders kon dan aan de noodrem te trekken (mindertal situatie omdat die lafaards de bal niet over de zijlijn spelen). Hulde hoor!!! Elk contact was vervolgens een valpartij met het gevolg van een vrije trap voor Ajax. En dan die Stekelenburg, ook al zo'n held. Een Heraclied (ik meen Everton) haalt keurig netjes snel de bal op zodat Ajax kan uittrappen. Hij past hem zachtjes op Stekelenburg maar die laat de bal gewoon lopen. Maakt ie ook nog zo'n nichterig gebaar dat hij de bal niet had zien aankomen. Erg geloofwaardig van een keeper. Een compliment voor Heracles hoe onsportief en bang de topclubs zich al 3 jaar gedragen in het Polman. Gefeliciteerd Ajacieden. Volgens mij beslist de scheidsrechter tegenwoordig, duidelijk toch ? - Legion - 17-09-2007 Heracles moet maar gewoon weer lekker naar de eerste divisie volgend jaar met dat kutveld van ze. Is gewoon competitievervalsing. Jammer dat ze niet wat puntjes hebben gepakt zaterdag natuurlijk, daar niet van. Volgende week krijgt Heracles gewoon weer een 3-0 aan de broek bij Sparta - centre court - 17-09-2007 Heracles gaat met de Graafschap strijden voor plek 15. En inmiddels staan ze al aardig want puntjes achter op maradonny en zijn maten. Plek 17 en 18 lijken me vrij zeker voor vvv en excelsior. in die volgorde. - Treesong - 17-09-2007 Bredanaar Wrote:Even vergelijken dan, wat de top 4 scoort op "google-hits": Als we zo gaan redeneren ziet het er niet best voor je uit Quote:Your search - Bredanaar is absoluut geen achterlijke poepzak - did not match any documents. - joep - 17-09-2007 Treesong Wrote:Bredanaar Wrote:Even vergelijken dan, wat de top 4 scoort op "google-hits": :lol: - de nieuwe - 17-09-2007 Legion Wrote:Heracles moet maar gewoon weer lekker naar de eerste divisie volgend jaar met dat kutveld van ze. Is gewoon competitievervalsing. Jammer dat ze niet wat puntjes hebben gepakt zaterdag natuurlijk, daar niet van. Volgende week krijgt Heracles gewoon weer een 3-0 aan de broek bij SpartaHeet jij ten Cate met je achternaam ? ![]() - waf - 17-09-2007 Treesong Wrote:Bredanaar Wrote:Even vergelijken dan, wat de top 4 scoort op "google-hits": ![]() - Legion - 17-09-2007 de nieuwe Wrote:Legion Wrote:Heracles moet maar gewoon weer lekker naar de eerste divisie volgend jaar met dat kutveld van ze. Is gewoon competitievervalsing. Jammer dat ze niet wat puntjes hebben gepakt zaterdag natuurlijk, daar niet van. Volgende week krijgt Heracles gewoon weer een 3-0 aan de broek bij SpartaHeet jij ten Cate met je achternaam ? Het is inderdaad wat vreemd dat ik het met die man eens ben. :wink: - D'r an met de lippe - 17-09-2007 Mukkus Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Trouwens, als ik mocht kiezen tussen Collen of Boakye dan had ik het wel geweten :lol: Foutje, Colin natuurlijk. Fabian Wrote:Volgens mij beslist de scheidsrechter tegenwoordig, duidelijk toch ? Maar sportief was het niet, Heracles speelde wel een paar keer de bal over de zijlijn bij een blessure van Ajax. Maargoed, dat bericht bevat veel subjectiviteit en emotie, dat wil ik best toegeven. Legion Wrote:Heracles moet maar gewoon weer lekker naar de eerste divisie volgend jaar ... Volgende week krijgt Heracles gewoon weer een 3-0 aan de broek bij Sparta Vergeet het, Heracles zal volgend jaar ook uitkomen op het hoogste niveau. En 'gewoon' 'weer' een 3-0 aan de broek bij Sparta? Zo gewoon is het niet dat die Rotterdammers van ons winnen hoor. Statistisch gezien zijn wij de laatste 3 jaar zelfs 2 keer hoger dan hun geëindigd, dus niet doen alsof Sparta nu zoveel keer beter is. - Peter - 17-09-2007 Dat bedoeld Legion juist. Als jullie op gewoon gras zouden spelen en Sparta op kunstgras dan waren zij volgens mij steeds boven jullie geeindigd omdat zij dan in het voordeel zouden zijn! |