The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Utrecht - Ajax - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Utrecht - Ajax (/showthread.php?tid=2843)

Pages: 1 2

- goa - 27-10-2007

Dre Wrote:Do it! Do it! Do it! Icon_twisted

[Image: starsky.jpg]

- Treesong - 27-10-2007

goa Wrote:
Dre Wrote:Do it! Do it! Do it! Icon_twisted

[Image: starsky.jpg]

cry

Maar hij was de eerste :wink:

[Image: 3588282_std.jpg]

- Ekslem - 28-10-2007

Siem de Jong in de basis. Hup Adri =D>

- goa - 28-10-2007

Sanmartean en Urby al snel eruit.

- Ricochan - 28-10-2007

wat een saaie kutwedstrijd is het zeg, maar ja wat wil je ook met 2 van die kutploegen..

- Vret Mien Gras - 28-10-2007

Ricochan Wrote:wat een saaie kutwedstrijd is het zeg, maar ja wat wil je ook met 2 van die kutploegen..

Ja ze hebben nog maar twee voorvallen vermeld op de radio, de blessures en een Grandelletje, pfffffff.

Ja ik hoor weer iets op de radio, nu vermelden ze de fopduiken van Suarez.

- Tripplexxx - 28-10-2007

Huntelaar 87e min 0-1..... Xtragaap4de

Tripplexxx Wrote:Huntelaar 87e min 0-1..... Xtragaap4de

De minuut klopt net niet Nostradamus!

- Jansoe - 28-10-2007

Heuj, eindelijk actie Hakkuh Hakkuh Hakkuh

Jansoe Wrote:Heuj, eindelijk actie Hakkuh Hakkuh Hakkuh

Wat bedoel je, dat ze van de tribune een bommetje op Grandell gooien?

- Jansoe - 28-10-2007

Ja. De wedstrijd is namelijk slaapverwekkend dat ik zelfs dat zie als actie :|

Jansoe gekkie toch!

- Fabian - 28-10-2007

Oppermachtig ! 3x de lat/paal geraakt, genoeg kansen gecreërd en dik verdiend gewonnen! Utrecht 0 kansen...

- Ricochan - 28-10-2007

Xtragaap4de is het al afgelopen ?

- Ad Wim - 28-10-2007

Lekker! =D>

- Peter - 28-10-2007

Knappe zege! Utrecht stelt wel voor de zoveelste keer teleur in eigen huis. Confused

- Ekslem - 28-10-2007

Lekker afgemaakt door Huntelaar.

- harry_bierdop - 28-10-2007

Gentenaar pakt die bal vlak voor tijd ( niet die ie corner tikte waarna er afgefloten werd) nog wel goed.

Gentenaar is voetballend zeker een stuk minder dan Stekelenburg, het is echter wel echt een doelman die punten pakt voor het team. Ondanks dat Ajax dik beter was en verdiend gewonnen heeft, als Gentenaar die bal niet pakt krijgen ze toch weer de deksel op de spreekwoordelijke Neus ( :wink: ).

- Keyzer - 28-10-2007

Fabian Wrote:Oppermachtig ! 3x de lat/paal geraakt, genoeg kansen gecreërd en dik verdiend gewonnen! Utrecht 0 kansen...

Hahahahaha, lachwekkend ventje... Oké, Ajaks had misschien de betere kansen, maar ik heb toch zeker twee goede kansen voor Utrecht geteld.

En oppermachtig? Pfff, vind het maar een stroef draaiend zootje daar bij Ajaks. Niet dat FC Utrecht zoveel beter was, maar ik heb Ajaks beter zien voetballen in het verleden.

Blijkbaar zijn ze daar in Zuidoost al snel tevreden.

- harry_bierdop - 28-10-2007

Keyzer Wrote:Blijkbaar zijn ze daar in Zuidoost al snel tevreden.

Ik zal het niet vaak voor de neusjes opnemen maar dit lijkt me toch een vrij gefrustreerde uitspraak :lol: .

Als je stroef draait (zoals je zelf aangeeft) en je wint IN Utrecht, waar ze al moeite hebben om te winnen als ze GOED draaien, dan mag je idd blij zijn lijkt me.[/i]

- Ekslem - 28-10-2007

Maar Utrecht had wel degelijk een aantal goede kansen :razz:

- Ad Wim - 28-10-2007

centre court Wrote:stam gaat zoals verwacht niet eens de helft vd wedstrijden spelen deze competitie.
Wel knap dat je "persoonlijke omstandigheden" verwacht :roll:

- Ekslem - 28-10-2007

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:stam gaat zoals verwacht niet eens de helft vd wedstrijden spelen deze competitie.

Zegt ie dat dan?

- Fabian - 28-10-2007

Keyzer Wrote:
Fabian Wrote:Oppermachtig ! 3x de lat/paal geraakt, genoeg kansen gecreërd en dik verdiend gewonnen! Utrecht 0 kansen...

Hahahahaha, lachwekkend ventje... Oké, Ajaks had misschien de betere kansen, maar ik heb toch zeker twee goede kansen voor Utrecht geteld.

En oppermachtig? Pfff, vind het maar een stroef draaiend zootje daar bij Ajaks. Niet dat FC Utrecht zoveel beter was, maar ik heb Ajaks beter zien voetballen in het verleden.

Blijkbaar zijn ze daar in Zuidoost al snel tevreden.

Pompen of verzuipen en hij valt 2x in een kansrijke positie, gecreërd hebben ze geen reet, niente, nada !
Wel slim Keyzer, dat bommetje naar je eigen keeper gooien....

Utrecht is afgetroefd op hun eigen huismerk : strijd.

Ik hoop dat het nu gaat draaien, hier en daar werd er gewoon echt al goed gevoetbald en gecombineerd, geeft hoop.
Alhoewel ze woensdag zomaar met 1-3 op de bek kunnen gaan tegen SC Alves.

- centre court - 29-10-2007

Ad Wim Wrote:

cry

ik heb 't toch over 't aantal wedstrijden dat ie speelt? zal mijn een worst zijn waarom die ouwe er niet is.

- waf - 29-10-2007

Ad Wim Wrote:

als je zo oud bent als stam wordt de kans uiteraard wel groter dat er iemand in zijn omgeving omvalt. :razz:

- Ad Wim - 29-10-2007

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:

cry

ik heb 't toch over 't aantal wedstrijden dat ie speelt? zal mijn een worst zijn waarom die ouwe er niet is.
Je probeert goedkoop je gelijk te halen met een uitspraak van tijden geleden die niet gebaseerd was op dergelijke omstandigheden.