The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Gladiator? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: Gladiator? (/showthread.php?tid=2932) |
- Adder - 17-11-2007 Devlin Wrote:Heb een expeditie gedaan van 30 minuten: Wolven tand en ook andere dingen die je rooft staan onder berichten-pakketjes. Van daaruit sleep je het voorwerp naar boven en staat het bij je eigen spulletjes. - Adder - 17-11-2007 T00L Wrote:ik ben ook maar begonnen (op aandringen van visio). Waarom zet je deze link ( en Box ook trouwens) op dit forum? Vinden jullie het leuk om een mede forummer zijn goud te ontnemen? - Box Brother - 17-11-2007 Adder Wrote:T00L Wrote:ik ben ook maar begonnen (op aandringen van visio). Ga ervan uit dat degene die dit spel spelen niet op de link drukken, je hoeft het spel toch niet te spelen om goud te roven ofwel ? Anders haal ik de link wel weg. Kan je overigens wel antwoord geven op mijn vraag met die levels ? - Adder - 17-11-2007 Box Brother Wrote:naar de herberg gaan, dan kan je het in het vakje van de opdrachtgever slepen... Ik heb geen idee wat het verschil is. Weet wel dat je meer poen krijgt voor de hogere levels ringen. Als iemand niet meedoet, kan je volgens mij ook niet z'n goud afnemen. Vraag anders aan Depor( of iemand anders die niet speelt) of die die link wilt aanklikken. - Mac - 17-11-2007 ik heb geklikt op die van tool - Box Brother - 17-11-2007 Mac Wrote:ik heb geklikt op die van tool En wat was het resultaat voor jou ? (een screenshotje wellicht ??) - Box Brother - 17-11-2007 Adder Wrote:Box Brother Wrote:naar de herberg gaan, dan kan je het in het vakje van de opdrachtgever slepen... Beetje zoeken doet wonderen Forum Gladiator Wrote:Voor het geval Spartanus niet helemaal duidelijk overkwam: - Mac - 17-11-2007 ik kreeg te zien dat er 9 goud van me gestolen was en of ik een account wilde aanmaken - T00L - 17-11-2007 @Adder: volgens mij is het juist zo dat ik geld jat van iedereen die op die link klikt.. - Lib - 18-11-2007 Quote:De goden wees gegroet. Als je een beloning wil verdienen moet je me 1 van deze brengen. Van wat? Wat is dit, he? Precies, een Schedelhelm . Ga maar snel! Wat is een schedelhelm en waar kan ik die vinden? - Box Brother - 18-11-2007 Lib Wrote:Quote:De goden wees gegroet. Als je een beloning wil verdienen moet je me 1 van deze brengen. Van wat? Wat is dit, he? Precies, een Schedelhelm . Ga maar snel! Quest doen, gok op bandieten of barbaren kamp... als je wint krijg je meestal je quest-item... - Adder - 18-11-2007 Box Brother Wrote:Lib Wrote:Quote:De goden wees gegroet. Als je een beloning wil verdienen moet je me 1 van deze brengen. Van wat? Wat is dit, he? Precies, een Schedelhelm . Ga maar snel! Ik ga meestal naar piraat. 9 van de 10 keer dat je het item binnenhaalt, als je wint. btw, huis moet weer upgegrade worden, kost nu maar "slechts"26k. Boca en Jansoe staan op de wachtlijst. - Jansoe - 18-11-2007 Heb me op aanraden van Visio ook maar eens geregistreerd... Begrijp er alleen nog geen ene bal van... - Bocaloca - 18-11-2007 Best grappig spel Bokkius is master of poepscheppen - Lib - 18-11-2007 Poepscheppen moet je 's nachts doen...zonde van de tijd :wink: - Bocaloca - 18-11-2007 Lib Wrote:Poepscheppen moet je 's nachts doen...zonde van de tijd :wink: niet als je overdag weg bent - Jansoe - 19-11-2007 Poepscheppen? Ben er ook neit overdreven vaak, dus zal graag willen weten hoe lang dat duurt en waar ik zoiets kan vinden.. Was ook op zoek naar een ander wapen, maar wat is nu ongeveer het beste? Zie schade 1-4 en schade 2-3, maar wat betekent dat zoal? - Bocaloca - 19-11-2007 min en max damage dus 25% kans op 1 2 3 4 of 50/50 op 2 en 3, geloof ik En in de stal kan je poepscheppen - Lib - 19-11-2007 Quote: C_TXT__NAMECHANGEDESCRIPTION Zien jullie dit ook ipv de stallen? edit: Het staat boven mistige bergen...... - Jansoe - 19-11-2007 Ik zie de stal gewoon. Stel nu dat ik vanavond om 23 uur zeg dat ik 8 uur wil werken daarzo als staljongen, Is dat dan gewoon tot 7 uur de volgende morgen? Dat zou wel ideaal zijn om een beetje je goud omhoog te krijgen : Slapend rijk worden :lol: :razz: - Lib - 19-11-2007 Ja, dat is gewoon 8 uur. Dus dan kan je dromend poep scheppen - Adder - 19-11-2007 Bocaloca Wrote:min en max damage Totaal niet in verdiept, maar ik dacht dat de 1e aanvallend was en de 2e verdedigend( Magic the Gathering) - Jansoe - 19-11-2007 Ik zat te babbelen met iemand in de herberg die me vroeg een zilveren schild te zoeken voor hem... Nu heb ik dat gevonden, maar kan ik op geen enkele manier dat ding aan hem geven :roll: Jager en verzamelaarLaatste Ik ben een gepassioneerde verzamelaar. Op het moment verzamel ik alles dat lijkt op een Zilveren schild. Kan je mij er 1 van brengen? Ik zou erg dankbaar zijn en er zou een kleine betaling voor jou in moeten zitten. Wat zeg je? Je stemt toe? Heel goed. Veel succes mijn vriend. Status Vind 1 Zilveren schild Stopt bij:Kwakzalver Beloning Goud: 74 Ervaring: 1 - Berend Botje - 19-11-2007 Lib Wrote:Quote: C_TXT__NAMECHANGEDESCRIPTION Heb ik vanmiddag ook gezien. - Berend Botje - 19-11-2007 Jansoe Wrote:Ik zat te babbelen met iemand in de herberg die me vroeg een zilveren schild te zoeken voor hem... Ik denk dat je de kwakzalver moet zoeken, al weet ik niet waar. - Fabian - 19-11-2007 Na het veroveren teruggaan naar de herberg, daar kan je het gewoon inleveren ( eerst wel je 'pakketje' openen hè ! ) Pakketje is rechtsboven, naast het popupje van berichtje.... - Box Brother - 19-11-2007 Ik kan die hele kwakzalver niet vinden.... - T00L - 19-11-2007 die zit in de markt (jaja, logisch ) - Lib - 20-11-2007 Ik heb een groot zwaard. Schade 2-4 Ik heb ook een darmspies. Schade 3-3 Welke is beter? Wat adviseren jullie? - Lib - 20-11-2007 Ach heel goed - ik verwachte je al. De jacht is geopend. Dood: 1 x Deserteur Deserteur? Waar zit die???? |