The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Ajax - PSV - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Ajax - PSV (/showthread.php?tid=3057) |
- Mukkus - 12-12-2007 Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! Ben zelf ook druk bezig en heb wat lijntjes uitstaan. Wil marktplaats nog even niet gebruiken maar als het op een andere manier niet lukt zal ik zelf maar eens wat extra moeten dokken. Als ik er zondag maar bij kan zijn! Je doet wel opvallend veel moeite om PSV te zien voetballen.... - Treesong - 12-12-2007 Bumme Wrote:Als ik er zondag maar bij kan zijn! Hoeveel heb je d'r voor over? :waf: - Mukkus - 12-12-2007 Treesong Wrote:voor over? [gay] - gittermaster - 12-12-2007 Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! Ben zelf ook druk bezig en heb wat lijntjes uitstaan. Wil marktplaats nog even niet gebruiken maar als het op een andere manier niet lukt zal ik zelf maar eens wat extra moeten dokken. Als ik er zondag maar bij kan zijn! Over marktplaats gesproken, hoe is het nou afgelopen vorige keer met die knakkert? - waf - 12-12-2007 Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! bij mij sta je ook op de reservelijst! - Bumme - 12-12-2007 gittermaster Wrote:Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! Ben zelf ook druk bezig en heb wat lijntjes uitstaan. Wil marktplaats nog even niet gebruiken maar als het op een andere manier niet lukt zal ik zelf maar eens wat extra moeten dokken. Als ik er zondag maar bij kan zijn! Die heeft mijn ââ¬70,00 lekker gehouden, overigens niet nadat hij nog minstens 4 man had opgelicht. Utrecht uit heb ik dus op tv gezien ipv in het stadion. - Bumme - 12-12-2007 waf Wrote:Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! prima, dan jij op die van mij voor 20 april. Roda thuis, de kampioenswedstrijd misschien! Voor die wedstrijd heb ik immers al wel kaarten. - gittermaster - 12-12-2007 Bumme Wrote:gittermaster Wrote:Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! Ben zelf ook druk bezig en heb wat lijntjes uitstaan. Wil marktplaats nog even niet gebruiken maar als het op een andere manier niet lukt zal ik zelf maar eens wat extra moeten dokken. Als ik er zondag maar bij kan zijn! Je had toch wat gegevens van hem... Ik wil wel ff irritant gaan doen. Wat een teringlijer - Fabian - 12-12-2007 Bumme Wrote:waf Wrote:Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! Dus geen 410 kaart gekocht Bum ? Jammer ! Laat je me nog even weten welke uitpot we pakken ? - Ekslem - 12-12-2007 Fabian Wrote:Laat je me nog even weten welke uitpot we pakken ? [gay] - Voyou - 12-12-2007 Ik ben er ook zondag, in een thuisvak, zal maar niet zeggen welke.. :oops: :oops: - Peter - 12-12-2007 Voyou Wrote:Ik ben er ook zondag, in een thuisvak, zal maar niet zeggen welke.. :oops: :oops: Dat zien we vanzelf na de 0-3. Dan zitten alleen de PSV-fans in de thuisvakken er nog.. ![]() - Peter - 12-12-2007 Bumme Wrote:waf Wrote:Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! Dat hoop ik niet voor Feyenoord als Roda zo blijft voetballen als afgelopen weekend. - Voyou - 12-12-2007 Peter Wrote:Voyou Wrote:Ik ben er ook zondag, in een thuisvak, zal maar niet zeggen welke.. :oops: :oops: :cheers: - waf - 12-12-2007 Peter Wrote:Bumme Wrote:waf Wrote:Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! huh, had psvee nou een off day of was roda zo goed? na de wedstrijd lag het nog aan roda. wie zegt dat feyenoord dan ook een off day heeft? - Peter - 12-12-2007 waf Wrote:Peter Wrote:Bumme Wrote:waf Wrote:Bumme Wrote:@Gittermaster en Hoef; Dank! Als PSV een off-day heeft is het gewoon net zo goed als Feyenoord in topvorm. ![]() - Mukkus - 12-12-2007 Peter Wrote:Roda JC speelde zijn beste duel ooit Waar baseer je dat op? - Legion - 12-12-2007 Ik ga een boek lezen van een prachtige schrijver tijdens deze wedstrijd ![]() - Jansoe - 12-12-2007 Peter Wrote:Roda JC speelde zijn beste duel ooit ![]() - Peter - 12-12-2007 Mukkus Wrote:Peter Wrote:Roda JC speelde zijn beste duel ooit Op de gemiddelde mening op de Roda JC forums naar aanleiding van deze wedstrijd. Zat dat van de week een beetje te lezen allemaal omdat ik wel benieuwd was wat hun ervan vonden. Zelf kan ik er uiteraard niet over oordelen.. ik zie die Limbo's maar 1x per jaar spelen. - Jansoe - 12-12-2007 Quote:wat hun ervan vonden #-o - Gerben Zonderland - 12-12-2007 Jansoe Wrote:Quote:wat hun ervan vonden Inderdaad! Het is: wat HULLIE ervan vonden. - Jansoe - 12-12-2007 Bumme Wrote:prima, dan jij op die van mij voor 20 april. Roda thuis, de kampioenswedstrijd misschien! Voor die wedstrijd heb ik immers al wel kaarten. Je bedoelt Ajax thuis tegen Roda? - Fabian - 12-12-2007 Kansen op 'afgelasting', politie schijnt as zondag te gaan staken... #-o - THE SHUFFLE - 12-12-2007 een legendarische 6-0 voor ajax :lol: - Mukkus - 13-12-2007 Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Roda JC speelde zijn beste duel ooit Ik kan me nog een Roda JC uit herinneren tegen AC Milan.... - Mukkus - 13-12-2007 THE SHUFFLE Wrote:een legendarische 6-0 voor ajax :lol: ajax of ajjax? - Peter - 13-12-2007 Fabian Wrote:Kansen op 'afgelasting', politie schijnt as zondag te gaan staken... #-o Hmm.. dus toch. Ik hoorde daar gisteren in het stadion ook iemand over, maar kon het gisterenavond vervolgens nergens terugvinden op teletekst ofzo, dus dacht dat het onzin was. Ben benieuwd dan. Als de pot daardoor niet doorgaat ga ik denk ik toch maar gewoon naar Amsterdam.. ideale dag om een bank te overvallen. - Peter - 13-12-2007 Mukkus Wrote:THE SHUFFLE Wrote:een legendarische 6-0 voor ajax :lol: Voor PSSV, ik ben er immers van overtuigd dat Gommes de 0 wel houdt! - Bumme - 13-12-2007 Jansoe Wrote:Bumme Wrote:prima, dan jij op die van mij voor 20 april. Roda thuis, de kampioenswedstrijd misschien! Voor die wedstrijd heb ik immers al wel kaarten. Nope, Feyenoord - Roda van 20 april as. |