The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Lingo! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Lingo! (/showthread.php?tid=320) |
- Kleine Jan - 08-11-2005 AssyriskaFF Wrote:welke van de 2 is glitter dan? De linker mevrouw - Yzeren Henkie - 08-11-2005 Lingo heeft nog nooit zoveel kijkers gehad... 7625 --> niet toevallig ergens in de buurt van Tukkerland? - Kleine Jan - 08-11-2005 100 - 100 spannend zeg... laatste woord - Kleine Jan - 08-11-2005 Hanger! - Jansoe - 08-11-2005 Spannend hoor. :8: - cruijff - 08-11-2005 daar gaat ie ![]() - Kleine Jan - 08-11-2005 Zei het toch!! :8: - Kleine Jan - 08-11-2005 10.000 euro!!!! :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: - Scumpie - 08-11-2005 de lingo tas!!! - Mac - 08-11-2005 aaaaaaaaaah verloren helaas - Lance - 08-11-2005 Ai, zn 15 minutes of fame zijn weer voorbij... - Jansoe - 08-11-2005 En verloren. Maar wel een echte lingo tas. :8: - cruijff - 08-11-2005 al 10.000 gewonnen :eeeek: - Kleine Jan - 08-11-2005 Hoe krijgen ze dat voor elkaar!?! :| - Hilcoholic - 08-11-2005 En dat alleen met Lingo? - Bocaloca - 08-11-2005 vaker meedoen en woordstrategie ![]() - Kleine Jan - 08-11-2005 http://www.lingo.nl/portal?_scr=main_lingo_aanmelden - gittermaster - 08-11-2005 Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:Als ik aan een spelletje op TV zou meedoen, zou ik dat nooit aankondigen :wink: :lol: Nee Gerben niet gewonnen ![]() En ook ik heb t niet op t forum gezegd ![]() Was slechts in de chat met Boca en nog wat anderen en hadden t over TV-ervaringen. Tja ach. Het was jammer en dat van dat schaap.... Ik kom uit de randstad ![]() ![]() - Treesong - 08-11-2005 Ach, dankzij jou is iig het record "snelst volgelulde topic" verbroken :wink: - gittermaster - 08-11-2005 hehe, ach ja eerste 2 x de hoofdprijs gewonnen, nu wat minder succesvol. Volgende keer maar eens naar "knoop in je zakdoek". Maak ik meer kans. - Mukkus - 08-11-2005 gittermaster Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:Als ik aan een spelletje op TV zou meedoen, zou ik dat nooit aankondigen :wink: Ik zat voorover gebogen met mijn hoofd in mijn handen, toen ik dit hoorde...... Jammer, trouwens Gitter! Overigens wel heel gewaagd om het woord 'lam' tegen Lucille uit te spreken! =D> - Hoef - 08-11-2005 Kleine Jan Wrote:http://www.lingo.nl/portal?_scr=main_lingo_aanmelden Code: Aanmelden Het hele forum is zich aan het aanmelden! - Moker - 08-11-2005 gitter staan er portiers bij de deur? :lol: - waf - 09-11-2005 gittermaster Wrote:hehe, ach ja eerste 2 x de hoofdprijs gewonnen, nu wat minder succesvol. =D> ik stond op de crosstrainer en op 1 van de 5 flatscreens stond lingo aan (met doventeletekst). op een gegeven dacht ik dat zou die gittermaster toch niet zijn? ik zal het eens in een pb'tje vragen. :lol: ik kon niks horen, maar het zag er goed uit. best pech. en dom om die rooie bal te trekken natuurlijk. verliezen kan dan, maar ik wilde gezegd hebben dat je van de domste wijven verloren hebt die ooit met lingo hebben meegedaan. in de finale bakten ze er geen pepernoot van. :8: die lamme lucille stond trouwens ff van de zijkant in beeld bij de finale. gedverdemme, zag er niet uit. :waf: waarom doe je dan ook niet mee als nance durris? desondanks een puik optreden git! - gittermaster - 09-11-2005 waf Wrote:gittermaster Wrote:hehe, ach ja eerste 2 x de hoofdprijs gewonnen, nu wat minder succesvol. hehe, je hebt gelijk, de grootste frustratie was idd dat we van die 2 wijven hadden verloren. Ik moet ook bekennen dat ik t ze echt niet gunde in de finale (zo'n slechte verliezer ben ik dan ook wel weer). Ons werd gevraagd om tussen het publiek te zitten en mee te juichen. Jammer joh! Baalde op dat moment echt, ik had die 1875 netto de man al in mijn maandbudget meegerekend :razz: Helaas, weer 3 jaar wachten op die bonus... - waf - 09-11-2005 gittermaster Wrote:hehe, je hebt gelijk, de grootste frustratie was idd dat we van die 2 wijven hadden verloren. Ik moet ook bekennen dat ik t ze echt niet gunde in de finale (zo'n slechte verliezer ben ik dan ook wel weer). Ons werd gevraagd om tussen het publiek te zitten en mee te juichen. Jammer joh! Baalde op dat moment echt, ik had die 1875 netto de man al in mijn maandbudget meegerekend :razz: ach, wat koop je nou nog voor 1875 euro tegenwoordig (djeez, ik was toch echt zo naief om te denken dat je die 5000 netto meekrijgt...). voor deze fooi ga ik daar niet staan. :8: hoe istie lucille nouhou..... - gittermaster - 09-11-2005 lucille is simpel.. Maar die productie-assistente was wel erg leuk... Nance was interessanter, maar het idee dat ze een darmziekte hebt.... - waf - 09-11-2005 gittermaster Wrote:lucille is simpel.. Maar die productie-assistente was wel erg leuk... gedver, wat zijn dat voor subsidie-presentatoren? als de staat toch meebetaalt voor semi-gezonde presentatrices kunnen ze dat prijzengeld wel wat verhogen... - Kleine Jan - 09-11-2005 Voor de mensen die het gemist hebben... vanmorgen waren de herhalingen.. en Gitter pakte gewoon weer die rooie bal anders was het opzeker lingo geweest! ![]() ![]() ![]() ![]() - Ricochan - 09-11-2005 die bal in zijn hand is blauw hoor Jantje :wink: |