The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
grote forum ek-poule - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: grote forum ek-poule (/showthread.php?tid=3531) |
Re: grote forum ek-poule - Treesong - 08-05-2008 Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:Ik doe ook mee... ik moet alleen nog even bedenken of Oostenrijk of Zwitserland een ronde verder komt. Verder zal ik dit x ein-de-lijk de volgende 2 fouten NIET maken: Het gastland (of 1 van de 2) komt altijd voorbij de eerste ronde. Volgens de blonde barvrouw met de dikke tieten haar voorspelling wordt dat Oostenrijk, dus dan gok ik daar ook maar op Re: grote forum ek-poule - Treesong - 08-05-2008 harry_bierdop Wrote:Heb ook een weddenschap lopen over spanje. 6 tegen 1, dat spanje géén kampioen wordt! ( hij dus 1:6 dat spanje wel kampioen wordt) Ik wil wel een % van je kopen in die weddenschap : ![]() Re: grote forum ek-poule - Berend Botje - 08-05-2008 Zwitserland wordt de verrassing van dit toernooi. Ze gaan minstens de halve finale halen. Re: grote forum ek-poule - Treesong - 08-05-2008 Berend Botje Wrote:Zwitserland wordt de verrassing van dit toernooi. Ze gaan minstens de halve finale halen. Dat ga ik in een andere poel gokken... als ik NL maar nergens laat winnen... dan hebben we nog een kans :wink: Re: grote forum ek-poule - Mac - 08-05-2008 Treesong Wrote:harry_bierdop Wrote:Heb ook een weddenschap lopen over spanje. 6 tegen 1, dat spanje géén kampioen wordt! ( hij dus 1:6 dat spanje wel kampioen wordt) wtf...ik ook! Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 09-05-2008 gittermaster Wrote:Met Mukkus, Kooltje, Legion en Bierteam erbij dus 25... Gaat de goeie kant op, maar mis nog een groot aantal forummers...gittermaster Wrote:Bij dit rijtje nu ook nog Gerben...gittermaster Wrote:oke, heb een mailtje gestuurd naar: Ekslem, assyss, Harry, EJR, Treesong, Mac, BB, Kuiper, Dre en Deshotas.Hier zijn bijgekomen: Hoef? Boris? Goa? Adwim? CC? Buurs? Peter? Bumme? Kleine jan? EB? De nieuwe? Di Marci? Fabian? Anderen??? Re: grote forum ek-poule - Legion - 09-05-2008 gittermaster Wrote:gittermaster Wrote:Met Mukkus, Kooltje en Bierteam erbij dus 24... Gaat de goeie kant op, maar mis nog een groot aantal forummers...gittermaster Wrote:Bij dit rijtje nu ook nog Gerben...gittermaster Wrote:oke, heb een mailtje gestuurd naar: Ekslem, assyss, Harry, EJR, Treesong, Mac, BB, Kuiper, Dre en Deshotas.Hier zijn bijgekomen: :-". Vooruit ik doe wel mee Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 09-05-2008 Quote::-". Vooruit ik doe wel meeHad jou al pb gestuurd ![]() Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 10-05-2008 Legion Wrote:Berend Botje maakt 25...gittermaster Wrote:gittermaster Wrote:Met Mukkus, Kooltje en Bierteam erbij dus 24... Gaat de goeie kant op, maar mis nog een groot aantal forummers...gittermaster Wrote:Bij dit rijtje nu ook nog Gerben...gittermaster Wrote:oke, heb een mailtje gestuurd naar: Ekslem, assyss, Harry, EJR, Treesong, Mac, BB, Kuiper, Dre en Deshotas.Hier zijn bijgekomen: Re: grote forum ek-poule - Berend Botje - 10-05-2008 Volgens mij stond ik er al bij, of is die BB uit je eerste rijtje iemand anders? Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 10-05-2008 uuuh, o ja, kijk dat verklaart de miscommunicatie ![]() 24 dan... Re: grote forum ek-poule - Feits - 10-05-2008 Net terug uit Frankrijk met andere zorgen dan Forumbezoek (zie topic Voetbal Internationaal). Maar uiteraard doe ik hier ook aan mee! Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 10-05-2008 + Cruijff en Feits is 26... Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 18-05-2008 Ik heb er reeds een aantal binnne, ook al een aantal betalingen... Dat zijn de vroege vogels. Volgens mij worden deze week alle selecties bekend en dan kan het werk beginnen. Voor degene die al geretourneerd hebben; jullie mogen hier en daar nog een aanpassing maken als jullie dat willen. 1 dag voor start moet ik alle definitieve formulieren binnen hebben... Re: grote forum ek-poule - harry_bierdop - 20-05-2008 Mac Wrote:Treesong Wrote:harry_bierdop Wrote:Heb ook een weddenschap lopen over spanje. 6 tegen 1, dat spanje géén kampioen wordt! ( hij dus 1:6 dat spanje wel kampioen wordt) Hoezo zo vreemd is dat toch niet? Bij Bookmaker krijg je 1:5,5.. tenminste laatste keer dat ik keek voor spanje kampioen! Edit: Er staat trouwens geen geld op maar drank. Mocht Spanje géén kampioen worden krijg ik 3 kratten Hertog Jan, wordt spanje wel kampioen dan krijgt hij 18 flessen apfelkorn! Re: grote forum ek-poule - Gerben Zonderland - 20-05-2008 harry_bierdop Wrote:apfelkorn! ![]() Re: grote forum ek-poule - harry_bierdop - 20-05-2008 Ja 1:6 zeg ik toch.. dus als Spanje geen kampioen wordt krijg ik 3 kratten Hertog Jan als ze wel kampioen worden kost het me dus 18 flessen apfelkorn (die ik dus niet op hoef te drinken) Re: grote forum ek-poule - Gerben Zonderland - 20-05-2008 harry_bierdop Wrote:Ja 1:6 zeg ik toch.. dus als Spanje geen kampioen wordt krijg ik 3 kratten Hertog Jan als ze wel kampioen worden kost het me dus 18 flessen apfelkorn (die ik dus niet op hoef te drinken) Ik bedoelde het meer in algemene zin. Dat een 'volwassen' kerel die zoete bende durft te drinken. Is ie heaumeau? Re: grote forum ek-poule - Treesong - 20-05-2008 Gerben Zonderland Wrote:harry_bierdop Wrote:Ja 1:6 zeg ik toch.. dus als Spanje geen kampioen wordt krijg ik 3 kratten Hertog Jan als ze wel kampioen worden kost het me dus 18 flessen apfelkorn (die ik dus niet op hoef te drinken) Dus als een volwassen kerel zoete bende drinkt, is ie een [gay] ? Een steek door mijn hart, Zonderaars... ![]() ![]() Re: grote forum ek-poule - Gerben Zonderland - 20-05-2008 Treesong Wrote:Gerben Zonderland Wrote:harry_bierdop Wrote:Ja 1:6 zeg ik toch.. dus als Spanje geen kampioen wordt krijg ik 3 kratten Hertog Jan als ze wel kampioen worden kost het me dus 18 flessen apfelkorn (die ik dus niet op hoef te drinken) Maar dat is een geniale cocktail, geen gespiritualiseerde appelsap. Re: grote forum ek-poule - Treesong - 20-05-2008 Wat zal een fles van die zoete wijvenbende kosten? 12 euro? * 18 = 216 euro. Drie kratten HJ = 30 euro. Ik zou zelf 7 flessen goeie whiskey hebben gebet, maar afijn... tis hoe dan ook een goeie bet, want de odds zijn stiekem 7:1 :wink: Re: grote forum ek-poule - harry_bierdop - 20-05-2008 Vriend Treesong, wij zitten hier vlak bij de grens... 20 minuuten rijden en ik zit bij Trinkgut Kleve! 6 flessen voor 30 euro (Echte Berentzen, wel 0,7 liters)! Doe nog eens een keer die odds :wink: Re: grote forum ek-poule - Treesong - 20-05-2008 harry_bierdop Wrote:Vriend Treesong, wij zitten hier vlak bij de grens... 20 minuuten rijden en ik zit bij Trinkgut Kleve! 6 flessen voor 30 euro (Echte Berentzen, wel 0,7 liters)! Zo'n kratje HJ kost 8 piek lees ik net, 18 flessen a 90 piek + 30 euro benzine/snoepreep geld dus dat wordt 24:120 dus dat wordt 1 : 5 Blijft een aardige bet :wink: Re: grote forum ek-poule - harry_bierdop - 20-05-2008 haha.. 30 euro benzine?? 5 euro diesel en 5 euro voor een broodje böckwurst en een currywurst bij het keetje net over de grens ja :wink: ! Blijft een aardige bet... (Lust wel zo'n broodje nu eigelijk) Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 22-05-2008 Wat ik op zich apart vind en wat volgens mij in het verleden niet zo was (zeker niet op ek 88) is dat 2 poulegenoten niet de finale tegen elkaar kunnen spelen, maar al in de halve finale elkaar weer treffen. Ik ben van mening dat dit slecht is. Als je als 2 beste bij elkaar in de poule zit, moet je elkaar in de finale pas weer kunnen treffen... Re: grote forum ek-poule - waf - 22-05-2008 gittermaster Wrote:Wat ik op zich apart vind en wat volgens mij in het verleden niet zo was (zeker niet op ek 88) is dat 2 poulegenoten niet de finale tegen elkaar kunnen spelen, maar al in de halve finale elkaar weer treffen. das mooi voor nederland, want die zit bij de 2 beste in de poel. Re: grote forum ek-poule - Vietjes - 22-05-2008 We kunnen ook het goeie ouwe Sportdreams inschakelen. Heeft een gratis poule. Lekker ouwerwets je eigen team formeren. :razz: Re: grote forum ek-poule - Vietjes - 22-05-2008 Maar goed, ik doe mee Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 22-05-2008 waf Wrote:hmmm, is het dan juist niet gunstiger om ze in de finale weer te treffen??gittermaster Wrote:Wat ik op zich apart vind en wat volgens mij in het verleden niet zo was (zeker niet op ek 88) is dat 2 poulegenoten niet de finale tegen elkaar kunnen spelen, maar al in de halve finale elkaar weer treffen. @ Vietjes: Leuk! Nog een erbij Re: grote forum ek-poule - Jansoe - 25-05-2008 Moet ik dat ding gewoon invullen en hem dan weer aan je terugmailen, Gitter? |