The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Ontknoping Jupiler League - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Ontknoping Jupiler League (/showthread.php?tid=3546) |
Re: Ontknoping Jupiler League - Riekki - 14-04-2008 Davydoff Wrote:Dommel Wrote:Davydoff Wrote:En Volendam wordt kampioen!! \ Word dan voortaan op zondag om 12.30 met je pda'tje op de tribune zitten =D> Re: Ontknoping Jupiler League - Davydoff - 14-04-2008 Riekki Wrote:Davydoff Wrote:Dommel Wrote:Davydoff Wrote:En Volendam wordt kampioen!! \ Helaas wel. Die vrijdagavond beviel me wel. Lekker rustig. Re: Ontknoping Jupiler League - Mac - 14-04-2008 pfff ja? ik vind t altijd vrij drama om me te moeten haasten vanuit stage snel eten snel naar haarlem/velsen dan 3 uur in de kou zitten. liever zondag 14.30 dan heb ik meestal toch geen ruk te doen, dat ik dan een keer een katertje heb leer ik wel mee leven ![]() Re: Ontknoping Jupiler League - Davydoff - 14-04-2008 Mac Wrote:pfff ja? ik vind t altijd vrij drama om me te moeten haasten vanuit stage snel eten snel naar haarlem/velsen dan 3 uur in de kou zitten. liever zondag 14.30 dan heb ik meestal toch geen ruk te doen, dat ik dan een keer een katertje heb leer ik wel mee leven Jij gaat ook elke week ivm twee clubs... dat zou voor mij iets te veel van het goede zijn. Blijf jij ook die twee toppers volgend seizoen bezoeken? Zondag is rustdag. Dan kom ik liever niet van de bank af. Re: Ontknoping Jupiler League - Dommel - 14-04-2008 Davydoff Wrote:Zondag is rustdag. Dan kom ik liever niet van de bank af. De andere 6 dagen wel? Of alleen voor een Big-Mac menu of iets dergelijks? Re: Ontknoping Jupiler League - Mac - 14-04-2008 nope volgend seizoen heb ik een echte baan als t goed is dus dan wordt vrijdagavond erg lastig. Wel heb ik scc voor ajax aangevraagd en ik hoorde dat ajax vrij komt volgend seizoen dus grote kans dat ik ajax doe dan. Wel jammer op zich, was wel beetje fan van vooral telstar geworden in de afgelopen 2,5 jaar. Haarlem publiek is echt te saai voor woorden over t algemeen. Re: Ontknoping Jupiler League - Davydoff - 14-04-2008 Mac Wrote:nope volgend seizoen heb ik een echte baan als t goed is dus dan wordt vrijdagavond erg lastig. Wel heb ik scc voor ajax aangevraagd en ik hoorde dat ajax vrij komt volgend seizoen dus grote kans dat ik ajax doe dan. Ik begrijp wat je bedoelt. Ik stond gewoon in de voorbereiding van het nieuwe voetbalseizoen zonder PDA in het stadion te kijken naar een wedstrijd tussen Volendam en een Israëlische club. De gemoedelijke sfeer bij Volendam bevalt me en ik ben ook bang dat die zal verdwijnen wanneer ze promoveren. Ajax is natuurlijk wel heel relaxed voor jou. Dat is bijna om de hoek. Ik ben nog naar die draak van een wedstrijd tegen Praag geweest. Maar het is voor mij echt niet te doen vanuit Edam. Ik ben dan mijn hele zondag kwijt of ben super laat in de avond thuis. Re: Ontknoping Jupiler League - Riekki - 14-04-2008 Mac Wrote:pfff ja? ik vind t altijd vrij drama om me te moeten haasten vanuit stage snel eten snel naar haarlem/velsen dan 3 uur in de kou zitten. liever zondag 14.30 dan heb ik meestal toch geen ruk te doen, dat ik dan een keer een katertje heb leer ik wel mee leven 14.30 is wel te doen....maar ik heb volgens mij de laatste 4 maanden alleen maar wedstrijden van 12.30 voor me kiezen gehad....niet tof!!!! Re: Ontknoping Jupiler League - Davydoff - 15-04-2008 Voetbalhumor in Volendam. Auto van Tuyp: Re: Ontknoping Jupiler League - Lamme Lennie - 15-04-2008 Waarom rijdt Tuyp in een Twingo? Re: Ontknoping Jupiler League - Bumme - 16-04-2008 Lamme Lennie Wrote:Waarom rijdt Tuyp in een Twingo? Is dit een raadsel? Re: Ontknoping Jupiler League - Berend Botje - 16-04-2008 Ik denk dat hij blauw een mooie kleur vindt. Re: Ontknoping Jupiler League - Bocaloca - 16-04-2008 Wat een lol Palingcriminelen zijnhet \ ![]() Re: Ontknoping Jupiler League - waf - 16-04-2008 Bocaloca Wrote:Wat een lol heb je zeker een lachtuyp van? Re: Ontknoping Jupiler League - Gerben Zonderland - 16-04-2008 waf Wrote:Bocaloca Wrote:Wat een lol Is dat nou tuypische Volendamse humor? Re: Ontknoping Jupiler League - Kleine Jan - 18-04-2008 wat een spanning en strijd! Re: Ontknoping Jupiler League - Kleine Jan - 18-04-2008 gefeliciteerd, stanley Re: Ontknoping Jupiler League - Lamme Lennie - 19-04-2008 PALINGBOEREN OLE OLE!!! =D> =D> Re: Ontknoping Jupiler League - gittermaster - 19-04-2008 in ieder geval een leuke uitwedstrij voor volgend jaar, had Bumme geen connecties daar ![]() Re: Ontknoping Jupiler League - Lamme Lennie - 19-04-2008 Ik ga ook weer een seizoenskaart halen. Wat een verschrikkelijke gloryhunter ben ik toch ook :wink: Re: Ontknoping Jupiler League - Davydoff - 21-04-2008 Lamme Lennie Wrote:Ik ga ook weer een seizoenskaart halen. Wat een verschrikkelijke gloryhunter ben ik toch ook :wink: Gezellig!! Palingboeruuuuuuuuuuh!!!! Het is lang geleden dat ik met zo veel spanning en plezier naar een wedstrijd heb gegekeken. Helaas heb ik zaterdag de Heen en Weer moeten missen. Vrijdag 19.55uur Derksen aan het woord: ADO is beter dan Volendam en ik zie Volendam niet winnen. RKC wordt kampioen!!! Vrijdag 20.50 Derksen aan het woord: Ik ziet dit ADO niet winnen van Volendam. Volendam wordt kampioen. Re: Ontknoping Jupiler League - Bocaloca - 21-04-2008 Jupiler League krijgt eigen maandprijzen Geschreven op maandag, 21 april om 10:46 Goed presteren in de Jupiler League betekent voor veel spelers vaak een opstapje naar een niveau hoger, maar vanaf aankomend seizoen zal dat niet meer de enige extra motivatie zijn. De Coöperatie Eerste Divisie en hoofdsponsor Jupiler hebben namelijk de Gouden en de Bronzen Stier in het leven geroepen om spelers te belonen voor hun prestaties. Iedere periode zal het beste team, de beste speler, de topscorer, het grootste talent en de beste trainer worden beloond met een stier van brons. Aan het eind van het seizoen zal hetzelfde gebeuren, maar dan over het hele jaar bezien. De winnaars ontvangen dan eveneens een stier, maar van goud. Voor een stier is gekozen omdat het dier ook terug komt in het logo van bierproducent Jupiler, dat enkele jaren geleden zijn naam verbond aan de eerste divisie. Schapen hadden dat moeten zijn natuurlijk :dodgy: Re: Ontknoping Jupiler League - Davydoff - 23-04-2008 http://www.rtvnh.nl/asxgen.asp?nmid=20303&item=cmsroot%2Fstream%2FNHSport2008%2FNHSport%2D20%2Dapril%2Ewmv&start=1728&tt Re: Ontknoping Jupiler League - Peter - 23-04-2008 Davydoff Wrote:http://www.rtvnh.nl/asxgen.asp?nmid=20303&item=cmsroot%2Fstream%2FNHSport2008%2FNHSport%2D20%2Dapril%2Ewmv&start=1728&tt Mooi stukkie van minuut 23 tot minuut 26. Re: Ontknoping Jupiler League - Vret Mien Gras - 26-04-2008 Leuk om te lezen al die gezellige berichten van de Ajacieden die een echte jaarkaart te duur vinden. Ons kent ons he, zelfs in de randstad? Re: Ontknoping Jupiler League - D'r an met de lippe - 27-04-2008 Vret Mien Gras Wrote:Leuk om te lezen al die gezellige berichten van de Ajacieden die een echte jaarkaart te duur vinden. Dat maakt het verschil tussen Heracles (dat in de eerste divisie altijd een bovengemiddeld aantal toeschouwers wist te trekken) en tussen een gemiddelde eerste divisie club. Zie je een fct'er al naar Heracles gaan omdat de seizoenskaarten in Enschede iets duurder zijn? Haha. Randstad de gekste. Re: Ontknoping Jupiler League - Peter - 27-04-2008 LL houdt gewoon van sfeer joh en dan kun je inderdaad in een knus stadionnetje van een degradatiekandidaat gaan zitten dan in de Arena. Re: Ontknoping Jupiler League - Lamme Lennie - 27-04-2008 LL? Mocht er hier gedoeld worden op mijn seizoenkaart van Volendam, dan is dat puur omdat ik inderdaad de sfeer prima (gezellig) vind, ik binnen een half uur van mijn bank (thuis) op mijn stoel in het stadion zit en ik niet mijn halve dag kwijt ben als ik naar de Arena zou gaan (iets wat ik niet wil, en dat heeft niets met de kosten te maken). Mag ik nu evengoed nog juichen als Ajax wint? En mag ik mijn avatar houden? [-o< Re: Ontknoping Jupiler League - Peter - 27-04-2008 Die avatar mag je best houden, t staat alleen een beetje stom als Huntelaar over een paar weken naar Spanje getransfereerd is. Mss kun je dan een Volendamshirtje met Jack Tuyp erop nemen? :8: Re: Ontknoping Jupiler League - Lamme Lennie - 27-04-2008 Die gaat helaas ook naar Spanje ![]() Maar als KJH weg gaat, beloof ik dat ik er eentje neem wat te maken heeft met Volendam :razz: |