The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Deepstack toernooi! 31 mei om 15 uur! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Thread: Deepstack toernooi! 31 mei om 15 uur! (/showthread.php?tid=3555) |
Re: Deepstack toernooi? - Depor - 29-04-2008 14 juni word hem niet hier, ben de dag ervoor jarig dus ik ga lam. 31 Mei en 7 Juni geen probleem, zolang ik je maar niet meer in Almere tegen kom... Leuk meisje trouwens Mac Re: Deepstack toernooi? - Mac - 29-04-2008 hehe dan hoop ik niet dat je er vanavond bent ![]() en ze is nog vrijgezel ![]() Re: Deepstack toernooi? - Ekslem - 29-04-2008 Mac Wrote:en ze is nog vrijgezel Dan zou ik daar maar eens snel verandering in brengen :beerbros: Re: Deepstack toernooi? - Depor - 29-04-2008 Mac Wrote:hehe dan hoop ik niet dat je er vanavond bent Even voorstellen volgende keer ![]() En dan wel voorstellen met me normale naam, niet iets in de trant van "Dit is Depor, die ken ik van het forum waar we op zitten onze spelletjes te bespreken" En vanavond zit ik in Groningen dus dat is weer jammer dan Re: Deepstack toernooi? - Box Brother - 30-04-2008 Depor Wrote:Mac Wrote:hehe dan hoop ik niet dat je er vanavond bent Sterker nog ... als Mac voorbij loopt mag je dat best wel iets eerder zeggen. Komt ie later naar mij toe "Weet je wie dat was ?" Ik zeggen dat je me nog wel bekend voorkwam maar dat ik je niet kon plaatsen... zegt ie daarna dat het Mac was ![]() Re: Deepstack toernooi? - buurs - 30-04-2008 Mac Wrote:*up, voorlopig lijkt het 31 mei te worden ligt aan de locatie. waarschijnlijk te ver voor mij. Re: Deepstack toernooi? - Mac - 30-04-2008 @box: haha dat idee kreeg ik al ja ![]() @buurs: bij mij thuis, duivendrecht (amsterdam) dus. Perfect te doen met de trein man, ekslem komt ook helemaal vanuit dat gat van m. @iedereen: het wordt nu definitief 31 mei! dus allemaal in je agenda zetten ![]() Re: Deepstack toernooi? - buurs - 30-04-2008 Mac Wrote:@box: haha dat idee kreeg ik al ja 31 mei heb ik personeelsfeest in Ahoy bedenk ik me net... 1 en 2 juni ben ik in amsterdam.... :-k Re: Deepstack toernooi? - gittermaster - 01-05-2008 mac, hoe laat gaan we beginnen? Ik heb die dag nl. wel een voetbal toernooi bedenk ik me ineens... Re: Deepstack toernooi? - Mac - 01-05-2008 de bedoeling is ergens in de middag, ik ga nog een beetje rekenen qua stacks/ blindlevels maar denk tussen 2 en 3 uur. Re: Deepstack toernooi? - Ekslem - 02-05-2008 Mac Wrote:ekslem komt ook helemaal vanuit dat gat van m. Oh, is dat zo? Re: Deepstack toernooi? - Mac - 02-05-2008 yeps Re: Deepstack toernooi? - Ekslem - 02-05-2008 :lol: Mss wel, mss niet :razz: Re: Deepstack toernooi? - gittermaster - 06-05-2008 nee eks.. mss wel, wrs niet... ![]() Al meer duidelijkheid omtrent de tijd. Ik kan ongeveer vanaf 16:00 schat ik in, wellicht ietsje eerder Re: Deepstack toernooi? - Ekslem - 06-05-2008 Heb wel aantal redenen om het niet te doen: - net terug van vakantie - verjaardag 's avonds - ver karren (dus aan de limonade :wink: ) Maar ook aantal om het wel te doen: - live poker - forumgasten eens een keer zien - forumgasten dollen Re: Deepstack toernooi? - gittermaster - 06-05-2008 Ekslem Wrote:Heb wel aantal redenen om het niet te doen: Net terug van vakantie... Perfect juist, eerst lekker op vakantie, dan heerlijk toernooitje Verjaardag 's avonds... Perfect, hoef je daar in ieder geval niet heen Ver karren... Perfect, nuchter speel je beter ![]() Re: Deepstack toernooi? - Mac - 06-05-2008 haha ja ik zie ook geen nadelen ![]() verjaardagen zijn meestal toch geen fuck aan en ja limonade is jammer en anders neem je je vriendin mee zodat ze kan rijden. Laat je je afzetten gaat zij lekker de stad in en komt ze je weer ophalen ![]() @gitter: denk wel dat we iets moeten kunnen regelen dan vanaf 16 uur Re: Deepstack toernooi? - Ekslem - 06-05-2008 Mijn vriendin heeft geen rijbewijs. Ooit wel geld voor gehad van haar ouders, maar daar heeft ze make-up, kleren en drank van gekocht. Ook belangrijk :razz: (en nu maar klagen dat ze niet kan rijden ![]() Btw verjaardagen geen fuck aan :eeeek:. Brabant he! Dak eraf :-({|= Re: Deepstack toernooi? - Mac - 06-05-2008 Ekslem Wrote:Mijn vriendin heeft geen rijbewijs. Ooit wel geld voor gehad van haar ouders, maar daar heeft ze make-up, kleren en drank van gekocht. Ook belangrijk :razz: (en nu maar klagen dat ze niet kan rijden wtf...en na dat verhaal had je niet zoiets van hmmm misschien is zij toch niet de ware? wat zijn haar plannen met t geld dat je verdient met poker? Re: Deepstack toernooi? - Ekslem - 06-05-2008 Ik heb haar redelijk opgevoed vwb met geld omgaan. Was toen 18, vrije opvoeding, puber, blabla. Als je je rijbewijs al krijgt dan zullen de meeste ouders dat rechstreeks aan de rijleraar overmaken, denk ik. Re: Deepstack toernooi? - Ad Wim - 06-05-2008 Mac Wrote:Laat je je afzetten gaat zij lekker de stad in en komt ze je weer ophalenDuivendrecht in? Alleen? Is dat nou wel zo verstandig? ![]() Re: Deepstack toernooi? - Mac - 06-05-2008 Ekslem Wrote:Ik heb haar redelijk opgevoed vwb met geld omgaan. Was toen 18, vrije opvoeding, puber, blabla. Als je je rijbewijs al krijgt dan zullen de meeste ouders dat rechstreeks aan de rijleraar overmaken, denk ik. haha ok goed zo! ![]() Quote:Duivendrecht in? Alleen? Is dat nou wel zo verstandig? vooruit, ze mag ook wat vriendinnen meenemen Re: Deepstack toernooi? - Ad Wim - 06-05-2008 Beter gaat ze dan niet de stad in :razz: Re: Deepstack toernooi? - Ekslem - 06-05-2008 Zal ik haar en vriendinnen sturen en zelf thuisblijven? :razz: Re: Deepstack toernooi? - Mac - 06-05-2008 ![]() Re: Deepstack toernooi? - harry_bierdop - 07-05-2008 @ Gitter, als je 1e 2 uur mist is geen enkel probleem met deepstack toernooi! 12,5 beginnen, na 2 uur heb je wrs nog 12k over... miss 11.8k ofzo! Re: Deepstack toernooi? - Lamme Lennie - 12-05-2008 Gaat het nog door? Re: Deepstack toernooi? - Mac - 12-05-2008 yep wat mij betreft wel, we kunnen minstens 1 tafel vullen als het goed is dus wat mij betreft is dat voldoende. Re: Deepstack toernooi? - Mac - 12-05-2008 ok ik heb even zitten rekenen met blinds en als we vanaf 3 uur beginnen moeten we ergens tussen 10 en 11 klaar zijn. Dan mis je een uur max gitter, dat moet wel te doen zijn toch? Wat mij betreft kunnen we ook 4 uur beginnen maar dan zijn we dus wat later klaar. zeggen jullie t maar/ Re: Deepstack toernooi? - gittermaster - 12-05-2008 es ist mir egal... |