The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
New Haven - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: New Haven (/showthread.php?tid=3704) |
Re: New Haven - Ad Wim - 19-08-2008 buurs Wrote:en natuurlijk kom je daar nu pas mee en niet gisteravond al, wat ben je toch ook een laffe hondHaggie Wrote:Laat hem aub tennissen! [-o< , en ook nog flink wat potten winnen.. :8: ![]() Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 Jij moet het toch juist altijd hebben van de kleine weekjes ![]() Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:en natuurlijk kom je daar nu pas mee en niet gisteravond al, wat ben je toch ook een laffe hondHaggie Wrote:Laat hem aub tennissen! [-o< , en ook nog flink wat potten winnen.. :8: hoezo? gister was nog niet bekend, dat hij niet zou spelen. dit is meer een kwestie van logisch nadenken :wink: Het zegt toch genoeg dat hij maar 6x is gekozen. Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 Je bent ook alweer uitgeschakeld voor de tennispoll :lol: Gelukkig heb je het leuk op je vakantie :8: Re: New Haven - Ad Wim - 19-08-2008 maar gisteren hoorden we niet van je hoe compleet logisch het was dat hij niet zou spelen en hoe dom we allemaal niet waren. ik durf te wedden dat jij er ook helemaal niet zeker van was en lag te bidden in je bedje vannacht dat hij zou afzeggen. misselijkmakend mannetje, bah! Re: New Haven - Ad Wim - 19-08-2008 en ach, die poll. volgende week sta ik er wel weer, als het moet. en ik zie dat jij in dat ruime half jaar dat je meedoet, je idd flink mengt om de knikkers. over verstand hebben van tennis gesproken ![]() Re: New Haven - centre court - 19-08-2008 komt goed uit voor GGL dit, hij moet nu tegen levine. Re: New Haven - centre court - 19-08-2008 darcis wint simpel van grannollers en ook gremel en ginepri een set voor. Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 gremel geserveerd voor de partij... nu 1-1 in sets. hup hanescu Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 seppi van 4-0 naar 4-4 hanescu mist bp in de 2e game ![]() Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 2e bp ook gemist :x Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 Ad Wim Wrote:maar gisteren hoorden we niet van je hoe compleet logisch het was dat hij niet zou spelen en hoe dom we allemaal niet waren. ik durf te wedden dat jij er ook helemaal niet zeker van was en lag te bidden in je bedje vannacht dat hij zou afzeggen. misselijkmakend mannetje, bah! kraai gaf het gister al aan. ik was er heilig van overtuigd dat 1 van de volgende scenario's zou ontstaan" - of hij speelt niet - of hij wint max. 1 a 2 potjes. Hij was zondag al aardig vermoeid. In zijn interview op atptennis had hij het alleen maar over de US Open. Hij heeft het niet eens gehad over New Haven. Toen wist ik genoeg en vele andere managers. Dus ik heb juist heerlijk geslapen, toen ik zag dat jij en Haggie Del Potro hadden :-" Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 seppi van 4-0 naar 4-6 die zal zo wel opgeven. Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 hanescu naar 0-40 nu breaken!!!! Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 5e bp is raak.... :roll: 3-1 Victor =D> Re: New Haven - Overdune - 19-08-2008 Seppi ![]() Ik ga uit van een tijdelijke inzinking. [-o< Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 hanescu overleeft 3 bp en maakt er 4-1 van =D> Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 Hanescu wint na met 6-7 2-5 achter gestaan te hebben =D> Re: New Haven - Kraai - 19-08-2008 Darcis =D> Ginepri =D> Gremel ](*,) Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 centre court Wrote:komt goed uit voor GGL dit, hij moet nu tegen levine. 4*-0 levine Re: New Haven - Overdune - 19-08-2008 Seppi =D> Melzer wint de eerste set 7-6, ook netjes. Re: New Haven - Ad Wim - 19-08-2008 buurs Wrote:op de een of andere manier gaat dat gevoel toch vaak gepaard met geluk =D>Ad Wim Wrote:dus je beledigt nu niet alleen mij, maar ook de 5 anderen die hem hebben, wat een hond ben je toch ook. en het is idd vlkomen logisch dat hij vorige week wel gewoon speelt en iedereen wegtikt en nu niet ook met de keuze calleri of monaco zit het je niet tegen. dat je uberhaupt calleri serieus hebt overwogen ![]() Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 2 sp bolelli Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 en raak =D> Re: New Haven - kooltje - 19-08-2008 lekker Bolelli! lekker Zverev! Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:op de een of andere manier gaat dat gevoel toch vaak gepaard met geluk =D>Ad Wim Wrote:dus je beledigt nu niet alleen mij, maar ook de 5 anderen die hem hebben, wat een hond ben je toch ook. en het is idd vlkomen logisch dat hij vorige week wel gewoon speelt en iedereen wegtikt en nu niet ik ben een gevoelsmens, Ad :wink: :8: Re: New Haven - Ad Wim - 19-08-2008 hup bolelli! het was voor mij minar of fognini met m'n laatste centen.. Re: New Haven - kooltje - 19-08-2008 Zverev geeft het alweer weg :x Bolelli mist bps in de derde set Re: New Haven - buurs - 19-08-2008 bolelli mist 2 bp... ![]() ik denk serieus dat monaco het toernooi kan winnen!!! Re: New Haven - kooltje - 19-08-2008 buurs Wrote:bolelli mist 2 bp...op helemaal niets gebaseerd |