The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Megatycoon - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: Megatycoon (/showthread.php?tid=38) |
- Adder - 05-08-2005 Aragorn Wrote:Ik probeer bijna alles op de toplocaties te hebben. Ik dacht dat je alles in 1 stad had, voorlopig blijf ik mij vconcentreren op Heerenveen. Als je met tankstations deze kant op wou komen, niet doen. Op den duur ga ik iedereen weg concurreren :wink: - Aragorn - 05-08-2005 Zo zojuist mijn 22e bedrijf opgestart nog 2 rondes en ik kan ook beginnen aan een groothandel. Ik kan dan zelf aan cafe's in Utrecht leveren. Volgens mij zit je bij prijzen onder de 1,00 bij lpg wel goed, ligt er heel veel aan wat de kwaliteit is. Oh enne Phoebus. Reclame maken helpt behoorlijk om je omzet te vergroten. - Aragorn - 05-08-2005 Adder Wrote:Aragorn Wrote:Ik probeer bijna alles op de toplocaties te hebben. Zal ff kijken of ik er eentje kan opkopen. : ![]() - Aragorn - 05-08-2005 Zo gelukt heb zelfs een beetje van jouw groothandels gekocht Adder. - Phoebus - 05-08-2005 Zijn groothandels niet heel erg in trek bij criminelen....Of kun je je daartegen wel goed beveiligen. - Aragorn - 05-08-2005 Phoebus Wrote:Zijn groothandels niet heel erg in trek bij criminelen....Of kun je je daartegen wel goed beveiligen. Diverse beveiligingsopties. - Phoebus - 09-08-2005 Ah das heel mooi. Is trouwens de kans groot dat je auto die je gejat hebt gejat wordt....?? - Adder - 09-08-2005 Phoebus Wrote:Ah das heel mooi. Is trouwens de kans groot dat je auto die je gejat hebt gejat wordt....?? niet dat ik weet. Maar ja, ik ben (nog) geen crimineel. - Aragorn - 09-08-2005 Ben ook nog steeds niet verder dan kruimeldief. - T00L - 09-08-2005 wat is een beetje een normale beginvoorraad? - EB Sports - 10-08-2005 Ligt eraan waarvoor. - Gerben Zonderland - 10-08-2005 EB Sports Wrote:Ligt eraan waarvoor. Om mezelf helemaal het schompus te snuiven. Kilootje of 2? :roll: - T00L - 10-08-2005 heb slagerij cafe en snackbar : ![]() ![]() alles A1, 2x 300mò en 1 keer 200mò naja ik heb gisteren maar wat gedaan en van alles veel (?), dwz 6000 stuks, dus ik sta nu goed in de min ![]() prijzen een redelijk stuk onder de gemiddelde marktprijzen, dus ik zie zo wel hoeveel je dan verkoopt qua aantallen. Mocht dat geen succes zijn geweest (ongetwijfeld), dan de boel maar failliet en opnieuw beginnen - Phoebus - 10-08-2005 Cafe ligt eraan ook of je reclame hebt. Ik koop zelf overal 6000 van in en van bier 10000. Daarentegen heeft een vriend van me daar op dezelfde lokatie maat in een andere stad niet genoeg aan. Ben bang dat je dat zelf uit moet proberen. Maar overal 6000 stuks van is een goed begin. Je verkoop is ook afhankelijk van de hoeveelheid winkels die er in je stad zijn hoeveel inwoners welke prijs.(vraag en aanbod). En idd reclame en lokatie. Zijn zoveel factoren dat het voor bijna niemand geheel gelijk is. Maar zoals gezegd is overal 6000 van een goed begin. Je zult producten hebben waarvan je overhoudt en je zult nee-verkoop hebben, dat betekend dan extra bijkopen totdat je iets overhoudt. - T00L - 10-08-2005 ik heb bij alle 3 mn bedrijven iets van 5000 aan reclame uitgegeven, ik meen een middenpagina in een huis-aan-huis blad - T00L - 10-08-2005 kroeg uitverkocht, snackbar uitverkocht, dus volgende keer iets hogere prijzen en (veel) meer voorraad - Phoebus - 10-08-2005 jup Ik heb trouwens net een BMW Z4 gejat. Is dit nog een beetje verkoopbaar. Tegen welke prijs. Of kan ik hem het beste dumpen.....3e mogelijkheid is houden maar wat moet ik ermee. - Mac - 10-08-2005 beste dumpen! wijvenauto is ut - Phoebus - 10-08-2005 :lol: :lol: daarom had ik gehoopt dat jij hem wou kopen.. - Aragorn - 10-08-2005 Zo een Hummer via Heling, lekker. Kan eindelijk beginnen met een Groothandel. - Aragorn - 10-08-2005 Phoebus Wrote:Cafe ligt eraan ook of je reclame hebt. Ik verkoop zo langzemerhand van bepaalde zaken het maximum. Dus 75000 st. - Adder - 10-08-2005 Phoebus Wrote:jup max. prijs vragen, je verkoopt 'm zo. - Adder - 10-08-2005 T00L Wrote:ik heb bij alle 3 mn bedrijven iets van 5000 aan reclame uitgegeven, ik meen een middenpagina in een huis-aan-huis blad je voorraad maximaal inkopen (na Vrijdag), maximaal adverteren dus 120k. Dan maak je het meeste geld, je winkels worden beter(kwaliteit gaat omhoog) - Adder - 10-08-2005 Als jullie hoofdkantoor niet gebonden is aan een stad, kom dan naar Heerenveen, want vanaf ronde 10 of 12 zijn er Burgermeester verkiezingen en ik wil een gooi daarna doen, want de huidige vind ik 3x niets. - T00L - 10-08-2005 dan ga ik wel erg vet de min in?? haal ik dat er dan wel in 2 ronden uit? heb geen zin om failliet te gaan ![]() en mn hoofdkantoor zit in R'dam, en voor zover ik het op kan maken uit het forum daar zit ik daar wel goed... [edit] en maximale reclame 120k? duurste die ik zie is 26k?[/edit] - Adder - 10-08-2005 T00L Wrote:dan ga ik wel erg vet de min in??je kan alle reclames doen, optie 1 t/m 8. Mijn naam daar is Adder (uiteraard). Kijk maar ff bij mij. Dit is niet om te pochen (of is het poggen), maar al mijn winkels staan vol met reclame en kijk dan naar de kwaliteit van de winkels. Je kaN trouwens max. 5x rood staan, dus rondes zat om het recht te trekken - Fabian - 10-08-2005 Gejatte auto heb je zo verkocht ! Mijn gejatte mitsubussie Charisteas ging er binnen het uur voor 20k uit ! :eeeek: - T00L - 10-08-2005 ja dat van die 5 rondes weet ik... maar gisteren en vrijdag stond/sta ik ook al rood. en bij de 5e moet je toch weer + staan? dus vandaar die 2 rondes die ik noemde ![]() en ik zou niet weten hoe ik aan meer info over jou kan komen dan Gegevens loginnaam Adder Manager Adder Niveau 2 Hoofdstad Heerenveen Actief sinds 14-01-2005 Eventuele teamsite (Nog) geen site Status ondernemer 543 (Directeur) Status crimineel 10 (Nobody) Status politiek 140 Lid van (partij) Geen partij Lid van (clan) Geen clan - Phoebus - 10-08-2005 Zou je graag willen helpen adder maar ben pas in ronde 3 en sta al 250k in de min. Mijn BMW Z4 heeft 1 minuut op de transfer gestaan voor 75000 eruit. Kon er las ik achteraf maximaal 82000 voor vragen, ach ja maar toch netjes. Maar adder alle reclames....is 3 x 120k plus volle inkopen.....en ik sta al 250k min. Dat kan denk ik niet helemaal. Heb een vermogen van ongeveer 1 miljoen. Dus schiet al wel mooi op. Als er nog tips zijn hoe ik snel statuspunten kan verzamelen hoor ik het graag. - T00L - 10-08-2005 hmm dat vermogen van 1M heb ik ook. denk dat ik voorlopig nog heel braaf ga blijven en niet crimineel ga doen ![]() |