The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Moskou / Wenen / Stockholm - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Moskou / Wenen / Stockholm (/showthread.php?tid=3820) |
Re: Moskou / Wenen / Stockholm - Ad Wim - 06-10-2008 Vorige week ging het ook goed door wat gokjes te nemen, die nog niet gespeeld hadden, dus... Re: Moskou / Wenen / Stockholm - mindlight - 06-10-2008 Ja, hopelijk heb ik dat geluk deze week ook ![]() Re: Moskou / Wenen / Stockholm - Overdune - 06-10-2008 Heeft iemand de quali's voor Stockholm en Moskou er al ingezet? Wenen was gisteren al bekend. Zit namelijk op m'n werk en heb er pas rond 19:00 tijd voor. Re: Moskou / Wenen / Stockholm - Ad Wim - 06-10-2008 Moskou is nog niet bekend, ik zal Stockholm wel even doen. Re: Moskou / Wenen / Stockholm - cruijff - 06-10-2008 Seppi verliest de 1e set van Canas... :-k Re: Moskou / Wenen / Stockholm - Ad Wim - 06-10-2008 Echt in vorm is ie niet, dus niet zo heel verrassend toch? Re: Moskou / Wenen / Stockholm - mindlight - 06-10-2008 2 uit vorm zijnde knakkers tegen elkaar. Kan nog alle kanten op kortom. Re: Moskou / Wenen / Stockholm - Ad Wim - 06-10-2008 Inderdaad. En ik onthou Wenen altijd als een quasi-graveltoernooi dus het kan een lange pot worden... Re: Moskou / Wenen / Stockholm - mindlight - 06-10-2008 Ja precies, hoewel Canas nu toch al comfortabel met 2-0 leidt. Re: Moskou / Wenen / Stockholm - cruijff - 06-10-2008 Nu 3-1 15-30 Forza Seppi.. Break terug.. Re: Moskou / Wenen / Stockholm - cruijff - 06-10-2008 En bp [-o< Re: Moskou / Wenen / Stockholm - mindlight - 06-10-2008 Geld op die pot staan Cruijff? :8: Re: Moskou / Wenen / Stockholm - cruijff - 06-10-2008 ja ![]() ![]() Re: Moskou / Wenen / Stockholm - mindlight - 06-10-2008 Oef, dan is het zonde ja, want ik zie Canas dit niet meer verliezen. Re: Moskou / Wenen / Stockholm - cruijff - 06-10-2008 ik ook niet.. beetje stom ook wel, want dacht dat Seppi wel aardig stond te meppen de laatste tijd.. Maar dat valt te bezien als ik Adje zo lees ![]() Re: Moskou / Wenen / Stockholm - mindlight - 06-10-2008 Eerste helft van 2008 was het erg goed, daarna ver weggezakt. Re: Moskou / Wenen / Stockholm - Ad Wim - 06-10-2008 De laatste tijd was het nog wel redelijk, maar na vorige week, geloof ik er niet meer zo in. Toch in de poll voor hem gegaan, aangezien ik Canas nog net iets lager inschatte. Re: Moskou / Wenen / Stockholm - Overdune - 06-10-2008 cruijff Wrote:ik ook niet.. beetje stom ook wel, want dacht dat Seppi wel aardig stond te meppen de laatste tijd.. Maar dat valt te bezien als ik Adje zo lees Laatste weken idd wat minder, maar ik zou ook op Seppi ingezet hebben. Wat was de quote voor GGL? Was hij underdog? Re: Moskou / Wenen / Stockholm - cruijff - 06-10-2008 Ja stond op 1.45 Re: Moskou / Wenen / Stockholm - mindlight - 06-10-2008 Underdog met 1.45? :eeeek: Maar ik heb mijn team inmiddels al een keer of wat omgegooid, dit wordt echt een rotweek zo. Re: Moskou / Wenen / Stockholm - Stille - 06-10-2008 Ik leef nog! Volgens mij heb ik al 2 maanden niets geplaatst. Komt omdat ik al in voorbereiding zit op 2009 want dan is het afgelopen met het maken van de verkeerde keuzes Re: Moskou / Wenen / Stockholm - mindlight - 06-10-2008 Haha dat heb ik meer gehoord ![]() Re: Moskou / Wenen / Stockholm - Stille - 06-10-2008 Ja je moet wat verzinnen haha. Maar effe serieus nu. Ik baalde zo van dat hele spel en de gezondheid is ook al 3 maanden klote zodat ik alles op een lager pitje heb gezet. Daarmee bedoel ik de intensiteit om alles op de voet te volgen. Vanaf volgend jaar gaan we weer knallen. De komende weken staan in het teken om nog een top 10 positie te veroveren wie weet nog een 4e weekwinst te pakken. Re: Moskou / Wenen / Stockholm - Overdune - 06-10-2008 Ik wou zeggen, je hebt al 3 weekwinsten te pakken, dat is toch netjes. En een derde doelstelling is natuurlijk Mindlight achter je houden, maar dat lijkt me een eitje. :wink: Re: Moskou / Wenen / Stockholm - Stille - 06-10-2008 De weekwinsten zijn zeker netjes maar het is bij alles of niets. Of ik eindig in top 5 of tussen 15 en 20. Het is niet steady, jammer maar helaas. Mindlight onder mij houden is natuurlijk het ultieme doel : ![]() Re: Moskou / Wenen / Stockholm - mindlight - 06-10-2008 Daarom, en aangezien ik voor mooie schaars geklede dames wel te porren ben zal je nog aan de bak moeten ![]() Wel zonde van JCF dit, die had ik in mijn team, maar die zal iedereen straks wel hebben. Re: Moskou / Wenen / Stockholm - Ad Wim - 06-10-2008 Dat heb ik bij Jantje Hernych en Navarro. Re: Moskou / Wenen / Stockholm - mindlight - 06-10-2008 Ook daar had ik de goede gekozen idd. Blijft kut die wedstrijden op maandag :letitallout: Re: Moskou / Wenen / Stockholm - Ad Wim - 06-10-2008 Tja, het pakt ook regelmatig gunstig uit. En hier hebben we de poll voor hè ![]() Re: Moskou / Wenen / Stockholm - mindlight - 06-10-2008 Haha dat is waar, maar die heb ik ingevuld toen er nog niets meer bekend was dan Q ![]() |