The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Basel / Lyon / St. Petersburg - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Basel / Lyon / St. Petersburg (/showthread.php?tid=3853) |
Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 20-10-2008 Jammer dat er zoveel sleutelpartijen gespeeld worden voor de deadline. Heb nu Llodra, Ferrero en Schuettler, maar die worden allemaal nu al gespeeld... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - centre court - 20-10-2008 Ad Wim Wrote:Ljubo stond met 5-2 voor in de tweede set en lijkt het nu te verkloten. Het is echt mis met die jongen... ljubo gaat er gewoon nog af. ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - kooltje - 20-10-2008 Het verwerken van Hanescu is niet lekker gegaan. Staat op verkeerde plaats in volgende ronde. Kan iemand mij vertellen welke categorie de toernooien zijn? Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 20-10-2008 Nog een mooi staaltje weggeven: Wawrinka van 5-3 in de tweede set naar verlies in de TB :roll: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 20-10-2008 kooltje Wrote:Het verwerken van Hanescu is niet lekker gegaan. Staat op verkeerde plaats in volgende ronde.Foutje, heb het aangepast. Categorieen staan ook in de schema's: Lyon 5, andere 4. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - centre court - 20-10-2008 andersom denk ik he? Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 20-10-2008 Wat andersom, de categorieën? Volgens mij klopt dat gewoon hoor. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - centre court - 20-10-2008 oh klopt. keek even verkeerd. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - kooltje - 20-10-2008 Ad Wim Wrote:Nog een mooi staaltje weggeven: Wawrinka van 5-3 in de tweede set naar verlies in de TB :roll:Toch weer knap naar 4-1 nu... Robredo wint eenvodig van Llodra Querrey lijkt te gaan verliezen van JCF Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 20-10-2008 Die Llodra is echt helemaal niks meer, zelfs niet voor eigen publiek... Wawrinka nu weer terug naar 4-3 ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 20-10-2008 Wawje trouwens ook. Hij speelt nota bene in z'n thuisland en dan zo lopen te kloten tegen een Becker uit vorm. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 20-10-2008 Wawje wawje ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 20-10-2008 Dat worden dus 20 man met Becker ![]() Maargoed, verder valt het niet mee deze week, ik heb echt geen idee... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - centre court - 20-10-2008 melzer of andreev? Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 20-10-2008 Ik heb Melzer (als enige :eeeek: ), maar die miste net sp :| Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 20-10-2008 Inmiddels al 3 sp gemist ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - centre court - 20-10-2008 ik heb kohli als één van de weinige. ik mis zverev en cilic. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 20-10-2008 En ja hoor, op het eerste sp maakt Andreev het wel af ![]() Darcis ook al break achter ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - andre - 20-10-2008 Darcis zou ik, zelfs met een set voor tegen Stepanek, nooit nemen. Melzer vind ik wel een mooie keuze. Van mij mag hij Andreev en Kohlschreiber verslaan. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 20-10-2008 Darcis vind ik ook niet zo'n drama als hij verliest. Maar een setje voor en wat resterend budget trok me over de streep. Melzer moet wel winnen ja, hij heeft kansen zat gehad die eerste set. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 20-10-2008 Mindlight, Mindlight, wat doe je jezelf dan ook aan met 2 spelers die nog bezig zijn rond de deadline? :wink: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 20-10-2008 ![]() ![]() Break Darcis ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 20-10-2008 Melzer mist maar weer eens een bp ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 20-10-2008 Grr wederom bp niet benut door Melzer :| Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 20-10-2008 Maar Darcis wint :-({|= Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 20-10-2008 Mooie gewaagde keus! =D> (En lekker voor Gasquet. :razz: ) Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 20-10-2008 Ja alleen kut voor Ad, maarja die had me duidelijke instructies gegeven ![]() En Gasquet gaat er na 1 misgeslagen backhand gewoon af tegen Giraldo :razz: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 20-10-2008 Hup Giraldo Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 20-10-2008 Winst Andreev, daar baal ik toch flink van... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 20-10-2008 Melzer choket de boel op een hoop bij *5-6. |