The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) (/showthread.php?tid=3934)

Pages: 1 2 3

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - gittermaster - 12-11-2008

hehe, ik had nog 45 foepies over.... Smile
vergeet de quiz niet kj die heb je hard nodig en vergeet ook niet om je team open te gooien voor zaterdag, is zo lullig als je op die 10 punten verliest. Icon_twisted

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - Balthazar - 12-11-2008

Succes Chiel.

ik heb al je platen Undecided

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - Kleine Jan - 12-11-2008

gittermaster Wrote:hehe, ik had nog 45 foepies over.... Smile
vergeet de quiz niet kj die heb je hard nodig en vergeet ook niet om je team open te gooien voor zaterdag, is zo lullig als je op die 10 punten verliest. Icon_twisted

bedankt voor de tips!

trouwens, niets ten nadele van Kennemerland.... maar FC Riekki krijgt toch wel een hele mooie quote.. stond hij vorig jaar niet een paar weken op 1?
50 foepies erop derhalve!

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - cruijff - 12-11-2008

Het is toch verboden in Nederland om op jezelf te wedden? Smile

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - cruijff - 12-11-2008

Ik zet gewoon tegen mezelf in Smile Win ik sowieso met iets Smile

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - Chiel-Montagne - 12-11-2008

harry_bierdop Wrote:1e ronde meteen tegen Tree!

SIDEBETS KUNNEN GEPLAATST WORDEN :Big Grin !

(en in de poule bij chiel-montagne voor een heuse Nijmeegse derby)

Leuke poule. Kijk vooral uit naar de Nijmeegse derby. :wink:

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - Chiel-Montagne - 12-11-2008

Balthazar Wrote:Succes Chiel.

ik heb al je platen Undecided

Dat neemt gelukkig weinig ruimte in beslag. :lol:

Jij ook succes!

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - gittermaster - 14-11-2008

Nog even een reminder voor alle deelnemers om of je team vrij te geven voor moregnavond, of je tegenstander een pb te sturen of je team hier in dit topic te gooien.
Zo zonde als je met 10 punten achterstand begint Wink

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - Vret Mien Gras - 14-11-2008

Kuiper, mijn foepies zijn op.
Mag ik nieuwe, ik moet nml tegen Waf :wink:

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - kuiper - 14-11-2008

Tja, als jij al je geld op Ajax zet kan ik niets aan doen. :wink:

"Bezint eer gij begint"

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - Vret Mien Gras - 14-11-2008

kuiper Wrote:Tja, als jij al je geld op Ajax zet kan ik niets aan doen. :wink:

"Bezint eer gij begint"

Alle wijzen komen echt uit het oosten :wink:

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - waf - 14-11-2008

Vret Mien Gras Wrote:
kuiper Wrote:Tja, als jij al je geld op Ajax zet kan ik niets aan doen. :wink:

"Bezint eer gij begint"

Alle wijzen komen echt uit het oosten :wink:

pech voor jou dat ze daar niet zijn gebleven.

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - harry_bierdop - 14-11-2008

Nou Tree, ik heb echt héél erg veel moeite moeten doen om m'n budget op te maken... ik had nog 15.15M over, heb ik Gio maar gebruikt als opvuller :wink:

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - Treesong - 14-11-2008

Ik heb ook nog heel wat knaken over :|

Maar door het geklooi van Ajax en PSV de laatste weken is die wedstrijd een no-no... en Feyenoord verliest van Twente. De duurste Heerenveen verdediger is ook nog eens blessee... dan houdt het gewoon op met de 0-utopie :cry:

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - harry_bierdop - 14-11-2008

Ik had een 0-team maar heb het al weer veranderd :wink: !

Geraldihno in - El yanoussie (ofzo) out
Schöne in - Gio out !

De rest zie je straks wel.. denk dat de teams deze week niet veel zullen verschillen!

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - Kleine Jan - 14-11-2008

Team staat open..... succes, Gitter! =D>

Wapenaar (5.40M)
Zwaanswijk (11.85M)
Penders (11.85M)
Sankoh© (14.60M)
Svejdík (11.90M)

Schöne (10.00M)
Martens (12.30M)
Pranjic (15.85M)

El Hamdaoui (13.65M)
Sibon (15.20M)
Poepon (5.75M)

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - Treesong - 14-11-2008

Geen fidusie in de opgestroopte zwart-witte mouwen, Harry? :wink:

Succes!

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - gittermaster - 14-11-2008

lol KJ, onze teams lijken heel erg op elkaar.
Heb vanmiddag nog moisander erin gedaan voor Swerts en heb Wapenaar eruit gehaald omdat hij de laatste wedstrijd uitviel, anders hadden ze bijna identiek geweest Smile

KJ:
Wapenaar (5.40M)

Vertonghen (17.50M)
Swerts (11.70M)
Kwakman (11.20M)
Svejdík (11.90M)

Rose (4.90M)
Pranjic (15.85M)
Andersson© (11.45M)

El Hamdaoui (13.65M)
Sibon (15.20M)
Amoah (12.95M)

gitter:
Steppe (9.90M)

Kwakman (11.20M)
Horváth (3.75M)
Moisander (11.65M)
Vertonghen (17.50M)

Pranjic (15.85M)
Rose (4.90M)
Andersson© (11.45M)

El Hamdaoui (13.65M)
Amoah (12.95M)
Berg (16.15M)

Treesong Wrote:Geen fidusie in de opgestroopte zwart-witte mouwen, Harry? :wink:

Succes!

Nee, we gaan voor GEEL EN ZWART vanavond! Al had ik ook graag Kwakman nog opgesteld, maar je mag er maar 2 hé :wink:

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - Yzeren Henkie - 14-11-2008

harry_bierdop Wrote:
Treesong Wrote:Geen fidusie in de opgestroopte zwart-witte mouwen, Harry? :wink:

Succes!

Nee, we gaan voor GEEL EN ZWART vanavond! Al had ik ook graag Kwakman nog opgesteld, maar je mag er maar 2 hé :wink:

Dat zal toch een van de weinige keren zijn - dat ik dit nog mag lezen van jou! :Big Grin

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - kuiper - 14-11-2008

Yzeren Henkie, succes. Hierbij de verschillen:

FC Vila Nova de Gaia - Dreamteam Kuiper

Da Silva - Wapenaar

Knol - Pocognoli
Vertonghen - Sankoh
El Akchaoui - Bak Nielsen
Kwakman - Kwakman ©

Knopper - Andersson
Pranjic - Pranjic
Rose - Rose

Berg © - El Hamdaoui
Suarez - N'Kufo
Amoah - Amoah

Vanavond weinig verschillen, alleen ik zet mijn "joker" Kwakman in.

Wat zie ik, Kwakman 2x assist. :lol:

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - cruijff - 14-11-2008

harry_bierdop Wrote:

Succes!

Heeft inmiddels al 2 assists

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - Winstonicus - 14-11-2008

RR ik mijn team naar je toe gestuurd via pb, dus .
dan weet de organisatie daar nu ook van \Big Grin/ .

kwakkie kwakman \Big Grin/

cruijff Wrote:
harry_bierdop Wrote:

Succes!

Heeft inmiddels al 2 assists

En zwaanswijk een goal :wink:

Okee, Bierdop ligt 5 poenkte voor... maar de race is nog niet gelopen! :-({|=

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - Kleine Jan - 15-11-2008

gittermaster Wrote:lol KJ, onze teams lijken heel erg op elkaar.
Heb vanmiddag nog moisander erin gedaan voor Swerts en heb Wapenaar eruit gehaald omdat hij de laatste wedstrijd uitviel, anders hadden ze bijna identiek geweest Smile

KJ:
Wapenaar (5.40M)

Vertonghen (17.50M)
Swerts (11.70M)
Kwakman (11.20M)
Svejdík (11.90M)

Rose (4.90M)
Pranjic (15.85M)
Andersson© (11.45M)

El Hamdaoui (13.65M)
Sibon (15.20M)
Amoah (12.95M)

gitter:
Steppe (9.90M)

Kwakman (11.20M)
Horváth (3.75M)
Moisander (11.65M)
Vertonghen (17.50M)

Pranjic (15.85M)
Rose (4.90M)
Andersson© (11.45M)

El Hamdaoui (13.65M)
Amoah (12.95M)
Berg (16.15M)

je hebt alvast 3 punten voorsprong :oops:

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - BIERTEAM.NET - 16-11-2008

Geen slechte score volgens mij zover, alleen sta volgens mij al wel aardig achter op Petertje!

Re: The League Deel III, indeling + regels (GOED LEZEN DUS) - harry_bierdop - 16-11-2008

Poepon en Sibon doen goeie zaken voor Harry, ruime voorsprong denk ik zo!