The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(Poll) Speciaal voor Triplexxx - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (Poll) Speciaal voor Triplexxx (/showthread.php?tid=4031) Pages:
1
2
|
Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Mukkus - 05-12-2008 Waarom moet je nooit naast Moker gaan staan in een tram? Als ie een scheet of een boer laat, meurt die heule tram naar sperma! ![]() Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - buurs - 05-12-2008 Het ene feit is nog beter dan de andere :o =D> ![]() Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Treesong - 05-12-2008 Wat zeg je tegen Moker met een stropdas? één Big Mac, een cola en een medium friet. Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Moker - 05-12-2008 buurs Wrote:Het ene feit is nog beter dan de andere :o =D> avatars nemen van mannen in hempies en korte broeken die tannessen is nog gayer dus... :!: Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Moker - 05-12-2008 triesonk ophouden nu. je doet me pijn. Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Treesong - 05-12-2008 :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Moker - 05-12-2008 nee hoor dat is een wachtrij van stinkende hoerenlopers die aan het wachten is voor het raam waar je moeder achter werkt ![]() EDIT: buurs heeft zijn bericht weggehaald en er stond: het is 8 meter en het stinkt. de familie van moker in een bus maar die kut yup heeft het bericht meteen weggehaald Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Mukkus - 05-12-2008 Komt een marokkaanse vrouw bij kapper Moker. Ze gaat midden in Mokers kapsalon [gay] staan, trekt haar broek uit en gaat op de kappersstoel zitten, spreidt haar benen.... Moker ziet een gigantische wilde deurmat bij die vrouw en zegt; "Wat is hiervan de bedoeling?!" Zegt die marokkaanse vrouw: "Jai moet knippen, al main vriendinnen zeggen dat jai zain een kutkapper!" Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - buurs - 05-12-2008 =D> Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Treesong - 05-12-2008 Hoerenlopers hè? Ehhhh.... Waarom scheert Moker zich elke dag? Hij wil niet op z'n moeder lijken :-" Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Moker - 05-12-2008 jij bent echt een kk jood Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Treesong - 05-12-2008 Moker Wrote:jij bent echt een kk jood Da's fijn, want dat lig ik preflop best vaak voor \ ![]() Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Moker - 05-12-2008 krijg je geen aandacht van je wijf of van je stripboeken ofzo? Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Treesong - 05-12-2008 Treesong geeft Moker een ijsje Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - buurs - 05-12-2008 Uit de van Dale: moker mo÷ker de (m.); -s; -tje (1657) van dezelfde herkomst als meuk (zacht, week) =D> Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Moker - 05-12-2008 Uit de van Dale: buurs bu÷urs de (v.); -je (2008) zoon van een hoer (hoerenzoon) Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - buurs - 05-12-2008 Moker Wrote:Uit de van Dale: ![]() Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Berend Botje - 05-12-2008 Waar komt toch die eeuwige belangstelling van Marokkanen voor hoeren en hoerenlopers vandaan? Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Mukkus - 05-12-2008 Berend Botje Wrote:Waar komt toch die eeuwige belangstelling van Marokkanen voor hoeren en hoerenlopers vandaan? Uit Marokko? Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Adder - 06-12-2008 buurs Wrote:Mukkus Wrote:Moker Wrote:5 stemmen dat ik weg moet: Ik ben niet nr.7 Ik sta dan wel op zijn vijanden lijst( wil daar ook graag blijven staan) en ik vind het ook nog steeds een achterlijke gladiool, hij zorgt wel voor wat actie hier. Al vind ik dat uitschelden met hoer, kk, jood, nazi, whatever te makkelijk. Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Moker - 06-12-2008 Wat zijn dan 'moeilijke' scheldwoorden? Schavuit? Doerak? Belhamel? :-k Achterlijke gladiool ![]() Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Legion - 06-12-2008 Treesong Wrote:Moker Wrote:jij bent echt een kk jood ![]() Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Tripplexxx - 06-12-2008 Ik zal ook eens stemmen.... Re: (Poll) Speciaal voor Triplexxx - Moker - 06-12-2008 Bedankt voor je stem Tripplexxx. |