The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
PSV - FC Groningen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: PSV - FC Groningen (/showthread.php?tid=4033) |
Re: PSV - FC Groningen - Bumme - 07-12-2008 Jammer, er had minder ingezeten voor PSV. Re: PSV - FC Groningen - Peter - 07-12-2008 Waarom vinden jullie dit jammer Ajacieden? Groningen is toch een grotere concurrent dan PSV? :8: Re: PSV - FC Groningen - waf - 08-12-2008 Djabs Wrote:Peter Wrote:Treesong Wrote:Wat een walgelijke mazzel weer ik snap sowieso niet dat die bakkal niet altijd speelt. ik heb hem nog nooit een helewedstrijd in het stadion gezien, maar ik vind dat wel een dynamische en goeie speler. die salcido komt ook uit lemic kamp hoorde ik gister. die lemic zit weer te stoken en stevens is het slachtoffer. wat zijn dat nou voor teksten van een profvoetballer? ik zou hem niet meer opstellen en ook niet verkopen. gewoon aan zijn contract houden en op de bank zetten. je moet toch een signaal afgeven? dan maar wat kapitaalverlies. Re: PSV - FC Groningen - gittermaster - 08-12-2008 helemaal mee eens. Opzouten met dat soort gasten. Grote bek? Prima. Ga de bank maar warm houden en gewoon elke dag trainen. Zo niet, dan geen salaris. Inderdaad een signaal afgeven en hem als voorbeeld gebruiken. Oprotten met dat soort gasten. Echt een beetje sneu voor Stevens dit Re: PSV - FC Groningen - Peter - 08-12-2008 Zat PSV maar in de positie om zoiets te kunnen doen. Helaas kan geen enkele club zich het tegenwoordig veroorloven om zomaar een paar miljoen te laten lopen uit principe. ![]() ![]() Re: PSV - FC Groningen - waf - 08-12-2008 Peter Wrote:Zat PSV maar in de positie om zoiets te kunnen doen. Helaas kan geen enkele club zich het tegenwoordig veroorloven om zomaar een paar miljoen te laten lopen uit principe. klopt natuurlijk, maar als het om psvee gaat wil ik dat soort principes wel handhaven. :lol: Re: PSV - FC Groningen - gittermaster - 08-12-2008 Peter Wrote:Zat PSV maar in de positie om zoiets te kunnen doen. Helaas kan geen enkele club zich het tegenwoordig veroorloven om zomaar een paar miljoen te laten lopen uit principe. Dat begrijp ik wel, maar je moet ook proberen om erger te voorkomen. Eigenlijk was Lazovic al de eerste die natuurlijk veel harder aangepakt had moeten worden. Als spelers zien dat ze op zo'n manier een transfer kunnen afdwingen dan is het einde toch zoek? IMO moet je wel een voorbeeld stellen nu. Re: PSV - FC Groningen - Mukkus - 08-12-2008 waf Wrote:je moet toch een signaal afgeven? dan maar wat kapitaalverlies. Bij Gomes hebben ze al totaal het verkeerde signaal afgegeven, door hem ver onder de prijs te verkopen, dat in zijn contract stond. Daar is Salcido nu ook op uit, zijn gelimiteerde transfersom ligt rond de 10Mioââ¬. Re: PSV - FC Groningen - Bumme - 08-12-2008 Peter Wrote:Waarom vinden jullie dit jammer Ajacieden? Groningen is toch een grotere concurrent dan PSV? :8: Gaat mij er nu nog niet om wie de grootste concurrent is, ik hoop immers altijd dat PSV punten laat liggen. Alleen als julie straks echt op veilige afstand staan (>15 punten) mag er wat mij betreft gewonnen worden van AZ en Twente. Re: PSV - FC Groningen - Peter - 08-12-2008 Bumme Wrote:Peter Wrote:Waarom vinden jullie dit jammer Ajacieden? Groningen is toch een grotere concurrent dan PSV? :8: Das best triest. Ik vind t ondertussen echt niet meer leuk dat Feyenoord alles verliest. Die club hoort gewoon bovenin mee te draaien (liefst net onder PSV), zonde als die in het rechterrijtje staan. Stuk leuker concurreren met een grote clubs als Feyenoord ipv zo'n NAC. ![]() Re: PSV - FC Groningen - waf - 08-12-2008 Peter Wrote:Ik vind t ondertussen echt niet meer leuk dat Feyenoord alles verliest. we hebben 1x meer verloren dan jullie man. :lol: Re: PSV - FC Groningen - gittermaster - 08-12-2008 :lol: :lol: Re: PSV - FC Groningen - D'r an met de lippe - 08-12-2008 Wát een actie van Garcia-Garcia. Ik heb het al aantal keer herkeken. Even nog het tikje met zijn linkervoet zodat hij met zijn rechtervoet weer een man kan passeren. De PSV verdediging aan gort gespeeld door G3. Hij schijnt helemaal niet goed te liggen in Groningen (oa ook niet bij Ron Jans), er circuleren dan ook geruchten dat hij in de winterstop terug komt naar Heracles. Groningen schijnt nogal gecharmeerd te zijn van Klavan, dit zou dan in de deal betrokken worden. Ik acht de kans zeer klein, maar als het toch is waar is... Ik kan mij alleen niet voorstellen dat er geen grotere club is dan Heracles die Garcia-Garcia graag zou willen hebben. Re: PSV - FC Groningen - Bumme - 08-12-2008 Peter Wrote:Bumme Wrote:Peter Wrote:Waarom vinden jullie dit jammer Ajacieden? Groningen is toch een grotere concurrent dan PSV? :8: Waarom? Ik zal het je nog een keer uitleggen Peter: IK HEB EEN SCHIJTHEKEL AAN PSV, WAT MIJ BETREFT DOEKEN ZE DIE CLUB MORGEN OP EN HOREN WIJ ER NOOIT MEER IETS VAN.Misschien snap je nu dat PSV wat mij betreft iedere wedstrijd mag verliezen? Re: PSV - FC Groningen - waf - 08-12-2008 Bumme Wrote::lol:Peter Wrote:Bumme Wrote:Peter Wrote:Waarom vinden jullie dit jammer Ajacieden? Groningen is toch een grotere concurrent dan PSV? :8: Re: PSV - FC Groningen - Peter - 08-12-2008 waf Wrote:Peter Wrote:Ik vind t ondertussen echt niet meer leuk dat Feyenoord alles verliest. En evenvaak gewonnen als Sparta, Heracles en ADO. :roll: Re: PSV - FC Groningen - Treesong - 08-12-2008 Bumme Wrote:Peter Wrote:Bumme Wrote:Peter Wrote:Waarom vinden jullie dit jammer Ajacieden? Groningen is toch een grotere concurrent dan PSV? :8: Waarom zit het zo diep, Bumme? ![]() Re: PSV - FC Groningen - Peter - 08-12-2008 Bumme Wrote:Peter Wrote:Bumme Wrote:Peter Wrote:Waarom vinden jullie dit jammer Ajacieden? Groningen is toch een grotere concurrent dan PSV? :8: En die schijthekel had je 10 jaar geleden ook al? Dit klinkt mij als frustratie in de oren. :razz: Re: PSV - FC Groningen - Bumme - 08-12-2008 Peter Wrote:En die schijthekel had je 10 jaar geleden ook al? Dit klinkt mij als frustratie in de oren. :razz: Laat ik het zo zeggen: Die is de laatste 10 jaar niet minder geworden nee :wink: . Overigens is de heer M von Bommel grotendeels verantwoordelijk voor de (schijt)hekel die ik aan PSV heb. Het is een heerlijk gevoel overigens en ik wil dat graag zou houden! Re: PSV - FC Groningen - Peter - 08-12-2008 Bumme Wrote:Peter Wrote:En die schijthekel had je 10 jaar geleden ook al? Dit klinkt mij als frustratie in de oren. :razz: Nou als PSV de komende 10 jaar in de subtop meedraait terwijl AZ titel na titel pakt dan is dat heerlijke gevoel van je toch echt omgeslagen richting AZ vrees ik voor je, maar ik hoop dat je het nog heel lang mag houden! :-k Re: PSV - FC Groningen - Treesong - 08-12-2008 Peter Wrote:Nou als PSV de komende 10 jaar in de subtop meedraait terwijl AZ titel na titel pakt dan is dat heerlijke gevoel van je toch echt omgeslagen richting AZ vrees ik voor je, maar ik hoop dat je het nog heel lang mag houden! :-k Jij snapt het echt niet hè :lol: Re: PSV - FC Groningen - Ekslem - 08-12-2008 Bumme Wrote:Peter Wrote:En die schijthekel had je 10 jaar geleden ook al? Dit klinkt mij als frustratie in de oren. :razz: En wrom heb je dan zo'n hekel aan v Bommel? Om zijn irritante manier van voetballen? Re: PSV - FC Groningen - waf - 08-12-2008 Ekslem Wrote:Bumme Wrote:Peter Wrote:En die schijthekel had je 10 jaar geleden ook al? Dit klinkt mij als frustratie in de oren. :razz: let op: bumme krijgt zo meteen sneuarez in zijn haar gesmeerd. : ![]() Re: PSV - FC Groningen - gittermaster - 08-12-2008 haha, wilde het net posten... Re: PSV - FC Groningen - Treesong - 08-12-2008 Ik begrip Bumme wel. Vanaf de dag dat ik deze foto zag, was het afkeer op het eerste gezicht :-& ![]() Re: PSV - FC Groningen - Ekslem - 08-12-2008 Hehe.... nee hoor. Suarez is ook een heel naar mannetje, maar zou ik daarom een hekel aan hem en daarmee Ajax moeten hebben. Ik snap zulke dingen gewoon niet zo goed. Re: PSV - FC Groningen - Treesong - 08-12-2008 Ekslem Wrote:Ik snap zulke dingen gewoon niet zo goed. En ijsberen zijn wit Re: PSV - FC Groningen - Ekslem - 08-12-2008 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Ik snap zulke dingen gewoon niet zo goed. je hebt ze ook in het bruin, wijsneus! Re: PSV - FC Groningen - Treesong - 08-12-2008 Ekslem Wrote:Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Ik snap zulke dingen gewoon niet zo goed. Zit een bruine ijsbeer in dezelfde categorie als gele sneeuw? ![]() Maar ik snap al hoe je daarbij komt [baby] <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.smulweb.nl/144194/koken/recept/Bruine-ijsberen">http://www.smulweb.nl/144194/koken/rece ... e-ijsberen</a><!-- m --> Re: PSV - FC Groningen - Peter - 08-12-2008 Treesong Wrote:Peter Wrote:Nou als PSV de komende 10 jaar in de subtop meedraait terwijl AZ titel na titel pakt dan is dat heerlijke gevoel van je toch echt omgeslagen richting AZ vrees ik voor je, maar ik hoop dat je het nog heel lang mag houden! :-k Ach gut t gaat over PSV en treesong komt weer onder zn steen vandaan. Vroeg me al af waarom je na het posten van de 0-2 niet meer in dit topic was geweest. :roll: |