The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Ben je.... - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Ben je.... (/showthread.php?tid=4055) Pages:
1
2
|
Re: Ben je.... - Treesong - 11-12-2008 Ze hebben wel wat aardige dingen gedaan, ja Re: Ben je.... - Moker - 11-12-2008 HAHAHAHAHAHA !!.....nee.... :| Re: Ben je.... - Berend Botje - 12-12-2008 Groucho Marx Bing Crosby Danny Kaye Kris Kristoffersen Cliff Richards Re: Ben je.... - waf - 12-12-2008 Treesong Wrote:Dan ben ik geen homo! als je godver alleen al het besluit neemt om naar die film te gaan is het echt kurk-in-hol-alarm voor de medeforummers. en dan ook nog binnen een week na de relaese.. :eeeek: Re: Ben je.... - Treesong - 12-12-2008 waf Wrote:Treesong Wrote:Dan ben ik geen homo! Het is nog erger: Voor-pre-mie-re [gay] Re: Ben je.... - Mukkus - 12-12-2008 Dit topic gaat langzaam van 'Wit Licht' naar 'Zwart Gat'...... Re: Ben je.... - waf - 12-12-2008 en dat weiger je niet eens? how low can you go? ze kunnen die film vanaf nu beter witte nicht noemen. :razz: Re: Ben je.... - Moker - 12-12-2008 dit gaat weer helemaal of topic...het ging eerst over docters van leeuwen en nu over marco prostato Re: Ben je.... - Treesong - 12-12-2008 waf Wrote:en dat weiger je niet eens? Ik kan moeijk nee zeggen tegen Willemijn. Bovendien kreeg je een gratis Warchild petje! Re: Ben je.... - Moker - 12-12-2008 warchild petjes zijn voor pedo's.... :| Re: Ben je.... - Treesong - 12-12-2008 Moker Wrote:warchild petjes zijn voor pedo's.... :| En zo zijn we weer terug bij Artuur Docters van Leeuwen :-" Re: Ben je.... - Moker - 12-12-2008 roflmao :lol: Re: Ben je.... - Bumme - 12-12-2008 Beyonce Knowles! Re: Ben je.... - Hoef - 12-12-2008 Willemijn was in haar studentijd in Leiden ook al een over the top semi-geëngageerd kwezeltje dat niet naar de kapper durfde. Blijkbaar is zij niet volwassen geworden. @Tree: dat jij op dergelijke types valt, verbaast me dan weer niet :razz: Re: Ben je.... - gittermaster - 12-12-2008 @ Moker: Justin Timberlake zeker wel erg goed acteren. Ik raad je aan om Alpha Dog eens te gaan kijken en dan nog maals je mening te geven Re: Ben je.... - waf - 12-12-2008 Hoef Wrote:Willemijn was in haar studentijd in Leiden ook al een over the top semi-geëngageerd kwezeltje dat niet naar de kapper durfde. Blijkbaar is zij niet volwassen geworden. dit is dan vast niet willemijn het pijpzwijn? Re: Ben je.... - Hoef - 12-12-2008 Nee, das een andere. Deze Willemijn is waarschijnlijk een veganistische (mag geen vlees of andere dierlijke dingen aanraken en al helemaal niet met mond) okselhaarverzamelares Re: Ben je.... - Gerben Zonderland - 12-12-2008 Treesong Wrote:Maar ik heb toch liever een acterende zanger dan een zingende acteur! Re: Ben je.... - Bocaloca - 12-12-2008 welke smaak \/ \/ \/ Re: Ben je.... - Fred Naaigaren - 13-12-2008 Jessica Simpson is ook een hele goede actrice Re: Ben je.... - Gerben Zonderland - 17-12-2008 Bocaloca Wrote:welke smaak \/ \/ \/ Hazelnoot en chocolade graag. |