The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Doha / Brisbane / Chennai - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Doha / Brisbane / Chennai (/showthread.php?tid=4122) |
Re: Doha / Brisbane / Chennai - Haggie - 07-01-2009 Zei Ad dit 2 posts hierboven al niet... :-k Re: Doha / Brisbane / Chennai - buurs - 07-01-2009 Ad zei niet dat hij zich had teruggetrokken in Chennai En dat staat wel in het artikel. Re: Doha / Brisbane / Chennai - Haggie - 07-01-2009 vooruit .. :wink: Re: Doha / Brisbane / Chennai - Ad Wim - 07-01-2009 buurs Wrote:Ad zei niet dat hij zich had teruggetrokken in ChennaiO ja, waar dan? :roll: Re: Doha / Brisbane / Chennai - buurs - 07-01-2009 buurs Wrote:Davidenko meldt zich af voor Australian Open Re: Doha / Brisbane / Chennai - Haggie - 07-01-2009 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Ad zei niet dat hij zich had teruggetrokken in ChennaiO ja, waar dan? :roll: Laatste regel Ad :wink: Re: Doha / Brisbane / Chennai - Ad Wim - 07-01-2009 Maar dat artikel klopt sowieso niet, want het verondersteld dat hij helemaal niet is komen opdagen in Chennai... Re: Doha / Brisbane / Chennai - mindlight - 07-01-2009 Ad Wim Wrote:Maar dat artikel klopt sowieso niet, want het verondersteld dat hij helemaal niet is komen opdagen in Chennai... :x Re: Doha / Brisbane / Chennai - buurs - 07-01-2009 foei Adje [-X :lol: =D> Re: Doha / Brisbane / Chennai - Ad Wim - 07-01-2009 Ouch, te veel dingen tegelijk bezig :oops: Re: Doha / Brisbane / Chennai - Haggie - 07-01-2009 dat dagten wij al.. ![]() Re: Doha / Brisbane / Chennai - mindlight - 07-01-2009 Ik vond het ook al ongelovelijk. Re: Doha / Brisbane / Chennai - buurs - 07-01-2009 Ad Wim Wrote:Ouch, te veel dingen tegelijk bezig :oops: nu weet je hoe ik mij altijt voelt Re: Doha / Brisbane / Chennai - mindlight - 07-01-2009 buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Ouch, te veel dingen tegelijk bezig :oops: [-X Jij gaf elders aan dat als je het druk hebt je minder op het forum bent. Dat betekent dat die ontelbare spelfouten van jou niet aan een gebrek aan concentratie te wijten zijn, maar het lijkt er meer op dat je de taal gewoon niet beheerst. Re: Doha / Brisbane / Chennai - buurs - 07-01-2009 ik heb het afgelopen jaar al een aantal keren aangegeven dat ik altijd snel tussendoor typ en dat ik het daarom op gevoel doe. en ik beheers de taal idd niet genoeg, dat het bij mij automatisch goed gaat. Re: Doha / Brisbane / Chennai - _Tampie - 08-01-2009 mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:Maar dat artikel klopt sowieso niet, want het verondersteld dat hij helemaal niet is komen opdagen in Chennai... Buiten de spelfout klopt de inhoud ook niet..... De tennisser maakte zijn afmelding kenbaar in de Indiase stad Chennai, waar hij zijn opwachting zou maken bij de Chennai Open. Hij was dus wel aanwezig in Chennai, anders kan hij zijn afmelding niet in Chennai kenbaar maken. Re: Doha / Brisbane / Chennai - Ad Wim - 08-01-2009 "... waar hij zijn opwachting zou maken bij de Chennai Open" Dat veronderstelt dat hij hij die opwachting dus niet gemaakt heeft, terwijl hij wel gewoon de 1e ronde gespeeld en gewonnen heeft. Re: Doha / Brisbane / Chennai - Haggie - 08-01-2009 Ad Wim Wrote:"... waar hij zijn opwachting zou maken bij de Chennai Open" Je leert snel =D> :wink: Re: Doha / Brisbane / Chennai - Tripplexxx - 08-01-2009 Ad Wim Wrote:"... waar hij zijn opwachting zou maken bij de Chennai Open" Taalkundig is er niet zoveel mis hoor met deze zin. Je kunt ook je opwachting maken in de tweede ronde...... Re: Doha / Brisbane / Chennai - mindlight - 08-01-2009 ![]() Re: Doha / Brisbane / Chennai - Haggie - 08-01-2009 \ ![]() Re: Doha / Brisbane / Chennai - mindlight - 08-01-2009 Nee, maar de verhuizing is nu bijna rond. Dakdekkers zijn bijna klaar met het nieuwe dak, dus dan kan het daadwerkelijke wonen gaan beginnen, in plaats van het kampeergevoel van de afgelopen week. Re: Doha / Brisbane / Chennai - _Tampie - 08-01-2009 Ad Wim Wrote:"... waar hij zijn opwachting zou maken bij de Chennai Open" Jij zegt: Maar dat artikel klopt sowieso niet, want het verondersteld dat hij helemaal niet is komen opdagen in Chennai... Ik zeg: De tennisser maakte zijn afmelding kenbaar in de Indiase stad Chennai, waar hij zijn opwachting zou maken bij de Chennai Open. Hij is dus wel in Chennai geweest. Het artikel zegt dat hij zijn opwachting zou maken bij de Chennai Open, implicerend dat hij ofwel helemaal niet bij de Chennai Open is geweest ofwel er niet heeft deelgenomen. Dat is beide incorrect, want hij heeft er gespeeld dus hij was aanwezig en deed mee. Maar hij kan best in Chennai komen opdagen en toch niet zijn opwachting maken op het Chennai Open. Dus het artikel klopt inderdaad niet, maar niet (zoals jij zegt) omdat het veronderstelt dat hij niet zou komen opdagen in Chennai maar omdat hij zijn opwachting niet zou maken bij de Chennai Open (wat hij dus wel deed). Re: Doha / Brisbane / Chennai - Haggie - 08-01-2009 mindlight Wrote:Nee, maar de verhuizing is nu bijna rond. Dakdekkers zijn bijna klaar met het nieuwe dak, dus dan kan het daadwerkelijke wonen gaan beginnen, in plaats van het kampeergevoel van de afgelopen week. :8: Tof man! Dat heb je dan super voor elkaar. Kamperen is ook niet verkeerd hoor, alleen beetje koud.. :wink: Re: Doha / Brisbane / Chennai - mindlight - 08-01-2009 Haggie Wrote:mindlight Wrote:Nee, maar de verhuizing is nu bijna rond. Dakdekkers zijn bijna klaar met het nieuwe dak, dus dan kan het daadwerkelijke wonen gaan beginnen, in plaats van het kampeergevoel van de afgelopen week. Gisteren is de ketel helaas overleden inderdaad, dus ik weet hoe koud indoor kamperen kan zijn :roll: Maar er hangt een gloednieuwe inmiddels die ook nog eens zuiniger in gebruik is, dus ook dat is weer opgelost. Portemonnee is inmiddels wel volledig leeg :8: Re: Doha / Brisbane / Chennai - buurs - 08-01-2009 mindlight Wrote:Haggie Wrote:mindlight Wrote:Nee, maar de verhuizing is nu bijna rond. Dakdekkers zijn bijna klaar met het nieuwe dak, dus dan kan het daadwerkelijke wonen gaan beginnen, in plaats van het kampeergevoel van de afgelopen week. je kan heel makkelijk geld bij de bank uit de muur trekken :wink: Re: Doha / Brisbane / Chennai - mindlight - 08-01-2009 Maar na de aanschaf van een koelkast, wasmachine, droger, een nieuwe vloer en een nieuw dak begon het toch penibel te worden of de bank me het noodzakelijke geld voor een ketel ook nog kon verschaffen. :roll: Re: Doha / Brisbane / Chennai - buurs - 08-01-2009 mindlight Wrote:Maar na de aanschaf van een koelkast, wasmachine, droger, een nieuwe vloer en een nieuw dak begon het toch penibel te worden of de bank me het noodzakelijke geld voor een ketel ook nog kon verschaffen. :roll: wij hebben ook een nieuwe ketel. kun je natuurlijk gewoon leasen. dat doet 90% van de mensen bij aanschaf van een ketel. Re: Doha / Brisbane / Chennai - mindlight - 08-01-2009 Dat kan inderdaad, maar het was fiscaal wat aantrekkelijker om deze direct aan te schaffen. Re: Doha / Brisbane / Chennai - Haggie - 08-01-2009 daar heb je ff goed je 'mind' gebruikt ... |