The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Pokerkampioen van SD - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Thread: Pokerkampioen van SD (/showthread.php?tid=4174) |
Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 21-01-2009 Ekslem Wrote:Ik heb btw nog niemand in dit topic gezien die alleen mee zou willen doen bij een lage inzet.... Adder heeft vast geen internet op z'n werk :wink: Re: Pokerkampioen van SD - Ekslem - 21-01-2009 gittermaster Wrote:CC, wageningen, box, adwim, moker, Mss aankondiging op voetbal gedeelte! Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 21-01-2009 Ja! Misschien zijn er ook wel lui die het kennen van TV en het eens online willen proberen... Re: Pokerkampioen van SD - Mac - 21-01-2009 Sam (sam020) doet waarschijnlijk ook wel mee bij een lagere inzet (lees: onder de 10$). Weet alleen niet of het bij prive toernooien een probleem is als we op hetzelfde ip zitten? (gitter, deshotas weten jullie dat??) Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 21-01-2009 Even mailtje naar pokerstars... (zo van, allemaal bekenden, scheet en drie knikkers etc.) Doen ze vast niet moeilijk over Re: Pokerkampioen van SD - gittermaster - 21-01-2009 ik denk niet dat dit voor prive toernooien een probleem is, daar gaan ze er wel bij vanuit dat je elkaar kent. Wie is Sam020? Re: Pokerkampioen van SD - Mac - 21-01-2009 Sam Re: Pokerkampioen van SD - gittermaster - 21-01-2009 ooooooo, ![]() Vind wel dat elke deelnemer minimaal 1 post geplaatst moet hebben ![]() Re: Pokerkampioen van SD - gittermaster - 21-01-2009 Mogelijke deelnemers tot nu toe: gittermaster ekslem treesong harry bierdop Mac Sam020 Deshotas Meest waarschijnlijke dag: Donderdag. Echter kan ook een aantal donderdagen en een aantal andere dagen doen Waarschijnlijk buy in: tussen de 5 en 10 dollar Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 21-01-2009 3-5 dollar \ ![]() Re: Pokerkampioen van SD - Mac - 21-01-2009 gittermaster Wrote:ooooooo, zal t er zeggen ![]() Re: Pokerkampioen van SD - Bocaloca - 21-01-2009 Donderdagen vallen voor mij af, evenals dinsdagen. Dus zal helaas niet gaan lukken om mee te doen Re: Pokerkampioen van SD - Ekslem - 21-01-2009 Mac Wrote:gittermaster Wrote:ooooooo, Een chicka? :razz: @Bokkie: geen slappe smoesies [-X Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 21-01-2009 Bocaloca Wrote:Donderdagen vallen voor mij af, evenals dinsdagen. Jammer, maar... koffie met een kaakje bij de schoonouders gaat nu eenmaal voor... Re: Pokerkampioen van SD - Bocaloca - 21-01-2009 Treesong Wrote:Bocaloca Wrote:Donderdagen vallen voor mij af, evenals dinsdagen. Neuh sporten 8-[ Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 21-01-2009 Ekslem Wrote:Mac Wrote:gittermaster Wrote:ooooooo, Het is Chica of chick... :-" Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 21-01-2009 Bocaloca Wrote:Treesong Wrote:Bocaloca Wrote:Donderdagen vallen voor mij af, evenals dinsdagen. 2 dagen in de week? Toe maar... =D> Re: Pokerkampioen van SD - Ekslem - 21-01-2009 Treesong Wrote:Bocaloca Wrote:Treesong Wrote:Bocaloca Wrote:Donderdagen vallen voor mij af, evenals dinsdagen. Pokeren = sporten ![]() Re: Pokerkampioen van SD - Bocaloca - 21-01-2009 Treesong Wrote:Bocaloca Wrote:Treesong Wrote:Bocaloca Wrote:Donderdagen vallen voor mij af, evenals dinsdagen. Eigenlijk 4 in de week :oops: Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 21-01-2009 Poker je eigenlijk wel? :oops: En zo ja, wat is je naam op pokerstars? :waf: Re: Pokerkampioen van SD - Bocaloca - 21-01-2009 Treesong Wrote:Poker je eigenlijk wel? :oops: ja ik poker wel eens, alleen niet op stars, dus daar zal ik me moeten aanmelden ![]() Zondag is eventueel wel een optie Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 21-01-2009 waar poker je dan wel? Re: Pokerkampioen van SD - Bocaloca - 21-01-2009 Purtypoker meestal :oops: Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 21-01-2009 En hoe heet je daar :-" Re: Pokerkampioen van SD - Mac - 21-01-2009 Ekslem Wrote:Mac Wrote:gittermaster Wrote:ooooooo, af! my chica ![]() Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 21-01-2009 Fo-to's! Fo-to's! :razz: Re: Pokerkampioen van SD - Ekslem - 21-01-2009 Mac Wrote:Ekslem Wrote:Mac Wrote:gittermaster Wrote:ooooooo, Is ze tight of retarded? Re: Pokerkampioen van SD - Treesong - 21-01-2009 Treesong Wrote:Fo-to's! Fo-to's! :razz: Laat maar... ik heb al op je hyve gekeken :-" Re: Pokerkampioen van SD - deshotas - 21-01-2009 deshotas: maandag, dinsdag,woensdag,donderdag, vrijdag, zaterdag,zondag , alle feestdagen maakt allemaal weinig uit tussen 10-20 dollar mooi gezellig ik hoor het wel :8: Re: Pokerkampioen van SD - Mac - 21-01-2009 Treesong Wrote:Treesong Wrote:Fo-to's! Fo-to's! :razz: hehe daar zul je vast een stuk wijzer van zijn geworden van die hyves van haar.. |