The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Sparta - Graafschap - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Sparta - Graafschap (/showthread.php?tid=4496) Pages:
1
2
|
Re: Sparta - Graafschap - waf - 28-04-2009 Mukkus Wrote:waf Wrote:tof oh god, ken je dat weer niet. t eringjezus o ergeile f uckhoer gewoon een goed opgedroogde tof. :8: Re: Sparta - Graafschap - centre court - 28-04-2009 De Graafschap krijgt 't maar niet van de grond. Potentie is er absoluut om een 2e Heerenveen te kunnen worden. Zelfde mentaliteit, hele regio(Achterhoek) staat erachter, goede naam in Nederland, karakteristiek publiek/shirts enz. Ik ben natuurlijk niet geheel objectief maar ik vind dat De Graafschap in al deze facetten meer brengt dan Heracles. Enige is dat ze in Heracles een wat beter beleid hebben gevoerd de laatste 10 jaar. Graafschap is altijd bestuurlijk onrustig geweest wat korte termijn handelen met zich meebrengt. Ook nu staat er weer geen Eredivisie waardig elftal, wat kwalitatief trouwens niet minder is dan Roda, Heracles en Volendam. Dat mogen de heren op 't veld zich aantrekken. Probleem is dat ze nooit in maart al veilig zijn zodat ze altijd in mei en juni zich moeten verstrerken. Dan ben je vaak al te laat. Laten we hopen dat ze zich redden met Nac uit en Volendam thuis. Kind van de rekening wordt dan Roda als zij zondag niet thuis van Willem2 winnen. Re: Sparta - Graafschap - Peter - 28-04-2009 Tegen NAC missen ze hun halve middenveld, dus dat wordt weer niet veel soeps. Roda blijft dankzij PSV in de eredivisie, als we daar gewoon 2x van hadden gewonnen waren zij nu al zo goed als gedegradeerd en mochten wij de CL in. ![]() Re: Sparta - Graafschap - Treesong - 28-04-2009 Peter Wrote:Roda blijft dankzij PSV in de eredivisie, als we daar gewoon 2x van hadden gewonnen waren zij nu al zo goed als gedegradeerd en mochten wij de CL in. Het is gewoon een complot om zoveel mogelijk zuidelijk schorem in de Eredivisie te houden ![]() Re: Sparta - Graafschap - Peter - 28-04-2009 ![]() Re: Sparta - Graafschap - D'r an met de lippe - 28-04-2009 Centre Court, ben het met je eens dat De Graafschap meer potentie heeft dan Heracles. Mag duidelijk zijn dat fct hiervan de reden is. Wel hebben wij nog wel degelijk groeimogelijkheden natuurlijk. Vind echter niet terecht dat je karakteristiek publiek/shirts noemt, en vervolgens zegt dat De Graafschap in al deze facetten meer brengt. Zo zijn wij in het Nederlandse profcircuit uniek met de Zwart-Witte shirts, iets dat al 106 jaar het tenue van Heracles is. Als dat niet meer karakteristiek is :wink: En over het publiek zal ik voor de verandering dan maar een keer zwijgen :razz: Re: Sparta - Graafschap - Mukkus - 28-04-2009 D'r an met de lippe Wrote:Zo zijn wij in het Nederlandse profcircuit uniek met de Zwart-Witte shirts, iets dat al 106 jaar het tenue van Heracles is. Als dat niet meer karakteristiek is :wink: Van <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.Heracles.de">www.Heracles.de</a><!-- w -->: Quote:Dierbaar Hercules En even verder in de historie: Quote:Het nieuwe terrein bracht een primeur met zich mee, want voor het eerst in haar bestaan wist Heracles overtuigend te winnen van stadsgenoot "Oranje Nassau", met 13-0 maar liefst. Heracles was vanaf dat moment de beste club van Almelo, spoedig zou de regio Twente volgen en nog wat later gebeurde er nog meer moois. In het jaar 1910 werd besloten dat de tot dan toe gebruikte clubkleuren - zwart en groen - verwisseld werden voor het nu alom bekende zwart met wit. Het seizoen 1912-1913 was het laatste seizoen dat Heracles speelde op erve Bonthuis, het seizoen 1913-1914 werd er voor het eerst gebruik gemaakt van het - legendarische - terrein aan de Bornsestraat. En nu niet meer dom lullen, d'r omheen met de lipjes....met je Heracles-leugens. Dat is trouwens ook gewoon een ordinaire fusieclub.....bah! Je zal maar supporter zijn geweest van Inartie... ![]() Re: Sparta - Graafschap - D'r an met de lippe - 28-04-2009 Hahaha, het doet mij deugd dat jij het allemaal even keurig nazoekt mukkus. En Heracles is GEEN fusieclub, over dom lullen gesproken. Je weet zelf ook wel beter. Je kan toch wel lezen? Twee teams op een speelveldje die beide hun eigen nickname hadden besloten zich gezamenlijk in te schrijven bij de bond als 1 team. Pas toen werd er een echte club geboren. Dat ze in dat stukje de woordkeuze fusie gebruiken is ongelukkig, maar een ieder weet dat dit natuurlijk niet de fusie is in de zin van het woord anno 2009. Het is dat ik bijzonder slecht tegen onwaarheden over mijn club kan, anders had ik niet eens de moeite genomen om op jou geprovoceer (wat dat is het overduidelijk, tenzij je echt dom bent) te reageren. Voor de oplettende lezer; as zondag is de speciaalzaak van het Oosten (VI) dus jarig. Handhaving zou een leuk kado zijn... Re: Sparta - Graafschap - Treesong - 28-04-2009 Ik had toch hele andere beelden in mijn hoofd toen ik voor het eerst las van die jongens op een veldje... daar zag ik een paar ferme Almelose knapen met blonde kuiven door de modder schuiven die aan het end van de middag de stoere knuisten ineen drukten en afspraken om Heracles te vormen. Het klinkt toch een stuk minder romantisch als ik het zo lees, met een heuse vergadering in een hotel en zo :cry: Re: Sparta - Graafschap - Mukkus - 28-04-2009 Eigenlijk was het allemaal toevallig, ik ben altijd nieuwsgierig naar 'de kleuren' van een club. Waarom speelt Heracles bijvoorbeeld in zwart-wit, Graafeschap in blauw-wit en NAC en Vitesse bijvoorbeeld in geel-zwart. Het is een blijft een fusie. 2 clubs, hoe klein en onbenullig ook, die besluiten samen onder 1 naam verder te gaan is een fusie. In 1903 was dat een fusie, net zoals dat in 2009 nog steeds zo heet. :-$ Ik heb je nog niet gehoord over dat traditionele zwart-witte shirt, wat al 106 jaar jullie tenue is. :-$ Re: Sparta - Graafschap - Mukkus - 28-04-2009 waf Wrote:Mukkus Wrote:waf Wrote:tof Ik was even bang dat je met 'TOF' het volgende bedoelde: "Trots Op Feyenoord" "Wij gaan niet links, wij gaan niet rechts, wij gaan recht naar benee...." :wink: Re: Sparta - Graafschap - Mukkus - 28-04-2009 Treesong Wrote:Ik had toch hele andere beelden in mijn hoofd toen ik voor het eerst las van die jongens op een veldje... daar zag ik een paar ferme Almelose knapen met blonde kuiven door de modder schuiven die aan het end van de middag de stoere knuisten ineen drukten en afspraken om Heracles te vormen. Het klinkt toch een stuk minder romantisch als ik het zo lees, met een heuse vergadering in een hotel en zo En er waren er maar een paar met opgestroopte mouwen.... ![]() Re: Sparta - Graafschap - D'r an met de lippe - 29-04-2009 Mukkus Wrote:Eigenlijk was het allemaal toevallig, ik ben altijd nieuwsgierig naar 'de kleuren' van een club. Waarom speelt Heracles bijvoorbeeld in zwart-wit, Graafeschap in blauw-wit en NAC en Vitesse bijvoorbeeld in geel-zwart. Je gaat nog maar even door met je onzin. Het waren nog niet eens 2 officiële clubs, teams is een beter woord. Ik ga het je ook niet meer uitleggen waarom Heracles geen fusieclub is, je weet zelf ook wel beter. Als we wel een fusieclub waren geweest had wikipedia ons ook wel zo benoemd overigens. Bij Heracles heerst een anti-fusie cultuur en je weet best wat daarmee bedoeld wordt. Heracles is pure traditie. Pff ga ons even vergelijken met die indentiteitsloze fusietrolletjes. Over dat tenue zat ik er naast, 99 jaar dan, alsof dat er iets aan af doet. Re: Sparta - Graafschap - Balthazar - 29-04-2009 Wie gaat er even in Wikipedia kloten? :wink: Re: Sparta - Graafschap - Mukkus - 29-04-2009 D'r an met de lippe Wrote:had wikipedia ons ook wel zo benoemd overigens. Ow, prima....als jij wikipedia verkiezen boven de officiële site van Heracles. Hup Hollandia/Inartie Combinatie! |