The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel (/showthread.php?tid=4566) Pages:
1
2
|
Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Haggie - 18-05-2009 Prima hoor! Maar reageer dan niet zo dom de volgende keer aub! Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Ad Wim - 18-05-2009 Ik reageer niet dom, ik vraag me af waar je je in godsnaam telkens zo druk over maakt. Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Haggie - 18-05-2009 Jij bent hier toch een iniatiefnemer van de poll en bent onwijs fanatiek. Vul dan ook gewoon je eigen poll goed in. Zo moeilijk is dat toch niet. Dat het vandaag niet mee telt, ala.. Kun je niet tegen kritiek? Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Ad Wim - 18-05-2009 Of ik wel of niet tegen kritiek kan, staat hier los van, ik vul mijn poll namelijk goed in. Ik weet dat die wedstrijden niet meetellen, en ik weet dat Mitch dat weet, dus het doet er niet toe of ik een 0, 1, 2 invul of ze helemaal weglaat... Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Haggie - 18-05-2009 Ad Wim Wrote:Of ik wel of niet tegen kritiek kan, staat hier los van, ik vul mijn poll namelijk goed in. Ik weet dat die wedstrijden niet meetellen, en ik weet dat Mitch dat weet, dus het doet er niet toe of ik een 0, 1, 2 invul of ze helemaal weglaat... Lekker duidelijk idd dat ze er dan wel in worden gezet. Gelukkig weet jij alles, je brengt het alleen niet zo tof over! =; Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Mitch - 18-05-2009 Zucht, wat een discussie weer. Uiteraard tellen de wedstrijden van zondag niet mee, zeker als de poll er pas op zondag op komt. Ik zag pas later dat die 2 voor gisteren al op het programma stonden, maar toen hadden mensen al gepolld. Heb ze dus gewoon laten staan. Zondagwedstrijden van Roland Garros gaan natuurlijk wel meetellen, maar de poll staat er dan al op vrijdag op. Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Haggie - 18-05-2009 Mitch Wrote:Zucht, wat een discussie weer. Dat had ik ondertussen via een paar onnodige reacties al vernomen :wink: Maar prima, met of zonder die punten zal ik er toch wel uit gaan :8: Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Haggie - 19-05-2009 wat doen we met de bv? Wordt dit nu automatisch de eerstpollende? We kunnen ook nog een andere bv doen op de laatste eerste ronde partij van de dag ofzo? Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Mitch - 19-05-2009 Vervangende BV per PM naar alle deelnemers gestuurd. Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Mitch - 19-05-2009 Nog geen antwoord op de nieuwe BV van: Scholten, Juan Zueco, Andre en Ad Wim. Tot nu toe in de poules geen dezelfde antwoorden op de BV... Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Mitch - 19-05-2009 Dat Ad Wim nog niet heeft gereageerd, erg vreemd. Wel volop posten, maar geen nieuwe BV doorgeven. Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Haggie - 19-05-2009 mitch, als scholten het zelf al had gedaan, dan telt die :wink: Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Juan Zueco - 19-05-2009 Verstuurd. Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Ad Wim - 19-05-2009 Ik ook verstuurd. Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - Mitch - 19-05-2009 Alleen Andre nog. Re: Tennispoll 1e ronde Kitzbuhel - andre - 19-05-2009 Zie het net, verstuurd (17). |