The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Montreal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Montreal (/showthread.php?tid=4695)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Re: Montreal - Ad Wim - 10-08-2009

Dat zou kunnen, maar in deze draw verwacht ik niet zoveel verschillen als in IW en Miami eerder dit jaar. Zijn weinig echt leuke outsiders in vorm met een goede loting.

Re: Montreal - mindlight - 10-08-2009

Mwa ik verwacht toch een leuke tweedeling tussen Roddick en Djokovic hoor. Verder een toch wel behoorlijk aantal jongens die een paar rondes kunnen pakken, terwijl ze niets kosten, maar dat gaat dan weer ten koste van een topper.

Neem nou niet weer Karlovic Wink

En ik zie dus niet heel veel zekere 1e ronde winnaars, en zeker geen die ook nog een makkelijke seed hebben in de 2e ronde...

Re: Montreal - kooltje - 10-08-2009

mindlight Wrote:Mwa ik verwacht toch een leuke tweedeling tussen Roddick en Djokovic hoor. Verder een toch wel behoorlijk aantal jongens die een paar rondes kunnen pakken, terwijl ze niets kosten, maar dat gaat dan weer ten koste van een topper.
Ook een grote tweedeling tussen Federer en Murray verwacht ik. Samen met Roddick/Djokovic en dan wat klein grut. Denk dat het gros daarvoor gaat.

Ik denk dat vrijwel iedereen Murray heeft, en slechts een enkeling Federer...

Ik heb Murray niet, maar Federer ook niet :8:

Maar we weten dat jouw teams zelden standaard zijn :razz:

mindlight Wrote:Ik heb Murray niet, maar Federer ook niet :8:
Leuk! Tsonga, Gonzo of Davy dan toch zeker...Gewaagde keuze!

Ik heb denk ik wel 1 iemand die maar weinigen zullen hebben, en die hopelijk ook onder de radar is gebleven...

4 man hier...Dit wordt hem...

Moet nu een (hopelijk korte) meeting in, ben benieuwd zo!

mindlight Wrote:Moet nu een (hopelijk korte) meeting in, ben benieuwd zo!
Succes met beide.
Benieuwd naar het team van Monsterachtig. Verwacht iig Murray en Roddick bij hem maar je weet het nooit.

Buurs' team kun je alweer uittekenen. En waarsch snapt ie ook niet helemaal dat ie onderhand een beetje moet gaan gokken...

Ad Wim Wrote:Buurs' team kun je alweer uittekenen. En waarsch snapt ie ook niet helemaal dat ie onderhand een beetje moet gaan gokken...
Zet Buurs zijn team even neer voor tien uur..kijken of het klopt.

Re: Montreal - buurs - 10-08-2009

Ad Wim Wrote:Buurs' team kun je alweer uittekenen. En waarsch snapt ie ook niet helemaal dat ie onderhand een beetje moet gaan gokken...

Zet mijn team hier nu neer dan.

Afgelopen weken toch 500 pnt ingelopen.

Nu ook weer een heel verschillend team met Vos.

Gaat spannend worden.

Federer, Roddick, Potro en Bogo hier. Murray lijkt me ook erg goed maar verwacht een geweldige Federer

Re: Montreal - Overdune - 10-08-2009

F. Dancevic Montreal 10 in 593
A. Murray Montreal 10 in 8260
A. Roddick Montreal 10 in 5470
J. Isner Montreal 0 in 754
J. Del Potro Montreal 10 in 5005
S. Querrey Montreal 10 in 1495

Geen Hewitt, Murray moet hem eraf slaan.

Re: Montreal - Haggie - 10-08-2009

mur, djo, pot en isner

TJa, te laat, maar je kunt Buurs' team altijd wel raden. Nu was het wel duidelijk dat hij Roddick, Potro en Murray zou nemen en een hoop kleintjes. En daarom wint ie dus nooit, je moet af en toe een verrassing nemen. En zeker nu, als je in moet halen... #-o

Overdune Wrote:F. Dancevic Montreal 10 in 593
A. Murray Montreal 10 in 8260
A. Roddick Montreal 10 in 5470
J. Isner Montreal 0 in 754
J. Del Potro Montreal 10 in 5005
S. Querrey Montreal 10 in 1495

Geen Hewitt, Murray moet hem eraf slaan.
Geen Hewitt lijkt me ook niet zo gek met JCF in R1.

Re: Montreal - Overdune - 10-08-2009

Hoezo standaard, mijn team is gewoon de top 6 meest gekozen. :razz:

Ad Wim Wrote:TJa, te laat, maar je kunt Buurs' team altijd wel raden. Nu was het wel duidelijk dat hij Roddick, Potro en Murray zou nemen en een hoop kleintjes. En daarom wint ie dus nooit, je moet af en toe een verrassing nemen. En zeker nu, als je in moet halen... #-o

Volgens mij kan ik niet veel meer verschillen met Vos hebben.... :roll:

Ja, omdat híj durft, jij hebt zoals altijd weer een standaard, laf team.

Ad Wim Wrote:TJa, te laat, maar je kunt Buurs' team altijd wel raden. Nu was het wel duidelijk dat hij Roddick, Potro en Murray zou nemen en een hoop kleintjes. En daarom wint ie dus nooit, je moet af en toe een verrassing nemen. En zeker nu, als je in moet halen... #-o
Dat hij alle kleintjes in het deel van Potro en Roddick neemt is dan wel weer verrassend. Murray moet het alleen doen bovenin.

Haggie Wrote:mur, djo, pot en isner
Dan heb je nog wat onbenut gelaten, maar verder prachtig team!

Monster heeft Federer...Dat bevestigd mijn vertrouwen Wink

kooltje Wrote:
Dat hij alle kleintjes in het deel van Potro en Roddick neemt is dan wel weer verrassend. Murray moet het alleen doen bovenin.
Ach ja, dat zijn natuurlijk wel allemaal verwachte kleintjes. Maar het nemen van een grote jongen wordt vrijwel altijd beloond.

En de hele week zit ie Roddick af te zeiken omdat ie zo slecht is, en dan neemt ie hem nu toch Undecided

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:mur, djo, pot en isner
Dan heb je nog wat onbenut gelaten, maar verder prachtig team!
Hij heeft een heel ander team...

kooltje Wrote:Monster heeft Federer...Dat bevestigd mijn vertrouwen Wink
Denk toch nog steeds dat Murray de betere HC-speler is. Maar die heeft een lastige loting tot de SF...