The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
catan kaartspel - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: catan kaartspel (/showthread.php?tid=50)

Pages: 1 2

- Marshall - 11-09-2005

Nou, wil graag voorbereid aan de slag gaan Box, zodat ik precies weet hoe ik de 30/45 sec het best kan besteden....

- Phoebus - 12-09-2005

Lijkt dit een beetje op het bordspel???

- Adder - 12-09-2005

Phoebus Wrote:Lijkt dit een beetje op het bordspel???

ja, vind ik wel. Ik heb nu een paar potjes gespeeld, 1 x gewonnen, maar ook een paar domme fouten al gemaakt.
Ik ben daar Adder20.

- Box Brother - 12-09-2005

Om even aan te geven hoe snel een rating kan zakken .... ik was 1945 en hang nu weer op 1500 .... het kan rap verkeren ....

- Marshall - 13-09-2005

Tsja... stond laatst het hoogst van de laatste tijd: 1526. Sta nu weer rond de 1350..... :roll:

- Marshall - 13-09-2005

Volgens mij zit er ook ergens een bug in... Heb nu al een paar keer gehad dat iemand 3 legers plaatst, aanvalt en vervolgens aan het eind van zijn beurt NOG eens 3 legers plaatst (nee, niet schuift, echt plaatst)

aaaaargh, en die fucking timer word ik ook gek van... Heb nu al een paar maal een partij weggegeven doordat ik net qua tijd niet uitkom. Kuttijd!

- Marshall - 13-09-2005

Ongelooflijk, net weggespeeld door een stormramtechniek...

- JAZZ - 13-09-2005

hier speel ik wel is potje catan, doet het goed Wink

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.catanweb.net/index.php">http://www.catanweb.net/index.php</a><!-- m -->

- Adder - 16-09-2005

Gisteren pakkie reet gekregen van Gitter. 11 spelletjes gespeeld, nog steeds maar 1 overwinning. :x

- gittermaster - 17-09-2005

maar er speelden ook wel 2 flapdrollen mee....

- Marshall - 18-09-2005

Haha, ik heb gitter afgelopen week pakkie reet gegeven (hij mij daarvoor ook maar goed Wink). Ondertussen volgens mij zo'n 10 overwinningen ofzo uit iets van 90 partijen

- gittermaster - 18-09-2005

ik zit in level 3, wat houdt dat in?

- Marshall - 18-09-2005

Dat je level 2 en level 3 spelers overwonnen hebt. Hoe het precies werkt weet ik ook niet...

- Robert-vdl - 22-09-2005

Ik ben de laatste tijd ook weer wat actiever op DominateGame. Het is een goede afwisseling tussen het strijken door :8: .

Ik maak even een samenvatting van de forummers die dit spel spelen:

Lapswanz - Robert-vdl
FireBox - Boxbrother
marshall19 - Marshall
Marshall1980 - Marshall
bruijntjes.net - gittermaster

zijn er verder nog spelende forummers?

- Guest - 22-09-2005

Deathstar Wink

- Mist - 22-09-2005

Heb tijdje terug toevallig ook weer eens wat potjes gespeeld (gewoon als Mist). De laatste weken niet meer, maar zo nu en dan zal ik er wel zijn.

ps het is eigenlijk toeval dat ik dit bekijk, misschien handig om de titel aan te passen (op de startpost na gaat het toch alleen maar over risk), wie weet trekt het dan meer forummers. Ooit was het een hype met volgens mij tientallen sd'ers die riskten...

- Gerben Zonderland - 22-09-2005

Mist Wrote:Heb tijdje terug toevallig ook weer eens wat potjes gespeeld (gewoon als Mist). De laatste weken niet meer, maar zo nu en dan zal ik er wel zijn.

ps het is eigenlijk toeval dat ik dit bekijk, misschien handig om de titel aan te passen (op de startpost na gaat het toch alleen maar over risk), wie weet trekt het dan meer forummers. Ooit was het een hype met volgens mij tientallen sd'ers die riskten...

Ik weet wel dat er tientallen SD-ers gedart hebben bij Spelpunt, maar ook dat is een zachte dood gestorven...

- Mist - 22-09-2005

Dat was nog vrij recent. Voor die riskhype moet je terug naar 2001 ofzo, toen het nog bruijntjes.net was, je niks hoefde te downloaden en er geen banners op het spelbord zaten cry

- Adder - 22-09-2005

Adder20

- Yzeren Henkie - 27-09-2005

Mist Wrote:Dat was nog vrij recent. Voor die riskhype moet je terug naar 2001 ofzo, toen het nog bruijntjes.net was, je niks hoefde te downloaden en er geen banners op het spelbord zaten cry

Hmmm dat is nou precies de reden waarom ik er destijds mee gestopt ben. Tijdens mijn studie uit de treuren gedaan onder de naam Baraccus...

- Marshall - 27-09-2005

Robert-vdl Wrote:Ik ben de laatste tijd ook weer wat actiever op DominateGame. Het is een goede afwisseling tussen het strijken door :8: .

Ik maak even een samenvatting van de forummers die dit spel spelen:

Lapswanz - Robert-vdl
FireBox - Boxbrother
marshall19 - Marshall
Marshall1980 - Marshall
bruijntjes.net - gittermaster

zijn er verder nog spelende forummers?

huh? Ik wilde me als Marshall1980 inschrijven maar dat kortte de site self af naar Marshall19 Big Grin
Wist niet dat de 1980-variant ook nog bestond?!

- EB Sports - 21-05-2006

...............