The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
It's a Goal (Seizoen 7) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: It's a Goal (Seizoen 7) (/showthread.php?tid=553) |
- Matador! - 31-03-2006 Mochten jullie interesse hebben in 1 of meerdere spelers van mijn team, dan hoor ik dat graag. - gittermaster - 31-03-2006 ook hier interesse... R Bywater R Wright P Laycock :razz: - cruijff - 02-04-2006 gittermaster Wrote:welke ploeg is van jou? meot ik ze op de lijst zetten? - gittermaster - 03-04-2006 cruijff Wrote:gittermaster Wrote:welke ploeg is van jou? Als jij ze niet meer nodig hebt... ![]() - cruijff - 03-04-2006 gittermaster Wrote:cruijff Wrote:gittermaster Wrote:welke ploeg is van jou? Ik nok er fftjes mee, dus je mag ze hebben. Ze staan vanaf nu op de lijst... - cruijff - 03-04-2006 Ze zijn best duur ![]() Wil je Dudfield niet hebben :roll: - gittermaster - 03-04-2006 Heb op 2 geboden, de duurste komt snel, nadat de transfer van mijn spits is afgerond.... - cruijff - 03-04-2006 gittermaster Wrote:Heb op 2 geboden, de duurste komt snel, nadat de transfer van mijn spits is afgerond.... Approved..... - gittermaster - 03-04-2006 Dudfield is idd een beste.. ![]() Graag.. Wat een salaris heeft die gast trouwens... Thx by the way. - gittermaster - 03-04-2006 ai, ik kan nog maar 2 spelers kopen... Zou je die keeper kunnen cancellen, dan koop ik Dudfield van je. ![]() thx alvast Edit: Dat kon ik zelf doen ![]() - cruijff - 04-04-2006 dudfield op de list... - EB Sports - 05-04-2006 1-1 gelijkgespeeld tegen een 9*-team, die verbazingwekkend op de een na laatste plaats staat. - Matador! - 05-04-2006 Mijn account is gecanceld, blijkbaar te lang niet ingelogd ofzo... En EB wat een dramatisch resultaat. :roll: - EB Sports - 06-04-2006 Kijk maar eens naar het aantal sterren van de teams waartegen ik gisteren en vandaag speelde. - Bocaloca - 07-04-2006 ja 9 sterren so? als het goed is horen er elf sterren in je elftal te lopen - Gerben Zonderland - 07-04-2006 On-topic: WE ARE THE CHAMPIONS! Voor de 4e keer in 5 jaar ben ik kampioen geworden. Dat was ik eergisteren trouwens al, zag ik net, want ik heb 16 punten voorsprong en er zijn nu nog maar 3 wedstrijden te gaan. Merkwaardig dat het vorig seizoen zo moeizaam ging en ik nu met 2 vingers in de neus kampioen word. Van de ploegen die gepromoveerd zijn, is eentje tweede geworden en die andere twe hangen ergens in de middenmoot. :cheers: - EB Sports - 07-04-2006 Met 4-5 verloren. Wat moet je als al je keepers geschorst zijn? - Gerben Zonderland - 07-04-2006 EB Sports Wrote:Met 4-5 verloren. Wat moet je als al je keepers geschorst zijn? Zorgen dat je meer keepers hebt? en Agressie niet elke keer op 10 zetten? - Matador! - 07-04-2006 EB Sports Wrote:Met 4-5 verloren. Wat moet je als al je keepers geschorst zijn? Prutser. Meer keepers in je selectie hebben natuurlijk. Ik had er op een gegeven moment 5, waarvan de beste 95/100 was. - Voyou - 07-04-2006 Zozo ik lig ook op kampioenskoers, 6 punten voorsprong op de nr.2 en een veel beter doelsaldo. Het is dus voldoende elke dag even minder dan een minuutje in te loggen om een team op te stellen.. - EB Sports - 07-04-2006 Gerben Zonderland Wrote:Hij stond op 9 en vandaag op 7. In de vorige wedstrijd werden 2 keepers geschorst.EB Sports Wrote:Met 4-5 verloren. Wat moet je als al je keepers geschorst zijn? - EB Sports - 07-04-2006 Matador! Wrote:Jij bent zelf een prutser. Jij zit niet eens in divisie 1.EB Sports Wrote:Met 4-5 verloren. Wat moet je als al je keepers geschorst zijn? - gittermaster - 07-04-2006 aiai, daar gaat t kampioenschap.... - EB Sports - 07-04-2006 Voor jou ja. - Bocaloca - 07-04-2006 EB Sports Wrote:Matador! Wrote:Jij bent zelf een prutser. Jij zit niet eens in divisie 1.EB Sports Wrote:Met 4-5 verloren. Wat moet je als al je keepers geschorst zijn? als je in 3 begonnen bent ben je inderdaad echt goed om na zoveel tijd een keer in 1 te komen ja :roll: - EB Sports - 07-04-2006 Bocaloca Wrote:2 keer.EB Sports Wrote:Matador! Wrote:Jij bent zelf een prutser. Jij zit niet eens in divisie 1.EB Sports Wrote:Met 4-5 verloren. Wat moet je als al je keepers geschorst zijn? - Matador! - 07-04-2006 EB Sports Wrote:Bocaloca Wrote:2 keer.EB Sports Wrote:Matador! Wrote:Jij bent zelf een prutser. Jij zit niet eens in divisie 1.EB Sports Wrote:Met 4-5 verloren. Wat moet je als al je keepers geschorst zijn? Ja je bent idd die DEGRADATIE van Eppie vergeten Boca... :lol: - gittermaster - 07-04-2006 en nu weer geen kampioen. We verwachten toch wel wat meer van SD-ers... - Bocaloca - 07-04-2006 Matador! Wrote:EB Sports Wrote:Bocaloca Wrote:2 keer.EB Sports Wrote:Matador! Wrote:Jij bent zelf een prutser. Jij zit niet eens in divisie 1.EB Sports Wrote:Met 4-5 verloren. Wat moet je als al je keepers geschorst zijn? over prutsers gesproken dus ![]() - Gerben Zonderland - 10-04-2006 gittermaster Wrote:en nu weer geen kampioen. We verwachten toch wel wat meer van SD-ers... :lol: Ik vind trouwens dat er in divisie 1 helemaal niet zoveel goede teams zitten. Dat team van Eppie rol ik sowieso met een nulletje of 3 op. :8: Ik sta inmiddels 17 punten voor trouwens, doordat de nummers 2 en 3 telkens stuivertje wisselen. Daaronder is het helemaal treurig, want de nummer 4 staat alweer 8 punten achter de nummer 3. Hiermee zijn de promovendi definitief bekend. |