The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
TMS Parijs - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: TMS Parijs (/showthread.php?tid=5708) |
Re: TMS Parijs - buurs - 08-11-2010 Haggie Wrote:Davy kan er mooi af tegen Kohlschreiber. Davy kan er idd af tegen Kohl, maar hij kan ook zomaar de finale halen. Re: TMS Parijs - buurs - 08-11-2010 Stille Wrote:Klasse Buurs. Geen topper genomen en een team met risico. Nu maar hopen voor je dat het goed gaat vallen. In zo'n team had ik gewoon zin. We zien wel. Re: TMS Parijs - Haggie - 08-11-2010 buurs Wrote:Stille Wrote:Klasse Buurs. Geen topper genomen en een team met risico. Nu maar hopen voor je dat het goed gaat vallen. Re: TMS Parijs - buurs - 08-11-2010 Ik heb bijna iedere week wel gokjes, Heggie. Re: TMS Parijs - Mac - 08-11-2010 Aan de ene kant mooi als t beloond wordt...aan de andere kant de ironie is wel heerlijk als het nu helemaal fout gaat. Re: TMS Parijs - Haggie - 08-11-2010 Vandaag: Istomin (1) - Becker (11) Malisse - Nieminen (13) Clement (5) - Lopez (3) Berrer (4) - Fognini (6) Russel (2) - Stepanek Starace - Llodra (7) Bakker (3) - Giraldo (13) Mahut (4) - Gasquet (1) Wawrinka (5) - Ouanna Re: TMS Parijs - Haggie - 08-11-2010 buurs Wrote:Ik heb bijna iedere week wel gokjes, Heggie. Deze keer opvallend veel. Davy en Cilic vind ik echt hele beroerde keuzes. Federer en Djokovic zullen zich wel terugtrekken ofzo :wink: Re: TMS Parijs - Ad Wim - 08-11-2010 Dat is helemaal geen gokken wat buurs doet, de top 4 wint zelden Parijs en spaart zich bijna altijd voor de WTF. Zou eerder een gok zijn om een top 4-jongen te nemen. Muv Murray wellicht, omdat die nauwelijks gespeeld heeft. Re: TMS Parijs - Stille - 08-11-2010 Haggie hoe zit het met jou? Liever LTM winnen of deze week met FTM winnen. Het wordt nu wel lastig he? Eigenlijk ben ik best dom geweest om Federer en Giraldo te nemen, nb degenen die ervoor gaan zorgen dat ik de leiding na deze week kwijt ben. Ach er is overal wat voor te zeggen. Let the games begin! Re: TMS Parijs - buurs - 08-11-2010 Mac Wrote:Aan de ene kant mooi als t beloond wordt...aan de andere kant de ironie is wel heerlijk als het nu helemaal fout gaat. Lachen, gieren, brullen dan idd. Ik heb afgelopen weekend fantastisch nieuws gehad en heb daarom weinig tijd aan mijn team besteed. Het is een gevoelsteam geworden. Re: TMS Parijs - Haggie - 08-11-2010 buurs Wrote:Mac Wrote:Aan de ene kant mooi als t beloond wordt...aan de andere kant de ironie is wel heerlijk als het nu helemaal fout gaat. gaat je hondje bevallen? Re: TMS Parijs - Overdune - 08-11-2010 :lol: Re: TMS Parijs - Stille - 08-11-2010 Je gaat toch niet zeggen dat er een kleine Buurs geboren gaat worden : Stel je voor dat er over een jaar of 15 nog een Buurs mee gaat doen Re: TMS Parijs - Overdune - 08-11-2010 Ad Wim Wrote:Dat is helemaal geen gokken wat buurs doet, de top 4 wint zelden Parijs en spaart zich bijna altijd voor de WTF. Zou eerder een gok zijn om een top 4-jongen te nemen. Muv Murray wellicht, omdat die nauwelijks gespeeld heeft. Op zich eens, maar Djoko heeft behalve afgelopen week nauwelijks gespeeld en ook Murray zal toch wel wat ritme op willen doen. Re: TMS Parijs - buurs - 08-11-2010 Haggie Wrote:buurs Wrote:Mac Wrote:Aan de ene kant mooi als t beloond wordt...aan de andere kant de ironie is wel heerlijk als het nu helemaal fout gaat. ineen keer goed =D> Re: TMS Parijs - Stille - 08-11-2010 Ik weet de naam van de hond al : lucky Re: TMS Parijs - buurs - 08-11-2010 Stille Wrote:Ik weet de naam van de hond al : lucky nee, ik hem naar jou vernoemen. Re: TMS Parijs - Haggie - 08-11-2010 Stille Wrote:Haggie hoe zit het met jou? Liever LTM winnen of deze week met FTM winnen. Het wordt nu wel lastig he? Federer - Roddick finale Re: TMS Parijs - Stille - 08-11-2010 buurs Wrote:Stille Wrote:Ik weet de naam van de hond al : lucky Dat is wel een eer dat je de hond Stille gaat noemen =D> Re: TMS Parijs - buurs - 08-11-2010 Stille Wrote:buurs Wrote:Stille Wrote:Ik weet de naam van de hond al : lucky en die hond ga ik heel veel knuffelen :wink: Re: TMS Parijs - Overdune - 08-11-2010 Over supertroef gesproken: Gasquet Re: TMS Parijs - Stille - 08-11-2010 buurs Wrote:Stille Wrote:buurs Wrote:Stille Wrote:Ik weet de naam van de hond al : lucky [gay] Re: TMS Parijs - Scholten! - 08-11-2010 Feli buurs! Mooi dat er over 15 jr hier een kleine Dannis op het forum zit, die we dan flink kunnen aanpakken. Re: TMS Parijs - Stille - 08-11-2010 Effe serieus. Gefeliciteerd Buurs! :-({|= Re: TMS Parijs - Haggie - 08-11-2010 Je wordt dus vader? Re: TMS Parijs - buurs - 08-11-2010 Haggie Wrote:Je wordt dus vader? yep. Re: TMS Parijs - Stille - 08-11-2010 Ik weet nog wel een leuke naam : Ad Buurs :excited: Re: TMS Parijs - centre court - 08-11-2010 Feli Buurs! =D> Buursweek! Deze week 10 subtoppers gekozen. Hopen dat de top 3 faalt en dat mannen als Soderling, Ferrer en Davy die plaatsen in de finale opeisen. Ook bijna geen qualies, die mogen er dus zsm uit. Re: TMS Parijs - buurs - 08-11-2010 thanks mannen! Re: TMS Parijs - Stille - 08-11-2010 En dan begint Becker direct met een break |