The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur (/showthread.php?tid=6072) |
Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Ad Wim - 27-07-2011 Ad-week! Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Haggie - 27-07-2011 Het wordt uiteraard een Haggie-week! Jullie juichen alweer te vroeg : Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - buurs - 27-07-2011 Ultrasupermonstersuperdeluxe troeven Chiudinelli en Dasnieres de Veigy gaan mij het goud bezorgen! :8: Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Stille - 27-07-2011 Mitch: Astana: Golubev def. Kukushkin Tampere: Prodon def. Paire Wuhai: Soeda def. Weintraub Dortmund: Schoorel def. Zeballos Recanati: Clement def. Sijsling Mindlight: Astana: Sela def. Chiudinelli Tampere: Paire def. Nieminen Wuhai: Soeda def. Ryderstedt Dortmund: Greul def. Phau Recanati: Clement def. Schuettler Haggie: Astana: Golubev def. Kuku Tampere: Haggie* def Buurs* Wuhai: Soeda def. Ryderstedt Dortmund: Schoorel def Zeballos Recanati: Del Bonis* def. Schuettler Buurs: Astana: Chiudinelli* def Dustov* Tampere: Dasnieres de Veigy* def Klec* Wuhai: Ouanna* def Klaasen* Dortmund: L. Mayer* def Stebe* Recanati: Bautista-Agut* def Nielsen* Center Court: Astana: Golubev def. Kukushkin Tampere: Knittel def. Paire Wuhai: Soeda def. Ryderstedt Dortmund: Schoorel def. Stebe Recanati: Del Bonis* def. Schuettler Scholten: Astana: Golubev def. Kukushkin Tampere: Prodon def. Guez Wuhai: Soeda def. Ryderstedt Dortmund: Zeballos def. Ignatik Recanati: Clement def. Sijsling Ad Wim: Astana: Beck d. Kravchuk Tampere: Prodon d. Paire Wuhai: Soeda def. Ryderstedt Dortmund: Schoorel d. Mayer* Recanati: De Schepper d. Sijsling Stille: Astana : Kukushkin def Golubev Tampere : Prodon def Gensse Wuhai : Soeda def Weintraub Dortmund : Stebe* def Schoorel Recanati : De Schepper def Bautista* Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Stille - 27-07-2011 Klasse Dustov : Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Haggie - 27-07-2011 Beetje jammer dat ik nu pas zie dat held Del Bonie al eruit is :cry: Kavcic en Gonzo deze week ook al 1e ronde exit :cry: Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Stille - 27-07-2011 Je moet je helden wel goed bijhouden he. en niet een dag later zien dat hij verloren heeft.. Ik kan eigenlijk concluderen dat je vannacht ook al niet hebt gezien. Sjonge jonge Haggie. Helden moet je vereren! :eten: Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Haggie - 27-07-2011 Stille Wrote:Je moet je helden wel goed bijhouden he. en niet een dag later zien dat hij verloren heeft.. Ik ben er ook voor ze, in goede en slechte tijden. Gonzalez in 2 van Kunitsyn zien verliezen, was wel even slikken. Ward heeft vorige week gelukkig keurig gepresteerd en ook Verdasco lijkt het weer een beetje op te pakken! : Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - centre court - 27-07-2011 Pak zelf maar weer een keer het racket op Hag. Ik zit vanaf vanmiddag t/m het weekend in Steenderen dus mooi dicht bij de tennisbaan. :8: Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Stille - 27-07-2011 Dat worden weer clashes! Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Haggie - 27-07-2011 centre court Wrote:Pak zelf maar weer een keer het racket op Hag. Ik zit vanaf vanmiddag t/m het weekend in Steenderen dus mooi dicht bij de tennisbaan. :8: Vernader je nader. Steenderen? Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Stille - 27-07-2011 Ik heb een site gevonden die sneller is met het doorgeven van de resultaten van de challengers: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://tennis.wettpoint.com/en/results-atp.html">http://tennis.wettpoint.com/en/results-atp.html</a><!-- m --> Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - centre court - 27-07-2011 Stille, nu je toch aan 't lunchen bent, ik wil nog even het eea aanpassen aan mijn ctm voorspellingen, zie onder: Center Court: Astana: Golubev def. Kukushkin, als Golubev zijn volgende ronde verliest neem ik Lisnard ipv hem. Tampere: Knittel def. Paire, ik neem Zeballos ipv Knittel, had niet verwacht dat ie zo slecht zo zijn. Wuhai: Soeda def. Ryderstedt Dortmund: Schoorel def. Stebe Recanati: Del Bonis* def. Schuettler, als Schuettler niet wint van Galvani dan wil ik Galvani als verliezend finalist. Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Haggie - 27-07-2011 Ik zou Del Bonie ook even aanpassen als ik jou was CC :wink: ps. Ad gaat hier toch niet op reageren. :8: Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - centre court - 27-07-2011 Del Bonie is een held van jou, geen kwaad woord over hem. Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Stille - 27-07-2011 Del Bonie [gay] Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Ad Wim - 27-07-2011 Ik dacht altijd dat het onderwijs in Nederland van zeer hoge kwaliteit was, ondanks de negatieve verhalen die je leest in de media. Helaas bevestigt CC die negatieve verhalen maar al te vaak... Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Haggie - 27-07-2011 Ad Wim Wrote:Ik dacht altijd dat het onderwijs in Nederland van zeer hoge kwaliteit was, ondanks de negatieve verhalen die je leest in de media. Wijsneus. Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - centre court - 27-07-2011 De namen van spelers zouden hier vaker geschreven moeten worden zoals je 't uitspreekt, heerlijk. Qbot, Bleek, Vis en Del Bonie zijn daar enkele voorbeelden van. Verder zijn Staraatsjie, Joesnie en Kweeevas leuke spelerts. Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - centre court - 27-07-2011 Ad Wim Wrote:Ik dacht altijd dat het onderwijs in Nederland van zeer hoge kwaliteit was, ondanks de negatieve verhalen die je leest in de media. haha ik neem aan dat je doelt op één of andere spelfout... ik heb het al vaker gezegd hier maar voor de mensen die traag van begrip zijn(maar wel heel goed lettertjes kunnen neuken) nog één keer dan, ik geef geen Nederlands maar Economie. Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Ad Wim - 27-07-2011 Uiteraard heb ik het niet over spelfouten. Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - centre court - 27-07-2011 Ad Wim Wrote:Uiteraard heb ik het niet over spelfouten. ok. Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Stille - 27-07-2011 centre court Wrote:Ad Wim Wrote:Ik dacht altijd dat het onderwijs in Nederland van zeer hoge kwaliteit was, ondanks de negatieve verhalen die je leest in de media. Economie. Oh vandaar dat jij de geluksfactor altijd vindt :-k : Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Haggie - 27-07-2011 Stille, kun jij voor mij even de uitslag van Zebbalos zoeken? Ik kan mijn held nergens vinden! Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Ad Wim - 27-07-2011 6-3 1-2 Klizan eraf en Mayer door. Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Haggie - 27-07-2011 Ad Wim Wrote:6-3 1-2 ty! Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Stille - 27-07-2011 Haggie Wrote:Stille, kun jij voor mij even de uitslag van Zebbalos zoeken? Ik kan mijn held nergens vinden! Eerst de naam goed spellen he. Je weet toch wel dat jouw held Zeballos heet :-" Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Haggie - 27-07-2011 Stille Wrote:Haggie Wrote:Stille, kun jij voor mij even de uitslag van Zebbalos zoeken? Ik kan mijn held nergens vinden! Geef nou maar door dat ie gewonnen heeft!? Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Ad Wim - 27-07-2011 Heeft ie, 63 64. Re: CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur - Haggie - 27-07-2011 Ad Wim Wrote:Heeft ie, 63 64. Mooi. In de finale mag ie eraf tegen Schoorel! |