The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
De mysterieuze mailtjes - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: De mysterieuze mailtjes (/showthread.php?tid=6195) |
Re: De mysterieuze mailtjes - _Tampie - 07-11-2011 andre Wrote:Bij een evt. diskwalificatie is het niet onterecht dat de oorspronkelijke nummer 6 5e wordt, zo werkt het nu eenmaal met diskwalificaties. De prijzen zijn voor de eerste 5 die niet gediskwalificeerd worden. Arco staat op plek 3, goed voor 50 euro. Nu schuift plek 4 door naar 3, 5 naar 4 en 6 naar 5. Dan zijn er dus 3 man die ''beter worden" van de situatie respectievelijk met 20, 10 en 20 euro. Totaal klassement: 1: ââ¬180,- 2: ââ¬80,- 3: ââ¬50,- 4: ââ¬30,- 5: ââ¬20,- Re: De mysterieuze mailtjes - buurs - 07-11-2011 Meest logische lijkt mij, dat iedereen boven Arco een plek opschuift. Kan ik nog voor een top 5 gaan. Al gaat dat met dit feestteam wel lastig worden. :8: Re: De mysterieuze mailtjes - Scholten! - 07-11-2011 Haha, zo blijkt maar weer met wat voor fanatiekelingen je hier op he forum te maken hebt. Re: De mysterieuze mailtjes - centre court - 07-11-2011 Dat wordt dus knokken met Kraai en Buurs voor de 4e en 5e stek. Re: De mysterieuze mailtjes - buurs - 07-11-2011 je hoeft met mij niet te knokken om de 4e plek. Re: De mysterieuze mailtjes - centre court - 07-11-2011 buurs Wrote:je hoeft met mij niet te knokken om de 4e plek. 600 punten. Je weet het nooit. Re: De mysterieuze mailtjes - Ad Wim - 07-11-2011 andre Wrote:Bij een evt. diskwalificatie is het niet onterecht dat de oorspronkelijke nummer 6 5e wordt, zo werkt het nu eenmaal met diskwalificaties. De prijzen zijn voor de eerste 5 die niet gediskwalificeerd worden.Ik zie niet in waarom het onterechter zou zijn als de huidige top 5 een hogere prijs zou krijgen dan als de huidige nummer 6 opeens een prijs krijgt. Beiden zijn uitzonderingsoplossingen, want een diskwalificatie komt in dit spel nooit en te nimmer voor. Bij andere sporten wel. Het maakt mij ook niet zoveel uit, beide oplossingen vind ik prima. Ik gaf alleen een alternatief voor het prijzengeld weggeven. Verdeel het dan onder de rechtmatige prijswinnaars, en dat zijn degenen die top 5 eindigen onbetwistbaar. Of het voor de nummer 6 terecht is, valt dus over te twisten. Re: De mysterieuze mailtjes - centre court - 07-11-2011 Als een sprinter met atletiek 3e wordt en later wordt gediskwalifeerd wordt dan krijgt de eigenlijke nummer 4 natuurlijk ook brons. Re: De mysterieuze mailtjes - Ad Wim - 07-11-2011 Dat zeg ik dus, dat is gangbaar bij sport en zeker bij atletiek. Het is zelfs gewoon een regel en dus voor iedereen duidelijk. Bij ons is het in principe niet eens mogelijk. Re: De mysterieuze mailtjes - _Tampie - 07-11-2011 Waarom zou het bij ons in principe niet mogelijk zijn? Als er iemand is die niet meedoet aan het poultje, dan schuift de rest op. Ik vind dit een vergelijkbaar geval, Arco komt niet in de aanmerking voor prijzen (vooruitlopend op dit besluit), dus schuiven die door. Lijkt me niets vreemds aan. Re: De mysterieuze mailtjes - Ad Wim - 07-11-2011 Diskwalificatie is toch niet mogelijk bij ons? Re: De mysterieuze mailtjes - buurs - 07-11-2011 precies. Ad wil graag 5 euro meer verdienen :8: Re: De mysterieuze mailtjes - buurs - 07-11-2011 Ad Wim Wrote:Diskwalificatie is toch niet mogelijk bij ons? Wat gebeurt er nu dan? Re: De mysterieuze mailtjes - centre court - 07-11-2011 Bij valsspelen wordt je uitgesloten. Ik zou niet weten waarom dat hier niet kan. Re: De mysterieuze mailtjes - mindlight - 07-11-2011 Laten we nou morgen even afwachten voordat we prematuur allerlei dingen gaan roepen. Re: De mysterieuze mailtjes - Stille - 07-11-2011 Hij zit nu denk ik bij Oss-Dordrecht dus misschien dat ie morgen zijn verhaal gaat doen Re: De mysterieuze mailtjes - Ad Wim - 07-11-2011 buurs Wrote:Je bent toch met me eens dat dit een hoogst uitzonderlijk geval is, dat nooit meer voor zal komen?Ad Wim Wrote:Diskwalificatie is toch niet mogelijk bij ons? En nogmaals, ik vind elke oplossing prima, het maakt me echt niet uit. Zou alleen niet weten waarom de ene boven de andere geplaatst moet worden. Re: De mysterieuze mailtjes - buurs - 07-11-2011 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Je bent toch met me eens dat dit een hoogst uitzonderlijk geval is, dat nooit meer voor zal komen?Ad Wim Wrote:Diskwalificatie is toch niet mogelijk bij ons? Jij bent altijd van de details en jij geeft aan dat het niet mogelijk is bij FTM. Dus wel. Ik ben het met je eens dat het uitzonderlijk is, maar dat doet er niet toe. Als de nr. 3 niet heeft betaald, schuift de rest ook een plek op neem ik aan. Re: De mysterieuze mailtjes - Roos - 08-11-2011 Goed en duidelijk verhaal. Ik ben het volkomen met centre court eens. Re: De mysterieuze mailtjes - kuiper - 08-11-2011 Ik wil Arco zijn reactie eerst even afwachten voordat ik met mijn oordeel kom. Ik kan je al wel zeggen dat ik met alle spelletjes die ik mee doe bloed fanatiek kan zijn, maar nooit vals zou spelen. Als ik ergens een hekel aan heb is dat het. Je mag alles uit de kast halen, mits het binnen de spelregels valt. Het zou inderdaad jammer zijn, want Arco doet wel met meer spellen hier mee op het forum volgens mij. Re: De mysterieuze mailtjes - Haggie - 08-11-2011 Ben ook benieuwd dat Arco te vertellen heeft. Hij moet toch zelf ook gezien hebben dat er iedere keer een mail verstuurd werd. Even afwachten wat hij zegt, dan vel ik een oordeel. Voorlopig staat hij niet sterk. Re: De mysterieuze mailtjes - Stille - 08-11-2011 Denk niet dat hij een reactie gast geven. Als hij niets fout had gedaan was ie al lang met een reactie gekomen Re: De mysterieuze mailtjes - Mac - 09-11-2011 Aangezien Arco blijkbaar problemen heeft om op het forum te komen heeft hij een mailtje naar mij gestuurd. Ik zal z'n mail hier neerzetten. Ik moet er ook een kleine uitleg bij geven aangezien het anders niet bij iedereen even duidelijk is. Arco belde me dus op dat hij had gehoord over wat er hier op het forum allemaal gezegd werd over hem. Hij vertelde toen dat hij een weekend weg was met z'n vriendin en aan een vriend z'n wachtwoord had gegeven en dat die z'n team zou maken enzo. De rest vertelt het mailtje denk ik vrij goed. Even ter informatie: Arco is niet geblockt van het forum, ik heb dus even geen idee waarom hij problemen heeft om er op te komen. Hij kan alleen niet meer op het afgesloten deel voor de organisatie. Quote:Martijn, Re: De mysterieuze mailtjes - Ad Wim - 09-11-2011 Tja, het is allemaal niet te bewijzen, maar het is wel erg vaag. Als hij het aan die vriend heeft overgegeven, hoe komt het dan dat hij ingelogd heeft vanaf hetzelfde IP-adres waarop Arco altijd inlogt? Weet die vriend opeens hoe ie op het admin-gedeelte komt en de DB open en dicht zet? Waarom zou een vriend dat in godsnaam zo doen? Het feit dat hij dit alleen naar Mac doet en niet op het forum, waarop hij dus wel kan, en dat hij stiekem ook nog even een sneer geeft naar Mac zelf, spreekt ook niet bepaald voor hem. Als ie nou van onbesproken gedrag was geweest, zoals de andere organisatoren, dan was het nog wat anders geweest. Maar als ik voor mezelf spreek, verandert er wmb na dit verhaal niets aan de eerdere beslissing van Mac. Re: De mysterieuze mailtjes - Kraai - 09-11-2011 Ad Wim Wrote:Tja, het is allemaal niet te bewijzen, maar het is wel erg vaag. Ik ben het volledig met AD eens..erg vaag verhaal met nog veel onduidelijke zaken ! Ik kan me nog evt iets voorstellen bij het hetzelfde IP adres (Arco's werkplek/computer op het werk bijv) hoewel dit natuurlijk ook al vreemd is, maar het is natuurlijk nergens voor nodig en van geen enkele toegevoegde waarde om die vriend ook te vertellen hoe die op het admin-gedeelte komt en hoe de DB open en dicht gezet moet worden. :!: Als je dit al doet dan moet je ook de consequenties dragen als het dan fout gaat. Re: De mysterieuze mailtjes - buurs - 09-11-2011 Ad Wim Wrote:Tja, het is allemaal niet te bewijzen, maar het is wel erg vaag. Precies mijn gedachte. Ik neem aan dat je wel degelijk ervaring nodig hebt, om de database open en dicht te zetten. Re: De mysterieuze mailtjes - Mac - 09-11-2011 Arco gaf aan dat hij de link naar het adminpanel in z'n favorieten had staan. De database openen is op zich een kwestie van op 1 knop drukken. Echter zoals gezegd is alleen het openen van de database niet genoeg. Hij moest ook de sluitingstijd van de database aanpassen omdat anders de database gelijk gesloten werd. Dit vond ik wel vrij inventief voor iemand met geen ervaring maar is op zich ook geen rocket science. Je kan in het adminpaneel heel makkelijk met dropdown menu's de sluitingstijd van de database aanpassen. Re: De mysterieuze mailtjes - Ad Wim - 09-11-2011 Dat is ook zo, daarom zei ik ook dat het uiteindelijk moeilijk te bewijzen is. Maar het is gewoon een raar verhaal. Natuurlijk moet zo'n gozer dat lukken met een beetje pielen, maar waarom zou die dat in godsnaam doen?! Als ie echt zou weten dat ie in het admin-gedeelte zat, dan kijk je toch uit wat je doet voordat je iets onherstelbaar verkloot? Dan denk je toch 3x na voordat je zo'n ingreep doet? En wat zou het je als vriend kunnen schelen dat er één speler wegvalt? Je neemt slechts de honneurs waar. Dan moet je wel leip fanatiek zijn om zo'n move uit te halen bij niet eens je eigen team! Het blijft dan ook nog toevallig dat ie net nadat Buurs en ik zeiden dat Potro niet speelde, het veranderd heeft. Dan kan ie dus op het forum op Arco's account, maar Arco kan dat een dag later opeens niet meer? Re: De mysterieuze mailtjes - Stille - 09-11-2011 Asjemenou Re: De mysterieuze mailtjes - omyaca - 09-11-2011 Ad Wim Wrote:Het blijft dan ook nog toevallig dat ie net nadat Buurs en ik zeiden dat Potro niet speelde, het veranderd heeft. Dan kan ie dus op het forum op Arco's account, maar Arco kan dat een dag later opeens niet meer?Zijn collega heeft natuurlijk het wachtwoord van Arco's forum-account gewijzigd, dat kan bijna niet anders. |