The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Barcelona / Boekarest - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Barcelona / Boekarest (/showthread.php?tid=6430) |
RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 25-04-2012 Waar is die Tomic mee bezig? Dacht effe een tank. Pakt 2-0 voorsprong in de 2e set en nu loopt ie weer achter de feiten aan. Hup Montanes, Del Bonis en Brands! Montanes mist effe 0-40 bij 2-2 RE: Barcelona / Boekarest - _Tampie - 25-04-2012 Nadal is niet zo'n hele slechte keuze hoor. Als hij het toernooi wint dan zul je op sommige managers wat verliezen, op de meeste niet. Als Murray de finale haalt dan wint Atlanta zeker wel op de meesten met Ferrer. Op de lange termijn wel -EV, de keuze voor Nadal. Zeker omdat hij dus in 1 op x van de gevallen niet het toernooi wint. En als hij het wel wint, is het denk ik neutraal of een kleine -EV. Kukushkin nauwelijks gekozen, opmerkelijk. Nishi veel meer, dus hup Kuku! (25-04-2012, 10:17 AM)Stille Wrote: Vandaag 13 wedstrijden in Barcelona en 4 in Boekarest. Hopen dat het vandaag wat drukker op het forum is. Alleen Jansoe, Mist, Mindlight en ik hebben gisteren gepost. Komop jongens! Laat het forum weer een beetje leven Zo zie je maar weer hoe afhankelijk we zijn van Ad. RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 25-04-2012 Idd Tampie :-) Brands eikel! Staat 5-4 30-0 voor en verliest de volgende 4 punten op zijn eigen serve. Rebreak 5-5 RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 25-04-2012 Lekker Zopp...Nu de set ook pakken... TB bij Delbonis en Anderson... RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 25-04-2012 Opeens gaat het kut. Del Bonis die 1e set verliest, Brands die loopt te klooien (ook al heb ik Zopp ook) en Montanes die stukken minder speelt. De veelgekozen Nishikori ook helaas een break voor RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 25-04-2012 Pff gaat lekker...Zelfs Montanes verliest een set RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 25-04-2012 Drama die gast. Totaal geen zelfvertrouwen om de wedstrijd te killen. Hij had die 0-40 gewoon moeten benutten en dan was het kaassie. Delbonis ook al break achter in de 2e. Dat gaat hem niet worden RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 25-04-2012 Kom op Delbonis! Break ff terug en tik die Anderson van de baan daarna! Volhouden Montanes! Gewoon je service winnen en dan is het goed! Kom op Brands! Maak het af! Zopp heb ik ook, maar die is vele malen meer gekozen! RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 25-04-2012 Knappe keuze die Brands...Dat hij van Dodig zou winnen had ik niet gedacht. RE: Barcelona / Boekarest - Mac - 25-04-2012 ben bang dat t voor delbonis niet meer gaat lukken. Alleen montanes even geen gekke dingen meer doen nu, gewoon afmaken RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 25-04-2012 (25-04-2012, 12:33 PM)Mac Wrote: ben bang dat t voor delbonis niet meer gaat lukken. Alleen montanes even geen gekke dingen meer doen nu, gewoon afmaken JE zegt het en Tomic breakt terug ![]() RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 25-04-2012 (25-04-2012, 12:33 PM)Mac Wrote: ben bang dat t voor delbonis niet meer gaat lukken. Alleen montanes even geen gekke dingen meer doen nu, gewoon afmaken Helaas...3-3 RE: Barcelona / Boekarest - Mac - 25-04-2012 ...ik zeg wel niks meer ![]() RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 25-04-2012 Delbonis breakt ook terug. Das dan wel weer gunstig ![]() Brands heeft gewonnen. Das mooi! Kom op Montanes en Delbonis! Make my day! RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 25-04-2012 Brands is prima. Ad heeft hem bijv niet. Montanes moet gewoon door! MUST. Delbonis break netjes terug maar nu weer bp tegen. Volgens mij heeft de hele top delbo (hen hier geen stats) RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 25-04-2012 (25-04-2012, 12:41 PM)Stille Wrote: Brands is prima. Ad heeft hem bijv niet. Montanes moet gewoon door! MUST. Delbonis break netjes terug maar nu weer bp tegen. Volgens mij heeft de hele top delbo (hen hier geen stats) Nr 14 is de eerste die Delbonis niet heeft... RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 25-04-2012 Ok die is dus niet zo heel erg belangrijk (voor mij dan) maar Anderson heb ik wel weer bij LTM. Hup Montanes! Do it! RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 25-04-2012 (25-04-2012, 12:45 PM)Stille Wrote: Ok die is dus niet zo heel erg belangrijk (voor mij dan) maar Anderson heb ik wel weer bij LTM. Hup Montanes! Do it! Ik heb met FTM Anderson niet en Delbonis wel, dus Hup Delbonis. Zelfde geldt voor Tomic en Montanes. Tomic heb ik niet en Montanes wel. RE: Barcelona / Boekarest - Mac - 25-04-2012 argh kei kei kei toch...ga er vanuit dat het een foutje was en in de 3e set netjes hersteld wordt RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 25-04-2012 Wij hebben zo''n beetje dezelfde belangen. Lekker dat Kuku de 2e set wint trouwens. De Jap mag er best uit RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 25-04-2012 Laat die Kukushin maar lekker winnen. ![]() RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 25-04-2012 Tomic mist zijn 1e MP RE: Barcelona / Boekarest - Mac - 25-04-2012 Ik voel een buursje aankomen, montanes wint na 6 mp's tegen te hebben gehad en wint vervolgens het toernooi RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 25-04-2012 Lekker DELBONIS!!!!!!! RE: Barcelona / Boekarest - Mac - 25-04-2012 delbonis pakt de set! RE: Barcelona / Boekarest - Mac - 25-04-2012 en kei pakt gelijk de break, hop! RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 25-04-2012 (25-04-2012, 12:58 PM)Mac Wrote: delbonis pakt de set! Huh er stond eerst bij mij op tipex met 7-5 en dat Delbonis mocht begnnen met serveren in set 3. NU staat er ineens 7-6 en Anderson die begint. Montanes maakt eindelijk 5-5 RE: Barcelona / Boekarest - Mac - 25-04-2012 ja bij mij ook...dacht al dat t aan mij lag RE: Barcelona / Boekarest - kuiper - 25-04-2012 Die Montanes, ik hoop toch echt wel dat hij wint!! RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 25-04-2012 Die Tomic. Mist effe 4 MP en nu in de problemen op eigen serve. Het is zo voorspelbaar edit : 15-40 2 BP voor Monty Hup X-men |