The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Forum Open 2006 (ot) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Forum Open 2006 (ot) (/showthread.php?tid=799) Pages:
1
2
|
- Lamme Lennie - 19-07-2006 Bumme Wrote:Mukkus Wrote:Geen gvb, wel eens wat clinics gehad en op die 100 meter baantjes. Lukt al aardig, moet ik zeggen, maar nog geen Tiger Woods. Geweldig is dat! Met een klomp aan een stok een handbal zo ver mogelijk het weiland in meppen! \ ![]() ![]() Dat ging me beter af dan het afslaan op een driving range btw. - FC Wageningen - 19-07-2006 Lamme Lennie Wrote:Is wel lache idd, was eerste bij een familiedagje. :8:Bumme Wrote:Mukkus Wrote:Geen gvb, wel eens wat clinics gehad en op die 100 meter baantjes. Lukt al aardig, moet ik zeggen, maar nog geen Tiger Woods. - Ekslem - 02-10-2006 Donderdag clinic, maar wel kledingvoorschriften :| . Wat een onzin! - FC Wageningen - 02-10-2006 Ekslem Wrote:Donderdag clinic, maar wel kledingvoorschriften :| . Wat een onzin!Kledingvoorschriften bij boerengolf. Wat ze tegenwoordig al niet eisen voor een recreatief familiedagje :wink: . - Saartje - 02-10-2006 waf Wrote:hartstikke leuk plan, ik heb al een clinic gehad en in ierland 18 (par3) holes gelopen en ik ben een supertalent. jammer waf !! :8: Ik ben wel van de partij hoor (geen GVB btw) - Lamme Lennie - 02-10-2006 FC Wageningen Wrote:Ekslem Wrote:Donderdag clinic, maar wel kledingvoorschriften :| . Wat een onzin!Kledingvoorschriften bij boerengolf. ![]() - Berend Botje - 02-10-2006 Ricochan Wrote:Ik heb 1 keer een clinic gedaan, putten was brilliant (omdat ik vroeger veel midget golf speelde) :wink: Bij mij was het precies andersom, ik heb 1 keer met mijn volleybalclubje een golfles gehad, het putten hield niet over, maar ik sloeg bij het afslaan de eerste bal al verder dan de mensen die daar al jaren speelden. Het doel was uiteindelijk te proberen het karretje te raken dat in de verte de ballen aan het ophalen was. - Ekslem - 06-10-2006 Gister dus die clinic gehad. Ben verkocht, erg leuke sport, maar ook erg moeilijk. Vond het frusterend dat die bal niet altijd precies uitkwam waar ik wilde. Heb er wel een beetje aanleg voor (voetballer he!) aangezien ik er met de eerste prijs vandoor ben gegaan :razz: . Heb nu wel spierpijn in vooral mijn rug, maar dat zal vooral liggen aan mijn zwakke rug en een verkeerde techniek denk ik. - Hoef - 06-10-2006 Berend Botje Wrote:Ricochan Wrote:Ik heb 1 keer een clinic gedaan, putten was brilliant (omdat ik vroeger veel midget golf speelde) :wink: Das altijd het mooist! Die gasten zitten wel goed beschermd maar als je het wagentje raakt, schrikken ze zich echt de tering van de klap :lol: . Re: Forum Open 2006 (ot) - Bumme - 23-09-2009 3 jaar later, misschien nu wat meer interesse om een Forum-open te houden? 4 man is genoeg voor een flight. Re: Forum Open 2006 (ot) - Bocaloca - 23-09-2009 kan geen meter golfen. Wellicht is anders het pitch en put een optie. Dat heb ik wel regelmatig gedaan en is ook zeer leuk Re: Forum Open 2006 (ot) - Mac - 23-09-2009 ik ben er nog altijd wel voor in! Re: Forum Open 2006 (ot) - Adder - 23-09-2009 Ik heb ook wel interesse (geen GVB). Re: Forum Open 2006 (ot) - Nr. 12 - 23-09-2009 Of voetgolf Re: Forum Open 2006 (ot) - Gerben Zonderland - 24-09-2009 Ik ga mijn GVB pas in het voorjaar halen, maar P&P lijkt me een leuk idee. :8: Re: Forum Open 2006 (ot) - Bumme - 24-09-2009 Ik mik in eerste instantie voor een Open van GVBérs. Kijken of we minimaal een flight vol kunnen krijgen. Re: Forum Open 2006 (ot) - Bocaloca - 24-09-2009 2 flight een GVB flight en een P&P flight En afsluiten met een etentje of wat dan ook Re: Forum Open 2006 (ot) - Bumme - 24-09-2009 Bocaloca Wrote:2 flight een GVB flight en een P&P flight Leuk idee ! |