The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Talpa in het nieuwe seizoen; beter of slechter? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Talpa in het nieuwe seizoen; beter of slechter? (/showthread.php?tid=892) |
- Treesong - 28-08-2006 Ekslem Wrote:een koekerd! :lol: - Ekslem - 28-08-2006 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:een koekerd! Tsja nieuw seizoen dus sloeber was wel aan vervanging toe :wink: - Gerben Zonderland - 28-08-2006 Ekslem Wrote:Treesong Wrote:Ekslem Wrote:een koekerd! In Groningen noemen ze zo iemand een Oosterparker of een OPW-er. - joep - 28-08-2006 Dat moeten ze in Groningen helemaal zelf weten. :lol: - Gerben Zonderland - 28-08-2006 joep Wrote:Dat moeten ze in Groningen helemaal zelf weten. :lol: Dat zullen ze ook wel doen, denk ik. Als iemand uit Heerewaarden (waar leg dat dan?) zegt dat het niet mag, denk ik niet dat dat ze interesseert... :wink: - Voyou - 09-09-2006 *HOP* Wat een prutsers zeg, door technische problemen geen samenvatting van Excelsior - Heerenveen en geen buitenlands voetbal... :roll: :roll: Het leek wel Studio PSV zo :razz: - Bredanaar - 10-09-2006 ![]() - Gerben Zonderland - 05-03-2007 Wat lulde die Gullit nou weer over de menselijke kant van de scheidsrechter en dat hij die moet laten zien? #-o Dat interesseert helemaal niemand wat. Gewoon fluiten als je moet fluiten en een kaart geven als die gegeven moet worden. Ik heb liever dat er een robot op het veld staat die alles goed ziet dan een scheidsrechter met 'menselijke' kanten. Opzouten! Oh, en wat dat onnozele voorstel van die Blaater betreft (topic/post is weg, volgens mij): Je kunt, m.i. beter een extra scheidsrechter op het veld zetten dan twee extra grensrechters. Bij de meeste andere veldsporten met veel spelers heb je twee of meer scheidsrechters. Waarom bij voetbal niet? Die 1500 euro per wedstrijd is ook peanuts. - Tripplexxx - 26-06-2007 Tien overgenomen door RTL..... - Depor - 27-06-2007 Met de voetbalrechten........joepie! Leo Driessen als commentator! - Legion - 27-06-2007 Joepieeeeeeeeeeeeeeeee :8: :8: :8: - Ricochan - 27-06-2007 En iedereen gaat gewoon mee dus er verandert niets... - Legion - 27-06-2007 Kunnen Wilfred Gonorroe en consorten niet ontslagen worden. ![]() - Depor - 27-06-2007 Voetbal Insite met en Barbara en Frits Barend..... :eeeek: - Treesong - 27-06-2007 Legion Wrote:Kunnen Wilfred Gonorroe en consorten niet ontslagen worden. Ik heb begrepen dat ze Wilfred niet terug willen bij RTL :razz: - Legion - 27-06-2007 Treesong Wrote:Legion Wrote:Kunnen Wilfred Gonorroe en consorten niet ontslagen worden. Wat een geweldig nieuws. 10 uur 's ochtend en mijn dag kan al niet meer stuk - Depor - 27-06-2007 Ja Wilfred had ze nog al genaaid...contractje tekenen bij RTL en een maand later naar Talpa vertrekken... - Ricochan - 27-06-2007 Treesong Wrote:Legion Wrote:Kunnen Wilfred Gonorroe en consorten niet ontslagen worden. Was al op het nieuws dat er geen kwaad bloed is tussen rtl en Genee dus die komt gewoon terug met het voetbalprogramma....en als het meezit kan die trol barend oprotten en kan hij zijn oude baantje ook weer terug krijgen :razz: - Ekslem - 27-06-2007 Ricochan Wrote:Treesong Wrote:Legion Wrote:Kunnen Wilfred Gonorroe en consorten niet ontslagen worden. Daar zou Riekki maar al te blij mee zijn! - kooltje - 27-06-2007 Legion Wrote:Kunnen Wilfred Gonorroe en consorten niet ontslagen worden.die kunnen zeker wel ontslagen worden...linda de mol voorlopig de enige die mee gaat. Fons gooide vanmorgen bij evers al een hengeltje uit naar Jack van Gelder - Jansoe - 27-06-2007 Moet het met die dikke kop van Van Gelder wel een aardig stevige hengel zijn... - Lamme Lennie - 27-06-2007 Jansoe Wrote:Moet het met die dikke kop van Van Gelder wel een aardige stevige hengel zijn... Vang je meer met een aardige hengel? - Jansoe - 27-06-2007 Heb je niets beters te doen? ![]() - Ekslem - 26-07-2007 :razz: Quote:Samenvattingen voortaan in 'logische' volgorde - Mac - 26-07-2007 op basis van belangrijkheid!! yeah ajax tenminste weer altijd als eerste! - Ekslem - 26-07-2007 Psies :lol: - Ricochan - 26-07-2007 Ekslem Wrote::razz: MAW na 30/45 minuten kan de tv weer overgeschakeld worden..en dalen de kijkcijfers enorm. - Peter - 26-07-2007 Ricochan Wrote:Ekslem Wrote::razz: En zo hoort het :!: Genee is dus definitief van het programma afgehaald, lullig voor m. :lol: Ik zie hem trouwens liever vandaag dan morgen terugkeren bij Voetbal Insite, daar zat hij prima op zn plek. Sinds Babsie zn plek overnam werd het programma stukken minder leuk. Wel jammer dat van Hanegem daar nu weg is, zullen we v/d Gijp wel vaker krijgen. :| - Treesong - 26-07-2007 Ricochan Wrote:MAW na 30/45 minuten kan de tv weer overgeschakeld worden Ik denk dat de gloryhuntertjes van die achterlijke club uit Eindhoven graag blijven wachten tot het eind van het programma, als de aftiteling al loopt. :roll: - Ekslem - 26-07-2007 Wat een dijenkletser weer :lol: treurmuis |