The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
verslag prijsuitreiking wk toto uiterwijkwinkel / kuiper - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: verslag prijsuitreiking wk toto uiterwijkwinkel / kuiper (/showthread.php?tid=993) Pages:
1
2
|
- Dugarry - 19-09-2006 Ad Wim, trap eens een keer geen open deur in! - Voyou - 19-09-2006 Ad Wim Wrote:Dugarry Wrote:De heer V.H. Oberg staat inderdaad ook bekend als een notaire oplichter :roll: .Wat is een notaire oplichter? Anders vraag je even hetzelfde als GZ een paar minuten eerder... :roll: - Dugarry - 19-09-2006 Ad Wim Wrote:Quote:Sterke Dorus de Vries kan Celtic niet stoppen En zet eens een keer iets in het goede topic. - Ekslem - 22-09-2006 Ekslem Wrote:kuiper Wrote:Sorry Ekslem. :oops: En? :razz: - Dugarry - 22-09-2006 En? - Bocaloca - 22-09-2006 N&N 's? - Ekslem - 02-10-2006 Heb de bal inmiddels binnen, waarvoor dank Kuiper! Heb er al een paar panna's meegemaakt =D> - Treesong - 02-10-2006 Ekslem Wrote:Heb er al een paar panna's meegemaakt =D> Doe je benen dan ook dicht man! - Vret Mien Gras - 02-10-2006 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Heb er al een paar panna's meegemaakt =D> Ik draag bijna elke dag de kledij die Tree mij heeft opgestuurd die ik won met de TTT. - Dugarry - 02-10-2006 Ik heb mijn prijs ontvangen van Kuiper! Toppiejoppie! - Treesong - 02-10-2006 Vret Mien Gras Wrote:Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Heb er al een paar panna's meegemaakt =D> Tis nog geen Sinterklaas hè, daarna mag je zeuren :wink: - franco - 22-05-2007 hij staat nu weer bovenaan,beetje reclame maken voor uiterwijkwinkel en een medeforummer.... mag best.... : ![]() - Tripplexxx - 22-05-2007 franco Wrote:hij staat nu weer bovenaan,beetje reclame maken voor uiterwijkwinkel en een medeforummer.... mag best.... : Je bedoelt een verkapte vorm van gloryhunten? :| - franco - 22-05-2007 Tripplexxx Wrote:franco Wrote:hij staat nu weer bovenaan,beetje reclame maken voor uiterwijkwinkel en een medeforummer.... mag best.... : als jij dat zou wil noemen...vind ik dat best.... dat gloryhunten heb ik niet zo nodig.... :8: dat ik redelijk goed ben in het voorspellen van voetbaluitslagen heb ik al vaker laten zien..... :8: maar jij ook succes met het voorspellen triplexxx - Dugarry - 22-05-2007 franco Wrote:Tripplexxx Wrote:franco Wrote:hij staat nu weer bovenaan,beetje reclame maken voor uiterwijkwinkel en een medeforummer.... mag best.... : ![]() - Bocaloca - 22-05-2007 franco Wrote::nono:Tripplexxx Wrote:franco Wrote:hij staat nu weer bovenaan,beetje reclame maken voor uiterwijkwinkel en een medeforummer.... mag best.... : - Bumme - 22-05-2007 @Franco: Hoe was Italie? @Winnaars van TTT; Hoe was de wijn? - franco - 23-05-2007 bumme, ik ga pas zaterdag as. dus ik weet het je daarna wel te vertellen... als sommige hier dat tenminste niet weer zien als gloryhunten...... :wink: |