The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Weekend - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Weekend (/showthread.php?tid=162) |
- Ekslem - 07-04-2006 Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:En wat zijn de geile plannen voor dit weekend? Waarom reageer jij in godsnaam met een foto van jezelf? - Gerben Zonderland - 07-04-2006 Ekslem Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:En wat zijn de geile plannen voor dit weekend? Wat heeft de naam van god daar in hemelsnaam mee te maken? - _Tampie - 07-04-2006 Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:En wat zijn de geile plannen voor dit weekend? Wat heeft de naam van de hemel daar in vredesnaam mee te maken? - Gerben Zonderland - 08-04-2006 _Tampie Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:En wat zijn de geile plannen voor dit weekend? Hoe heet de hemel eigenlijk? Walhalla? Al-Janna? http://nl.wikipedia.org/wiki/Hiernamaals - Kleine Jan - 13-04-2006 Nog een kwartiertje en dan..... weekend!!! :razz: - Bor de Wolf - 13-04-2006 Ik mag morgen niet naar mn werk van die Christenhonden. De deur is dicht. Schande! Net als ik een keer zin heb... - Ekslem - 14-04-2006 Ik mag vandaag lekker wel naar mijn werk... nog 9 uur en dan weekend :razz: - Ekslem - 14-04-2006 Een kwartier te laat, maar het eerste paasbiertje is opengetrokken =D> - Kennedy - 14-04-2006 Yeah hier ook weekend,nice.Drie dagen lang voetbal,voetbal en nog eens voetbal en natuurlijk het bier,de joints en de sossa :wink: - Gerben Zonderland - 14-04-2006 Vandaag ook nog een paar uurtjes meegepikt na eerst uitgebrakt te hebben/zijn. Tering, die Palmpjes hakten er redelijk in... #-o - Berend Botje - 15-04-2006 Gerben Zonderland Wrote:Vandaag ook nog een paar uurtjes meegepikt na eerst uitgebrakt te hebben/zijn. Tering, die Palmpjes hakten er redelijk in... #-o Je bedoelt toch niet uitgebraakt? - Gerben Zonderland - 15-04-2006 Berend Botje Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Vandaag ook nog een paar uurtjes meegepikt na eerst uitgebrakt te hebben/zijn. Tering, die Palmpjes hakten er redelijk in... #-o Dat bedoel ik zeker niet. De laatste keer dat ik over mijn nek ging van drank is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren terug. Op de een of andere manier heb ik geleerd om precies genoeg te drinken. :8: - Ekslem - 21-04-2006 Wegens het lente zonnetje heeft mijn baas '4 uur bier uur' met een hlaf uurtje vervroegd :razz: Proost heren, dat het maar weer een mooi weekend mag worden! - Dugarry - 21-04-2006 Ik heb geen baas, mijn hond wel. - Depor - 21-04-2006 Dugarry Wrote:Ik heb geen baas, mijn hond wel. Ik manage mijn hond - Ricochan - 28-04-2006 Bijna weekend ! :cheers: Morgen wordt het rotweer, wat jammer nou voor de koningin met haar kut hollandse spelletjes ![]() - Marshall - 28-04-2006 Nu al aan het indutten... En dan kan ik juist vandaag weer niet besluiten dat ik voldoende verkocht heb want om 1600uur hebben ze nog een meeting ingepland ![]() - Ricochan - 28-04-2006 Diegene die een meeting inplant om 16.00 uur op vrijdag zouden ze ter plekke dood moeten schieten ![]() - Gerben Zonderland - 28-04-2006 Ricochan Wrote:Diegene die een meeting inplant om 16.00 uur op vrijdag zouden ze ter plekke dood moeten schieten Ja, dan gebeurt er tenminste nog es wat tijdens zo'n meeting. - Treesong - 28-04-2006 Ricochan Wrote:Bijna weekend ! :cheers: Gelukkig maar... komen die pokkeprovincialen de boel er tenminste niet onderpissen ![]() - Treesong - 28-04-2006 Marshall Wrote:Nu al aan het indutten... En dan kan ik juist vandaag weer niet besluiten dat ik voldoende verkocht heb want om 1600uur hebben ze nog een meeting ingepland Hey marshall, the boss decided that today you're gonna be 'made'! Step into the garage around... hmmm... 16:00 on Friday afternoon or something... :8: - T00L - 28-04-2006 Treesong Wrote:Ricochan Wrote:Bijna weekend ! :cheers: helaas voor jou kom ik toch :p rembrandtplein it is - gittermaster - 28-04-2006 hier vanavond/vannacht, Jordaan, Singel en dan naar de jaarlijkse onofficiele middelbare school reunie op het Thorbeckeplein... - Marshall - 28-04-2006 Treesong Wrote:Marshall Wrote:Nu al aan het indutten... En dan kan ik juist vandaag weer niet besluiten dat ik voldoende verkocht heb want om 1600uur hebben ze nog een meeting ingepland my boss decided that we needed to do something fun and creative in one of our conference rooms - the one we use for brainstorming and internal meetings - and together we came up with the idea of filling the wall with post-it notes in a multicolored mosaic of (and iââ¬â¢m not sure whose idea this was) Elvis. :roll: - Treesong - 28-04-2006 Geeft niks hoor... Dat plein is sowieso al speciaal gereserveerd voor sloebers uit de provincie die nog steeds met droge ogen een red bull of een breezer kunnen bestellen :razz: - Treesong - 28-04-2006 Marshall Wrote:Treesong Wrote:Marshall Wrote:Nu al aan het indutten... En dan kan ik juist vandaag weer niet besluiten dat ik voldoende verkocht heb want om 1600uur hebben ze nog een meeting ingepland Dat klinkt flitsend! Zorg er iig voor dat ze je niet van achter door het hoofd schieten :8: - Bor de Wolf - 28-04-2006 De eerste Oranje-bitter is naar binnen gegleden. Leve de koningin! Hoera! Hoera! Hoera! Met dit slechte weer kan het een mooie kon.nacht/dag worden. Weinig tuig uit andere provincies/randgemeenten... - de nieuwe - 28-04-2006 Bor de Wolf Wrote:De eerste Oranje-bitter is naar binnen gegleden. Leve de koningin! Hoera! Hoera! Hoera! waarom zouden die naar het enge bos willen komen ? - Ricochan - 05-05-2006 Toch wel lekker zo'n lang weekend ![]() - Ekslem - 05-05-2006 Ricochan Wrote:Toch wel lekker zo'n lang weekend Halve land is idd vrij ![]() |