The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
't Wereldje - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: 't Wereldje (/showthread.php?tid=56) |
- recreantb - 25-04-2006 Matador! Wrote:recreantb Wrote:centre court Wrote:je quote je eigen bericht van 10 minuten geleden? misschien dat map24.nl t me wel kan vertellen: Baak ligt tussen Zutphen en Doetinchem, voor de amsterdammers ten noordoosten van Arnep!Vanuit de rijnstad is het nog geen 30km rijden - Bumme - 02-05-2006 Van Winckel: 'Swaziland? Ik verstond steeds AC Mailand!' R. Mels Keurig Ekslem ! :wink: - Ekslem - 02-05-2006 Hehe, werd weer eens tijd! Nu jij nog :razz: - Winstonicus - 02-05-2006 ik kom er maar niet in, maar ik geef nie op - Bumme - 03-05-2006 Zwitserse international eindelijk weer blessure Frei ! R. Mels - Bumme - 09-05-2006 -Pierre van Hooijdonk; "Ronald Koeman, Huub, Ronald Koeman!" -Ronald Koeman erg blij met PSV: "Nu kan ik eindelijk die das met die "1" weer aan. - recreantb - 09-05-2006 Anderlecht klautert net op tijd uit DAL voor titel mede dankzij par zatterBERG - Dugarry - 09-05-2006 Bumme Wrote:-Pierre van Hooijdonk; "Ronald Koeman, Huub, Ronald Koeman!" Verklaar u nader svp. Snap ik hem wel op de goede manier, of is er nog ene leukere onderliggende gedachte? Wel de VI gehaald: Bumme =D> - Ekslem - 09-05-2006 Dugarry Wrote:Bumme Wrote:-Pierre van Hooijdonk; "Ronald Koeman, Huub, Ronald Koeman!" Dat was idd zijn 20e x of zo :lol: - Bumme - 15-05-2006 Hamberg eindelijk ready To go ! Adriaanse; Wel leuk die dubbel maar het is natuurlijk pure prijzenkast-journalistiek ! Van der Vaart en Ailton betreuren vertrek Mc Donald - Kleine Jan - 26-05-2006 Quote:Dus als ik de hele dag moppen ga staan vertellen, hoef ik niet te trainen? :lol: - Marshall - 27-05-2006 Buffon: "Mag ik 10 pakjes Panini WK-stickers en een lotto-formulier?" - Bumme - 14-06-2006 Ronaldo scoort alleen een dikke onvoldoende GoudAHNtje - Dugarry - 14-06-2006 Die laatste plaatsen ze wel. Bumme Esdee en 200 anderen :razz: Die eerste vind ik leuker! - Bumme - 20-06-2006 José Puzzelman José Piekerman :oops: - gittermaster - 20-06-2006 nog 1 miljoen to go... - gittermaster - 21-06-2006 Dit vond ik de enige geestige vandaag. ââ¬Â¢ Bondscoach Brazilië: 'Ronaldo start donderdag gewoon weer in de basis, of-ie speelt weet ik niet.' Dominique Coenen - Mukkus - 21-06-2006 Joe Goal! (te flauw om in te sturen....) - Bumme - 22-06-2006 Phillip C Vader van Rijswijk vergokt in totaal drie jaarsalarissen op voorspellen treffer van zoon. - Aukinho - 23-06-2006 Ik had er 1 die ik te slecht vond om hier te posten, dus maar naar VI had ingestuurd, maar daar is hij ook niet geplaatst :| Poll: 3 keer geel is scheepsrecht - Berend Botje - 23-06-2006 3 keer geel pinantie. - Bumme - 30-06-2006 Luis AraGONEs ? No, Luis AraSTAYés! - Mukkus - 01-07-2006 Cristiano Ronaldo mist ook laatste training. Heeft iemand een zakdoekje voor 'm? Mahmoud el Moukadam De naam van de inzender is wel leuk! - gittermaster - 04-07-2006 Volgens mij is dat Moker... - Mukkus - 04-07-2006 Misschien is 'Mahmoud el Moukadam' wel zoiets als 'Jan de Vries' in Marokko.....maar onze Moker heette inderdaad ook zo. - gittermaster - 05-07-2006 dat zou goed kunnen Maar is ook niveau Moker... - Bakke - 09-07-2006 Dat is inderdaad Moker :lol: ! Ik heb er gisteravond ook maar weer eens 3 ingestuurd, kijken of er eentje inkomt: ââ¬Â¢ Adrian Mutu vertrekt naar Fiorentina: 'Ik zag die degradatie gewoon niet zo zitten.' ââ¬Â¢ Steven Defourfree En nog eentje die ik me niet meer kan herinneren. Ze zijn allemaal niet best, maar dat zijn er zoveel niet die er wél in komen . Heb ze ingestuurd onder de naam Hiem Melsblat. - Bumme - 12-07-2006 * Hoe zeg je "mijn laatste kunstje" in het Pools? * Tiger Woods opgelucht nu Beenhakker voor Polen kiest. * Beenhakker:" Misschien ga ik nu Listkiewicz een beetje nerveus maken". * Hup Duitsland Hup, laat de Löw niet in zijn hempje staan ! * Vreven slaat kamp op in Zuiderpark * Dietmar Hamanchester City. - gittermaster - 12-07-2006 Kuijt heeft sympathie voor zijn geboortestad... - Bumme - 12-07-2006 gittermaster Wrote:Kuijt heeft sympathie voor zijn geboortestad... Feyenoord laat Katwijkers niet doen waar ze goed in zijn: 'vissen' |