The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
It's a Goal (Seizoen 2) - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (Seizoen 2) (/showthread.php?tid=90)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

- EB Sports - 05-07-2005

Wie wil nou niet in divisie 1 komen?

- cruijff - 05-07-2005

ikke

- Matador! - 06-07-2005

Ik wil best in div.1 komen, maar dat zegt wat over een paar seizoenen, nu nog niet.

0-2 gewonnen en het is definitief, ben weer 2e geworden.

- Guest - 06-07-2005

En op de 1ste plaats gebleven na een 3-0 overwinning. Kampioenen, Kampioenen Smile

- Gerben Zonderland - 06-07-2005

Wel weer gewonnen (3-1), maar omdat dre deze keer geen punten laat liggen word ik dus wederom 2e. Wel heb ik beide topscorers van de divisie, al is dat een schrale troost. Van harte Dre! =D>

- Guest - 06-07-2005

tx. Was het toch nog spannend tot de laatste dag. Volgend seizoen zal het weer erg spannend worden, met waarschijnlijk meer kapers op de kust.

- Bocaloca - 06-07-2005

campiooonuuh voor de 2e keer op rij
het seizoen ins tijl afgesloten met een duidelijke five star performance
en een 4-0 overwinning Big Grin

- Voyou - 06-07-2005

Dankzij een moeizame 2-1 overwinning op de nummer laatst (doelpunten in de 78ste en 86ste minuut) ben ik met 1 punt voorsprong kampioen geworden van divisie 156!!!! \Big Grin/ \Big Grin/

- cruijff - 06-07-2005

11e geëindigt...

cruijff Wrote:11e geëindigt...

Nog 1 plaatsje hoger dan mijn hoogste schatting dus. Keurig gedaan hoor. =D>

- cruijff - 06-07-2005

dank je :8:

- Bocaloca - 06-07-2005

fuck 99 punten, net de magische honderd grens niet gehaald Sad

- Matador! - 06-07-2005

Ik 96, maar deed er op het laatst ook niks meer aan. De assistent bepaalde mijn opstelling. Nieuw seizoen ga ik weer vol vertrouwen in :Big Grin

- Antidote - 06-07-2005

Hier het seizoen geeindigd met een 5-0 overwinning en 96pnt, waardoor ik kampioen ben geworden.
Wel 4 blessures nu, maar die worden toch gereset. Verder lening afgerond en stadion capatiteit naar 40000 gegaan.

Als er nog mensen zijn die de komende dagen een oefenpotje willen spelen tegen mijn B-squad, dan mogen de uitnodigingen mijn kant uit komen. Ik heb van morgen tot en met zondag nog open.

- gittermaster - 06-07-2005

eerste seizoen kampioen. Nu volgt de promotie naar de poule des doods; 508.... :roll:

- Matador! - 07-07-2005

Ik sta vandaag nog steeds 2e.

- Gerben Zonderland - 07-07-2005

Matador! Wrote:Ik sta vandaag nog steeds 2e.

Ik ook. Wat toevallig. :eeeek:

- Guest - 07-07-2005

Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:Ik sta vandaag nog steeds 2e.

Ik ook. Wat toevallig. :eeeek:

ja en ik sta nog steeds eerste vage shit man.

- Peter - 09-07-2005

Mn scout is retired maar ik maak eik nooit gebruik van mn scout. Ik denk er dus over gewoon geen nieuwe aan te nemen (kost alleen geld) maar zitten hier gevolgen aan (bv. onvolledige staff veroorzaakt onrust en daardoor mindere prestaties) of kan ik gewoon zonder scout spelen zonder verdere gevolgen?

- Gerben Zonderland - 09-07-2005

Peter Wrote:Mn scout is retired maar ik maak eik nooit gebruik van mn scout. Ik denk er dus over gewoon geen nieuwe aan te nemen (kost alleen geld) maar zitten hier gevolgen aan (bv. onvolledige staff veroorzaakt onrust en daardoor mindere prestaties) of kan ik gewoon zonder scout spelen zonder verdere gevolgen?

Dat kan best. Die van mij doet ook niks, maar heb em maar wel aangehouden.... hij kost toch geen drol.

- Peter - 09-07-2005

Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Mn scout is retired maar ik maak eik nooit gebruik van mn scout. Ik denk er dus over gewoon geen nieuwe aan te nemen (kost alleen geld) maar zitten hier gevolgen aan (bv. onvolledige staff veroorzaakt onrust en daardoor mindere prestaties) of kan ik gewoon zonder scout spelen zonder verdere gevolgen?

Dat kan best. Die van mij doet ook niks, maar heb em maar wel aangehouden.... hij kost toch geen drol.

Ok, thnx. Heb je trouwens mn PB over de komende 2 weken ontvangen?

- Gerben Zonderland - 09-07-2005

Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:

Ok, thnx. Heb je trouwens mn PB over de komende 2 weken ontvangen?

Yes sir! En daar komt nog een reply op. :8:

- EB Sports - 21-05-2006

.....