The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Nederlanders op de tour - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Nederlanders op de tour (/showthread.php?tid=4375) |
Re: Nederlanders op de tour - Haggie - 27-11-2009 mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:Deze was ook wel makkelijk hoor, of wist ik toevallig. Tijdens die quiz in Baak had ik bijvoorbeeld de winnaar van Buenos Aires fout. Maar ja, dat was ook 50-50 tussen Robredo en Acasuso. Het is maar wat je makkelijk noemt :wink: Re: Nederlanders op de tour - mindlight - 27-11-2009 Hehe ja was niet lullig bedoeld ofzo, maar die categorie kan ik aardig in mee, zo bedoelde ik het meer. De rest juist niet. Re: Nederlanders op de tour - Ad Wim - 27-11-2009 Ik zit zo vaak op de ATP-site dat die foto's juist een eitje zijn. Ik ben niet zo goed in die stomme feitjes, zoals ace-records en zo, dat boeit me ook helemaal niet. Re: Nederlanders op de tour - _Tampie - 28-11-2009 Haase verliest de eerste set in de tb tegen Przysiezny. In de tweede set mist hij meteen een 15-40 om op *2-0 te komen. Re: Nederlanders op de tour - _Tampie - 28-11-2009 Ad Wim Wrote:https://www.bwin.com/nl/livebets.aspx Maar even een accountje aangemaakt. Re: Nederlanders op de tour - _Tampie - 28-11-2009 4-4, beide serveren sterk, het zal wel weer op een tb uitlopen. Re: Nederlanders op de tour - _Tampie - 28-11-2009 tiebreak inderdaad, *2-1 voor. Re: Nederlanders op de tour - _Tampie - 28-11-2009 Oei, hij geeft het wel een beetje weg, hoewel Przysiezny sterk serveerde. Komt op 4-6, pakt de minibreak terug maar als hij op 6-6 moet komen slaat hij 2 volleys niet echt door en de derde in het net. Re: Nederlanders op de tour - Haggie - 28-11-2009 #-o Helaas! Re: Nederlanders op de tour - Ad Wim - 03-12-2009 Als Hag dingen omhoog gaat schoppen, kan ik het ook! Nog wel een leuke quizvraag: er is één mannelijke speler ongeslagen dit seizoen, welke? Re: Nederlanders op de tour - Haggie - 03-12-2009 :wink: , vast eentje die een toernooi gewonnen heeft en toen met een training een verschrikkelijke dubbele beenbreuk opliep en dit jaar niet meer gespeeld heeft :razz: Re: Nederlanders op de tour - Ad Wim - 03-12-2009 Zoiets ja, succes! Re: Nederlanders op de tour - Haggie - 03-12-2009 Ik heb echt geen flauw idee. Niet voor mij zulke vragen. Zag wel een ander statistisch gegeven die ik wel geinig vind. Break points saved. 1. Fernando Gonzalez, 71% in 55 matches :-({|= Re: Nederlanders op de tour - _Tampie - 04-12-2009 Ad Wim Wrote:Als Hag dingen omhoog gaat schoppen, kan ik het ook! Nog wel een leuke quizvraag: er is één mannelijke speler ongeslagen dit seizoen, welke? Ik neem aan dat hij wel gespeeld moet hebben, heb je het dan over ATP niveau of over ATP & Challenger niveau? Re: Nederlanders op de tour - mindlight - 04-12-2009 Of wellicht 1 pot in de DC? (dat is de richting waar ik aan dacht). Re: Nederlanders op de tour - Ad Wim - 04-12-2009 _Tampie Wrote:Ja, hij heeft zeker gespeeld, en het gaat om het totale mannentennis, dus ATP, DC, Challengers, Futures, WTC etc.Ad Wim Wrote:Als Hag dingen omhoog gaat schoppen, kan ik het ook! Nog wel een leuke quizvraag: er is één mannelijke speler ongeslagen dit seizoen, welke? Het is er echt maar 1... Re: Nederlanders op de tour - _Tampie - 04-12-2009 Je moet me helpen; hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld? Re: Nederlanders op de tour - Ad Wim - 04-12-2009 mindlight Wrote:Of wellicht 1 pot in de DC? (dat is de richting waar ik aan dacht).Goed idee, maar dat is het niet. Al die knakkers hebben toch ook wel ergens verloren dit jaar. Re: Nederlanders op de tour - Ad Wim - 04-12-2009 _Tampie Wrote:Je moet me helpen; hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld?Vijf, en het is een Europeaan. Re: Nederlanders op de tour - _Tampie - 04-12-2009 Q-partijen tellen ook mee? Re: Nederlanders op de tour - _Tampie - 04-12-2009 Mmmmh.... als het een Europeaan is dan moet het wel Mazarakis zijn? Re: Nederlanders op de tour - Ad Wim - 04-12-2009 Heuj, de chocoladeletter is voor Tamp! Re: Nederlanders op de tour - _Tampie - 04-12-2009 Is geen parate kennis overigens. :wink: Re: Nederlanders op de tour - Haggie - 04-12-2009 zoekwerk idd :wink: Re: Nederlanders op de tour - Ad Wim - 04-12-2009 Poeh, als dat parate kennis zou zijn... Maar dit is wel leuk zoekwerk, aangezien het niet makkelijk te vinden is. Re: Nederlanders op de tour - mindlight - 04-12-2009 Ohh ja, had dat erbij gezet, ik heb de afgelopen dagen mijn hoofd gebroken over DC partijen van dit jaar. Re: Nederlanders op de tour - _Tampie - 04-12-2009 Ad Wim Wrote:Poeh, als dat parate kennis zou zijn... Meer creatief zijn hoe je zoekt. Het feit dat het 5 partijen waren maakte het makkelijk. Is dus 1 toernooi en de winnaar zal dus het winnaarsaantal van 1 toernooi hebben. Re: Nederlanders op de tour - _Tampie - 04-12-2009 Voor wie er zin heeft: Noem de 10 tennissers die de afgelopen 10 jaar het vaakst in de top 25 eindigden (let op; eindejaarsranking). Re: Nederlanders op de tour - _Tampie - 04-12-2009 Ik ga ze nu opzoeken, jullie moeten het met parate kennis doen :wink: . Re: Nederlanders op de tour - Haggie - 04-12-2009 Fedex, Roddick, Davy, Ferrero, Sampras, Agassi |