The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Monte Carlo - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Monte Carlo (/showthread.php?tid=4434)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Re: Monte Carlo - kooltje - 15-04-2009

Notworthy Geweldig!

Re: Monte Carlo - _Tampie - 15-04-2009

Jezus wat een chokers zeg! Haha, niet normaal. Eerst zie je 4-0 Safin, dan weer mp Safin, dan ineens 5-6 0-40 en nu weer tiebreak 4-0. Heerlijk dat graveltennis.

Re: Monte Carlo - buurs - 15-04-2009

2*-0 lapentti

3-0*

4-0* [-o<

4*-1 lapentti

5*-1

maar in deze partij kan alles

wat een mazzelbal van safin ](*,)

5-2* lapentti

het kan nog

Re: Monte Carlo - centre court - 15-04-2009

Zieke gast die Safin. Een schande voor de Tour en zichzelf dat ie nog niet is gestopt.

5-3....

5*-4 lapentti

niet te geloven dit.... Undecided

**5-4 Lapentti. No way dat ie met deze historie nu beide punten pakt.

4e en 5e mp lapentti [-o<

wat geeft lapentti het weg :eeeek:

Jaaaa Safin minibreakt terug! Houd nu dan voor 1x beide punten vriend!

Re: Monte Carlo - Ad Wim - 15-04-2009

centre court Wrote:Zieke gast die Safin. Een schande voor de Tour en zichzelf dat ie nog niet is gestopt.
:crazy:

ACE

6-6 :lol:

6e mp lapentti

maak het nu maar af [-o<

Re: Monte Carlo - _Tampie - 15-04-2009

Ik denk dat Ad nu iets gaat roepen over een buursweek....

En dan zo'n laatste punt :o =D>

_Tampie Wrote:Ik denk dat Ad nu iets gaat roepen over een buursweek....

dat heeft al tig keer in andere woorden gezegd :wink:

_Tampie Wrote:Ik denk dat Ad nu iets gaat roepen over een buursweek....
Dank je!

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:3 mp!!!

wat een mentaal beest is safin toch Undecided
\Big Grin/

jij hebt er idd kijk op Undecided

Een zekere partij nog uit handen geven :lol:

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Zieke gast die Safin. Een schande voor de Tour en zichzelf dat ie nog niet is gestopt.

Moet ik hier nu nog serieus op ingaan? Hij schijnt al tijden zélf te willen stoppen. Nou... dat had ie 2 jaar geleden gerust kunnen doen hoor. Heb jij sindsdien nog van 'm genoten of positieve resulten van 'm voorbij zien komen. En die smiley past misschien beter onder jouw post met daarin de termen ''mentaal beest'' en ''safin'' in één zin.
Hij sloeg trouwens een DF op 6-6. :crazy:

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:

Moet ik hier nu nog serieus op ingaan? Hij schijnt al tijden zélf te willen stoppen. Nou... dat hij ie 2 jaar geleden gerust kunnen doen hoor. Heb jij sindsdien nog van 'm genoten of positieve resulten van 'm voorbij zien komen. En die smiley past misschien beter onder jouw post met daarin de termen ''mentaal beest'' en ''safin'' in één zin.
Ik kon ook niet op jouw post serieus ingaan. Als we zo gana redeneren, kan het halve veld wel stoppen. Wat een onzin zeg. Hij had van mijn part eerder mogen stoppen ja, maar een schande voor de Tour :crazy:
Je lijkt Buurs wel man, dat je je frustratie op deze manier uit. Toen ie terug kwam, was ie wel opeens weer goed :roll:

Re: Monte Carlo - mindlight - 15-04-2009

Chiel-Montagne Wrote:He-he, eindelijk slaat held Ivan toe. Eens zien of hij het - in tegenstelling tot MVA - ook kan uitserveren.

edit: ja dus, want bij het 3e matchpoint is het raak! Wordt het vertrouwen in hem toch beloond, ML. :wink:

Ljubicic, wat een held is en blijft het :-({|=
En Lapentti Notworthy

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:

Moet ik hier nu nog serieus op ingaan? Hij schijnt al tijden zélf te willen stoppen. Nou... dat hij ie 2 jaar geleden gerust kunnen doen hoor. Heb jij sindsdien nog van 'm genoten of positieve resulten van 'm voorbij zien komen. En die smiley past misschien beter onder jouw post met daarin de termen ''mentaal beest'' en ''safin'' in één zin.
Ik kon ook niet op jouw post serieus ingaan. Als we zo gana redeneren, kan het halve veld wel stoppen. Wat een onzin zeg. Hij had van mijn part eerder mogen stoppen ja, maar een schande voor de Tour :crazy:
Je lijkt Buurs wel man, dat je je frustratie op deze manier uit. Toen ie terug kwam, was ie wel opeens weer goed :roll:

Als er 1 iemand gefrustreerd is, dan ben jij het.
Jij noemt per dag 50x mijn naam....

Overigens heeft Lapentti ook nog eens een positieve H2H tegen Nadal op gravel zie ik nu \Big Grin/

Nog sterker, Nadal heeft nog nooit van Lapentti gewonnen op gravel :-({|=

laat me raden:

lapentti won van nadal hun enige onderlinge ontmoeting met 7-6 0-6 7-6 toen Nadal 10 jaar was en Lapentti 20 jaar :8:

Nee Nadal was toen al ruimschoots 17 :razz:

:8:

Ik heb er kortom alle vertrouwen in dat Lapentti morgen minimaal een setje pakt =P~

Ik ben bang dat Lapentti morgen zijn bed niet fatsoenlijk uitkomt, na deze 3,5 uur durende partij.

Ik zeg 6-1 6-2 voor Rafa.

Nja het zal inderdaad lastig worden, maar het pad naar winst ligt voor Nadal bezaaid met helden heb ik al gezien.